adexo3
۱۸۳۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

كلاهبرداري ۸ ميلياردي با برنج‌ و روغن مجازي!

متهم پس از دستگيري صراحتا به بزه انتسابي اقرار و ميزان كلاهبرداري خود را نزديك به هشت ميليارد ريال عنوان كرد.

ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري فردي كه با تبليغ گسترده فروش برنج و روغن در اينترنت از شهروندان، تجار و بازاريان چند استان كشور كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.
سرهنگ ستارخسروي، با بيان اينكه در پي شكايت تعدادي از تجار و بازاريان اصفهان مبني بر اين كه شركتي تجاري در شبكه اينترنت و وب‌سايت‌هاي مختلف اينترنتي، تبليغات گسترده و وسيعي درمورد فروش برنج، شكر، روغن و ساير اقلام به صورت عمده و زير قيمت بازار مي‌كرد گفت: طبق اعلام شكات پرونده، سارقان پس از دريافت مبالغ، كالايي به آنها تحويل ندادند كه با ثبت اين شكايات، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان و كارشناسان اين پليس قرار گرفت.
وي با بيان اينكه در تحقيقات مشخص شد اين شركت از علاوه بر اصفهان در چندين استان ديگر كشور نيز به اين شيوه از بازاريان و تجار كلاهبرداري كرده است گفت: بررسي‌كارآگاهان پليس فتا در فضاي مجازي مشخص كرد متهم اصلي فردي ۴۲ ساله اهل و ساكن اصفهان بوده كه دو دفتر بازرگاني در اصفهان و دو دفتر در تهران تاسيس كرده است.
رييس پليس فتاي اصفهان با اعلام دستگيري متهم در يك عمليات غافلگيرانه گفت: متهم پس از دستگيري صراحتا به بزه انتسابي اقرار و ميزان كلاهبرداري خود را نزديك به هشت ميليارد ريال عنوان كرد.
وي با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع‌قضايي تحويل داده شده و با قرار صادره روانه زندان شد به كاربران اينترنت و به خصوص تجار و بازرگانان هشدار داد، در اين زمينه بيشتر مراقب بوده و فريب تبليغات كاذب و دروغيني كه توسط افراد شياد و كلاهبردار در وب‌سايت‌هاي مختلف اينترنتي منتشر مي‌شود را نخورند.
خسروي به كسبه، تجار و صاحبان اصناف توصيه كرد محصولات و كالاهاي خود را از شركت‌ها و بنگاه‌هاي معتبر و داراي مجوز فعاليت تهيه كنند و درهنگام فعاليت در محيط اينترنت به آگهي‌هاي واهي و اغواگرانه منتشر شده توجهي نكنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج