اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۲۶۸
۱۸۸ نظر
۶۳۳۴
۱۸۸ نظر
۶۳۳۴
پ

کارآگاهان خصوصی در خدمت همسران شکاک

رویای هرکول پوآرو و خانم مارپل ایرانی در حال به حقیقت پیوستن است و شاید همین روزها در خیابان ها شاهد یک کارآگاه خصوصی با کلاه و سیبیل بلند باشیم که مشغول انجام تحقیقات روی یک پرونده جنایی است.

برترین ها به نقل از هفت صبح : رویای هرکول پوآرو و خانم مارپل ایرانی در حال به حقیقت پیوستن است و شاید همین روزها در خیابان ها شاهد یک کارآگاه خصوصی با کلاه و سیبیل بلند باشیم که مشغول انجام تحقیقات روی یک پرونده جنایی است. خبر ورود کارآگاهان خصوصی برای پیشگیری از جعل و کلاهبرداری را رئیس پلیس آگاهی داده و گفته تشکیل کارآگاه خصوصی ابزار جدیدی است که متناسب با شرایط امروز جامعه و توانمندی های پلیس می توان از آن استفاده کرد.

با این خبر احتمالا کارآگاهان خصوصی که تا به حال به صورت غیرقانونی فعالیت می کردند امیدوار خواهند بود که به تحقیقات خود رنگ و بوی قانونی و رسمی ببخشند. در پرونده امروز هفت صبح نگاهی خواهیم انداخت به سابقه فعالیت کارآگاهان خصوصی در ایران و گفت و گوی اختصاصی با یک کارآگاه خصوصی.

کارآگاهان خصوصی در خدمت همسران شکاک

اصل خبر

سردار سیدحسن بتولی، رئیس پلیس آگاهی در همایشی گفته تشکیل کارآگاه خصوصی ابزار جدیدی است که متناسب با شرایط امروز جامعه و توانمندی های پلیس می توان از آن استفاده کرد. او با اعلام این خبر تصریح کرد: با ارائه مشاوره به مردم با استفاده از کارآگاهان شاغل و به خصوص بازنشسته که مملو از تجارب هستند، منجر به کاهش تعداد پرونده ها در این جرم می شویم.

او هدف اول از تاسیس چنین مراکزی را مشاوره به مردم دانسته است؛ چراکه پلیس با دادن هشدار از انواع جرایم به جامعه و از طرف دیگر عدم ارائه راهکار به آنان، منجر به ایجاد احساس ناامنی در آنان می شود.

سردار بتولی هدف دوم راه اندازی این دفاتر را آشنایی پلیس با آخرین روش ها و شگردهای کلاهبرداری دانست و خطاب به روسای مبارزه با جعل و کلاهبرداری سراسر کشور گفت: این دفاتر در واقع ستاد خبری برای پلیس محسوب می شوند که ما را از مشکلات جامعه، نگرش مردم، شیوه های مجرمانه و ابزاری که مجرمان استفاده می کنند، آگاه می کند که همین امر منجر به کاهش تعداد پرونده های این جرم می شود.

رئیس پلیس آگاهی کشور ما هدف سوم از راه اندازی کارآگاه خصوصی را خدمات رسانی به سازمان ها ازجمله بیمه اعلام کرد و افزود: شناسایی تصادفات یا آتش سوزی های عمدی و غیرعمدی نیز یکی دیگر از اقدامات این دفاتر است.


کارآگاه خصوصی برای تحقیق ازدواج!

«می خواهید میزان وفاداری همسر یا نامزد خود را ارزیابی کنید؟ به فکر ازدواج هستید و خواستار اطلاعات کامل از طرف مبال هستید؟ آیا به دنبال صاحب یک چک بلامحل هستید؟ نیاز به محافظ شخصی جهت حفاظت از خود یا مجالستان را دارید؟ یا شاید در فکر هدیه ای غافلگیرکننده و به یادماندنی به یکی از عزیزانتان هستید، فقط با ما تماس بگیرید.»

درست حدس زدید، این نمونه ای از تبلیغات کارآگاهان خصوصی بود که برای فعالیت های خود اقدام به جذب مشتری می کنند. همین تبلیغات جالب باعث شد تا با یکی از کارآگاهان خصوصی تماس بگیریم و از نحوه فعالیت ها و قیمت های آنها بپرسیم.

کارآگاه خصوصی موردنظر ما می گوید حدود چهار سال است که فعالیت خود را شروع کرده و بیشتر فعالیت هایشان هم به صورت گروهی است. آنها در حال حاضر فعالیت خود را در قالب یک شرکت انجام می دهند که البته تا به حال نتوانسته اند، مجوز رسمی از نیروی انتظامی و آگاهی دریافت کنند.

او از اینکه تا به حال به این قشر از کارآگاهان کم توجهی شده به شدت گلایه دارد و می گوید نیازهای مردم ما مانند مردم کشورهای دیگر به سمتی درحال پیشروی است که نیاز به کارآگاهان کم توجهی شده به شدت گلایه دارد و می گوید نیازهای مردم ما مانند مردم کشورهای دیگر به سمتی در حال پیشروی است که نیاز به کارآگاهان خصوصی کاملا حس می شود اما مسئولان و خود مردم هنوز با این قضیه آشنا نیستند.

کارآگاهان خصوصی انجام چه فعالیت هایی را قبول می کنند؟ اختلافات مالی، چک های برگشتی، تحقیق درمورد خیانت همسر، تحقیق برای ازدواج و... همگی اینها را کارآگاهان خصوصی برای شما انجام می دهند، با یک تیم و گروه ویژه که هرکدام برای فعالیت خاصی مهارت دارند.


خیانت؛ بیشترین مورد مراجعه

او در ادامه می گوید که تا یکی، دو سال پیش عمده مراجعان کارآگاهان خصوصی برای کارهای مالی و چک های برگشتی به این شرکت ها مراجعه می کردند. نحوه فعالیت این کارآگاهان هم به این صورت بوده که برای چک های بلامحل این افراد با استفاده از ارتباطات خود رد صادرکنندگان چک را می گرفتند و محل آنها را شناسایی می کردند.

به گزارش برترین ها این شرکت ها مجوز قانونی برای فعالیت ندارند، بنابراین فقط محل اختفای صادرکنندگان چک را شناسایی و به شاکیان معرفی می کنندو حق هیچ گونه دستگیری ندارند. از یکی، دو سال پیش تا به امروز اما نوع مراجعان این شرکت ها تغییرات زیادی را به خود دیده و درخواست های شاکیان جدیدتر شده است.

این کارآگاه خصوصی می گوید در حال حاضر بیشترین مراجعاتشان را کسانی تشکیل می دهند که به همسرانشان شک دارند و می خواهند ببینند که آیا خیانت می کنند یا نه. از روش های شناسایی همسران خیانتکار می پرسیم که این کارآگاه با لبخنید از جواب سوال ما عبور می کند و می گوید اگر روش ها را بگوییم، لو می رود و دیگر اثر نخواهد داشت! او می گوید فقط در همین حد بدانید که از روش های سنتی شناسایی همسران خیانتکار استفاده نمی کنیم و روش های کاملا مدرن و به روز است.

همین حرف شاید این شائبه را به وجود بیاورد که این کارآگاهان از روش هایی مانند دوربین مخفی، شنود و... استفاده می کنند، امری که او به شدت رد می کند و می گوید اتفاقا بسیاری از مراجعان ما چنین درخواست هایی دارند اما آها به هیچ عنوان از چنین روش های غیرقانونی استفاده نمی کنند و وارد حریم شخصی افراد نمی شوند.


قیمت یک کارآگاه خصوصی چند؟!

می رسیم به مهم ترین قسمت که همان بحث قیمت هاست. این کارآگاهان برای پرونده های معمولی مانند تحقیق برای ازدواج و یا خیانت 200 هزار تومان دریافت می کنند، پیش پرداخت هم 50 هزار تومان است. کار را هم در مدت زمانی حدود 10 روز تا نهایتا دو هفته انجام می دهند و نتیجه را به شما اعلام می کنند او می گوید ما فقط نتیجه تحقیقات را اعلام می کنیم و به جریانات بعد از آن کاری نداریم.

برای پرونده های مالی هم قیمت مشخصی وجود ندارد و دستمزدها بر حسب میزان پرونده های مالی یا چک ها مشخص می شود.

در آخر کار شاید این سوال هم برای شما پیش بیاید که این کارآگاهان آیا دوره های به خصوصی را گذرانده اند و یا خودشان بازنشسته آگاهی هستند؟! پاسخ شما منفی است، این کارآگاه می گوید هیچ گونه دوره خاصی را ندیده اند و قبل از ان هم در آگاهی و نیروی انتظامی فعالیت نمی کردند. علاقه، تنها نکته ای بوده که آنها را به این کار کشانده و البته تاکید می کند اگر نیروی انتظامی برای آنها دوره هایی را برگزار کند به شدت از آن استقبال می کنند.


سرنوشت شرکت های تامین امنیت

شرکت های خدمات کارآگاهی خصوصی در ابتدا به شکل شرکت های خدمات امنیتی و نگهبانی از اوایل دهه ۸۰ تشکیل شدند. در آن زمان مجلس موافقت کرد تا شرکت هایی که از پرسنل آموزش دیده و توانمند برخوردار هستند برای کمک به نیروهای انتظامی و با نظارت این نیرو در اماکن دولتی و خصوصی که تمایل به جذب نگهبان و امنیت بیشتر دارند، فعالیت نمایند.

در این خصوص منصور کربلایی فر، نایب رئیس شرکت ایمن آسای جهان که یکی از شرکت های تامین کننده نیروهای امنیتی و خدماتی در اماکن عمومی و خصوصی است به هفت صبح گفت: پس از تصویب قانون فعالیت شرکت های خدماتی تامین امنیت در سال های ۸۰ و ۸۱ این شرکت ها پا به عرصه گذاشتند و مقرر شد تا آنها مجوز فعالیت خود را از نیروی انتظامی دریافت نمایند.

وی گفت: در آن زمان یکی از شرایط اصلی برای صدور مجوز ضمن داشتن صلاحیت نیروهای متخصصی که در مراکز و موسسات مخصوص در همین زمینه آموش دیده بودند، الزام حضور افسر بازنشسته نیروی انتظامی در راس هرم مدیریتی شرکت بود و این در حقیقت نقطه قوت این شرکت ها بود. وی درخصوص اهم فعالیت های اینگونه شرکت ها گفت: باتوجه به نوع شکل گیری این موسسات بیشتر فعالیت آنها به تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه حفاظت از ماکن و اشخاص محدود می شد اما پیشگیری از سرقت اموال و نصب تجهیزات ضدسرقت از دیگر فعالیت هایی بود که این شرکت ها انجام می دادند.

این افسر بازنشسته نیروی انتظامی گفت: البته برای استخدام کارآگاه خصوصی و پیگیری مسائلی مربوط به این حوزه درصورتی که تداخلی با کار پلس نداشته باشد محدودیت قانونی اعمال نشده است اما چون لوازم و اسلحه مورد استفاده این شرکت ها بسیار محدود است معمولا مدیریت شرکت ها از انجام اینگونه ماموریت ها پرهیز می کنند.

لازم به ذکر است با شروع به فعالیت اینگونه شرکت ها برخی از افراد با آگاهی از محدودیت هایی که آنها داشتند به صورت غیرقانونی اقدام به تبلیغات و جذب مشتری در زمینه های مختلف ازجمله پیگیری پرونده های ازدواج و یا مسایل مربوط به چک یا حتی ایجاد شرایط هیجان انگیز خاص برای دادن هدیه ویژه نمودند که در آن زمان رئیس پلیس وقت آگاهی نسبت به کارگیری این افراد هشدار داد و گفته بود که براساس قوانین قضایی کشور امکان ورود این افراد به پرونده ها میسر نیست و حق پیگیری ندارند البته وی از تشکیل پلیس افتخاری که متشکل از نیروهای مردمی آموزش دیده اند در سطح محلات خبر داده و گفته بود این افراد برای یاری رساندن پلیس در ما موریت ها به کار گرفته خواهند شد و مردم نیز می توانند از آنها استفاده نمایند.

این سخن رئیس پلیس وقت آگاهی در آن زمان هیچ وقت شکل اجرایی به خود نگرفت و همچنان شرکت های غیرقانونی که نقش کارآگاه های خصوصی را بازی می کردند در کنار شرکت های قانونی و دارای مجوز تامین امنیت به کار خود ادامه دادند. اما گویا حجم انبوه جرایمی همچون کلاهبرداری و جعل، سردار سیدحسن بتولی رئیس پلیس آگاهی را بر آن داشته تا از به کارگیری کارآگاهان خصوصی در زمینه پیگیری پرونده های جعل و کلاهبرداری و سوءاستفاده های مالی استقبال کند به همین منظور وی تاکید کرده باتوجه به موفقیت پلیس در مبارزه با کلاهبرداری و جعل، جامعه به سمت شیوه های نوین جعل و کلاهبرداری پیش می رود که در این برهه استفاده از ابزارهای نوین می تواند در کاهش آن موثر واقع گردد که همین موضوع استفاده از کارآگاه های خصوصی را دوچندان می کند.


دستمزد کارآگاهان خصوصی خارجی چقدر است؟!

حالا که بحث شکل گرفتن کارآگاه های خصوصی در کشور داغ شده به دنبال آن مسئله درآمد آنها مطرح می شود. قرار است شاغلان این حرفه چقدر دستمزد بگیرند؟ کسانی که وارد این حوزه میشوند باید متوسط درآمد خود را چقدر تخمین بزنند؟ بنابراین خالی از لطف نیست برآوردی داشته باشیم از اینکه کارآگاه ها در کشورهای دیگر چقدر درآمد دارند. به گزارش برترین ها در آمارهایی که ماه مه 2010 منتشر شده متوسط درآمد سالانه کارآگاه های آمریکایی 70 هزار دلار ذکر شده است البته این رقم در ایالت های مختلف فرق می کند.

جایی مثل واشنگتن و شیکاگو اوضاع برای این قشر بهتر است و بین 90 تا 110 هزار لار در سال درآمد دارند. جاهای دیگری هم هست که متوسط درآمد سالانه آنها به زحمت به 40-50 هزار دلار می رسد. در تحقیقات رسمی دستمزد متوسط روزانه هم بین سه تا چهار هزار دلار تخمین زده شده است. در سال های اخیر درآمد کارآگاه ها بیشتر هم شده، طبق آمارهای سال 2004، 50 درصد آنها بین 40 تا 70 هزار دلار دستمزد داشتند و 10 درصد آنها کمتر از 30 هزار دلار در سال پول می گرفتند.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کارآگاهان خصوصی در خدمت همسران شکاک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Nashenas

      Shomare in karagaharo az koja mishe peyda kard???????????

      پاسخ ها

      • amirSherlock

        به آسونی

      • حمید

        به ایمیل من پیام بدین

      • بدون نام

        ایمیل شما کجاس؟

      • افسانه نصرتی

        کاراگاه خصوصی برای خیانت همسر

    • na omidam

      khahesh mykonam be man komak konyd va shomareye karagah ro be man bedyd va nagozaryd zendegym az ham be pashe momnonam

    • بدون نام

      آیا پلیس اجازه فعالیت رسمی به علاقمندان کارآگاه خصوصی بجز افراد تحت امر خود (بازنشستگان و...) را می دهد. لطفا شماره تماسی از مسئول مربوطه مرقوم فرمائید. با تشکر

      پاسخ ها

      • سینا

        سالم منم مثل تو به این کار الاقه مندم و خوشبتانه من یک کاراگاه خصوصی شدم

    • منصوره محمدي

      من نياز به يك كارآگاه خصوصي براي تحقيق در مورد همسرم دارم لطفاً كمك كنيد

      پاسخ ها

      • اسي

        احتياج ب كاراگاه خصوصي دارم

      • بدون نام

        شما تصمیم خودتونو اگه گرفته اید بامن تماس بگیرید

      • امیر یوسفی

        تحقیق در مورد همس

      • بدون نام

        سلام من یک کاراگا میخام استخدام کنم

    • کیمیا آرین

      سلام.فکر نمی کنم هیچ ادمی به اندازه ی من از فهمیدن اینکه این عزیزان در ایران وجوددارند و کمک می کنند به کسانی که نیازمندند خوشحال شده باشه.بی صبرانه منتظر تماس شما هستم. لازم به گفتن نیست که حتما به کمک یکی از این کاراگاهان احتیاج فوری دارم.ممنون.

      پاسخ ها

      • سینا

        منخودم کاراگاه هستم کمک میخوای ایمیل بزن

    • رها

      lotfan shomarae in karagaho baram mail konid khahesh mikonam.shadidan behesh niaz daram

      پاسخ ها

      • پیمان

        کارآگاه خصوصی در شیراز در خدمت همشهریان عزیز خوشحال میشم کمک همشهریان عزیز میکنم

    • سهیلا

      سلام شما به من امید زتدکی دادین لطثا کمکم کنید ممنونم

      پاسخ ها

      • مریم

        لطفا یکی به من تو شیراز کمک کنه من به کاراگاه نیاز دارم

    • كيميا هاشمي

      من نياز به يك كارآگاه خصوصي براي تحقيق در مورد همسرم دارم لطفاً كمك كنيد (فوري)

    • عسل

      سلام به صورت فوری نیاز به یک کاراگاه خصوصی دارم لطفا کمکم کنید.

    • Peyman

      Lotfan ye shomare jahate tamas ba Karagah baram email konid

    • سبا

      خواهش میکنم لطفا شماره تماس یکی از این کارگاهان خصوصی معتبر رو به من ایمیل کنید .
      خیلی خیلی مهم و فوری هست .
      بسیار ممنونتون میشم

    • زهره

      من نیاز به کمک فوری دارم

    • beiramib

      نیاز به تلفن کارآگاه خصوصی جهت دزدی از منزل به تکرار

    • مسعود

      سلام من نیاز فوری به خدمات کاراگاه خصوصی دارم خواهش میکنم شماره تماس یکی از اونارو برای من ایمیل کنین

      متشکرم

    • لیلا

      سلام من نیاز به شماره یک کاراگاه خصوصی و با تجربه در زمینه دزدی منزل دارم.لطفا شماره را برایم ایمیل کنید.

    • نازنین

      سلام .من خیلی به کمک یک کارآگاه خصوصی نیاز دارم .لطفا شمارتونو به ایمیلم ارسال کنید.

    • مریم

      Salam man az shiraz hastam mikhastam bedunam shiraz ham karagahe khosoosi hast age hast shomararo vasam email konid.man moshkelam darmorede khianate shoharam hast.mamnoon

    • peyman

      سلام .من خیلی به کمک یک کارآگاه خصوصی نیاز دارم .لطفا شمارتونو به ایمیلم ارسال کنید.

    • احمد

      سلام درصورت امکان آدرس یا شماره ای از یک شرکت یا کارآگاه خصوصی برایم معرفی فرمایید.

    • بدون نام

      لطفا شماره اش را برای من ایمیل کنید . البته ماه ها قبل هم این درخواست را داشتم ولی چیزی برای من ارسال نشد . ممنون

    • سینا

      سلام من خودم کاراگاه خصوصی هستم اگر کسی سال دارد به من ایمیل بزنه بای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من کسیو هم واسه تحقیقات میخوام هم اینکه یه نفرو بگیره مفصل بزنه

      • n.y

        سلام
        اگر کارآگاه هستین لطفا با من تماس بگیرین
        به کمکتون احتیاج دارم

    • پری

      بهترین راه اینه که یه ردیاب که شنود هم داره ت ماشینش بگذارید .همه جاهایی که رفته و حرفهایی که تو ماشین زده ضبط می شه

    • barzoo

      لطفا کمک کنید تلفن‌ کارآگاه معنبر برایم ایمیل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار آگاه خصوصی در شیراز در خدمت م

    • مینو

      سلام به یک کاراگاه خصوصی فوری نیاز دارم کمک کنید لطفا

    • علي

      سلام. مي خواهم بدونم امکان پيدا کردن فرد يا ماشين شخص را داريد. من از يکي شکايت کردم که منزلش را جابه جا کرده. مي تونيد از روي شماره موبايل يا پلاک ماشين يا کدملي و مشخصات محل جديدش را برام پيدا کنيد؟ اگر مي تونيد هزينش چقدر است؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اهل کجا هستینبله من در خدمتم..

    • Baran

      سلام.و خسته نباشید. من به شماره تلفن مرکزی که در موردش مطلب نوشتین نیاز دارم فکر می کنم اسمش موسسه مرکز اطلاعات ایران یا کاشف فرازان اطلاعات ایران باشه که از همه قدیمی تره -احتیاج فوری برای تحقیق درمورد ازدواج دارم .خیلی خوشحال میشم اگه لطف کنین و کمکم کنید با سپاس

    • لاله

      لطفاً كمكم كنيدكاراكاة خصوصي برأي تحقيق در باره شوهرم مي خواهم.

      پاسخ ها

      • س

        سلام آیا پیدا کردین؟ منم به شمارشون نیاز دارم شدیدن

    • علی

      شماره این کارآگاه را میخواستم

    • امیر

      نیاز به کاراگاه خصوصی

    • حسین ایرانی

      چطور میشه با یک کارگاه در اصفهان تماس گرفت؟

    • سجاد

      لطفا شماره ی گارآگاه خصوصی از شیراز رو برام بفرستین مرسی

    • marjan

      سلام...جهت تحقیقات ازعشقم ی کارآگاه خبره میخام

    • هیرو اردلان

      لطفا یه شماره تماس بدید.

    • بدون نام

      لطفا آدرس یک کارگاه خصوصی در تبریز رو میخواهم

    • بدون نام

      من احتیاج به یک کار آگاه خبره برای تحقیق درباره شوهرم در آذربایجان غربی شهر میاندواب دارم لطفا هزینه ها رو هم بیان کنید

    • محمد

      با سلام.نيازمند يك كاراگاه خصوصي هستم.
      لطفا تماس بگيريد

    • سعید

      نیاز به یک کاراگاه خصوصی دارم لطفا معرفی نمایید

    • مریم حسینی

      سلام برای حفظ زندگیم نیاز به کارگاه خصوصی دارم لطفا شمارشو ایمیل کنید .تبریز باشه

    • سپيده

      يه شماره تماس بذاريد ممنون مىشم

    • سميرا

      لطفا شمارشو بزارين من خيلى بهش نياز دارم

    • سمیه

      لطفا شمارشو بزارين من خيلى بهش نياز دارم

    • معصومه

      سلام لطفا شماره بدين ممنون ميشم

    • حسین

      در صورت ممکن شماره تماس کارآگاه خصوصی را جهت حل مشکل یکی از نزدیکانم نیاز دارم. پیشاپیش از همکاری شما متشکرم.

    • حسین

      به شماره کاراگاه خصوصی برای حل مشکل یکی از نزدیکانم نیاز دارم. متشکرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم نیاز به کادگاه خصوصی دارم

    • رضا

      شما را قسم میدم به تمام مقدسات عالم به من کمک کنید

    • مریم غلامی

      سلام من نیاز به یک گارآگاه خصوصی دارم خیای فوری ممنونم

    • صادق

      من دو سال پیش با یکی شون صحبت کردم ، حالا بماند موضوع چی بود ، ولی کارم رو انجام داد ، البته اینی ک من باهاش تماس داشتم خیلی کارها می کرد، می دونید چی میگم ، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد ، کار مهاجرت و کیس و خلاصه خیلی کارا ، البته چند ماه پیش کارش داشتم گفت هنده ولی میاد ، حالا منتظرم ببینم میاد یا نه.

    • محمدرضا

      سلام ، دوست عزیز میشه شماره تماس ایشون و به من بدید ...?

    • اسماعیل

      با سلام پیگیر شخصی در تهران هستم . شماره کد ملی وسه شماره از خود رو وآدرس دقیق محل کار همسروعکسش را دارم . آدرس محل کار وسکونتش را نیاز دارم .شماره تماس تلفن همراهش را هم دارم . لطفا شماره تماستان را وهزینه کار را ارسال بفرمائید با تشکر

    • اسماعیل

      با سلام پیگیر شخصی در تهران هستم که سه شماره از خودرو وشماره موبایل وکد ملی وآدرس دقیق محل کار همسرش وعکسش را دارم .لطفا چنانچه امکان رد یابی محل سکونت ومحل کار وی فراهم است هزینه کار وشماره تماستان را ارسال فرمائید

    • مسعود معظمی

      با سلام شماره کارگاه خصوصی میخواستم قبلا از شما تشکر دارم

    • حسين

      سلام
      نيازمند تحقيق در مورد همسر هستم لطفا

    • شکوه

      لطفا تلفن یک کارگاه خصوصی را در اصفهان برای بنده ارسال فرمایید

      پاسخ ها

      • حمید

        من کارگاه هستم.

    • سهيلا

      به يك كاراگاه خصوصي معتبر در ابادان نيازمندم لطفا كمكم كنيد

    • گلی

      با سلام
      من خواستار یک کارگاه خصوصی هستم در رابطه با تحقیق در مورد همسرم لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.

    • رضا

      شماره یک کارآگاه خصوصی میخواهم با تشکر

    • پروانه اکبری

      لطفا یک کارگاه به من معرفی کنید

    • سارا

      نياز به شماره كارگاه در شهر شيراز دارم

    • عباد

      شماره تلفن یه کارگاه خصوصی درمحدوده غرب تهران به سمت کرج لازم دارم

    • صمد کایناتی

      آیا کارگاه خصوصی در کرمان است شماره یی میتونیم داشته باشیم .........

    • صمدکایناتی

      سلام خاهشن کمکم کنید احتیاج پیام به کاراگاه خصوصی دولتی به هر قیمتی دارم

    • بي نام

      خواهش مي كنم كمكم كنيد دارم ب مرز جنون ميرسم
      نياز فوري ب يه كاراگاه خصوصي دارم

    • بدون نام

      به کارگاه احتیاج دارم برای کشف خیانت همسرم

    • saba

      لطفا شماره یه کارگاه خصوصی در تبریز بدین برای کنترل همسر

    • ناصر

      سلام برای استخدام کاراگاه یه شماره تماس برام بفرستید

    • سعید

      سلام نیاز به یک کارگاه خصوصی دارم تا از رابطه همسرم با غربیه مطلع شم داره به من خیانت میکنه میخواستم چطور میتونم با یک کارگاه خصوصی همکاری کنم از چه طریقی؟

    • خشايار

      سلام
      نيازمند كارگاه در شيراز
      پول خوبيم ميدم

      حكم جلب سيار و ورود به خونه هم دارم
      فقط ميخوام در خونه متهم كشيك بده
      هروقت اومد تو خونه بريزيم بگيريمش

    • میثم

      با سلام پیگیر شخصی در تهران هستم . شماره کد ملی و شماره خودش و اعضای خانواده شو دارم. آدرس محل سکونتش را نیاز دارم.
      لطفا شماره تماستان را و هزینه کار را ارسال بفرمائید با تشکر

    • Ali

      لطفا شماره تماس يه كارگاه خوب خصوصي از اصفهان

    • Ali

      لطفا شماره تماس يه كارگاه خوب خصوصي از اصفهان

    • شيلا

      سلام احتياج فوزى به يك كارگاه فوزى دارم لطفان شماره تماس ميل كنيد ممنون

      شيلا

    • Ati

      سلام.میشه ی لطف درحقم بکنید ادرس ی گاراگاه تراز اول و بهم بدید.تو ی مشگلی گیر افتادم که به جون ی انسان بنده.مرسی

    • بدون نام

      لطفا شماره یه کاراگاه خصوصی رو به منم بدید برای تحقیق ازدواج میخواهم ممنون میشم .

    • بدون نام

      لطفا شماره یه کاراگاه خصوصی رو به منم بدید برای تحقیق ازدواج میخواهم ممنون میشم .

    • ناهيد

      لطفا شماره يك كارگاه خصوصى مجرب در تهران را برايم بفرستيد با تشكر

    • منصور

      سلام. یک کاراگاه جهت مسائل خانوادگی در استان قزوین نیاز دارم.لطفا شماره تماس رو میل کنید.با تشکر.

    • رضا

      لطفا یه شماره از کارآگاه خصوصی به ما ایمیل کنید. ن فوری

    • ليلا

      سلام، ممنون ميشم يه شماره از كارآگاه خصوصي مجرب در تهران رو به من ايميل بزنيد

    • Kian

      لطفا تلفن يك كاراگاه خصوصي كه در زمينه چك برگشتي فعاليت كند را براي من email كنيد

    • آرش

      لطفا یک گاراگاه خصوصی در مورد پیگیری یک کلاهبردار جهت پیدا کردن مال به من معرفی کنید.ممنون.

    • پروانه

      سلام به یک کاراگاه خصوصی جهت تحقیق برای ازدواج نیازمندم لطفا معرفی کنید.

    • بيتا

      سلام
      شماره تماس يك كاراگاه حرفه اي لازم دارم لطفا با من تماس بگيريد

    • رفيعي

      لطفا شماره يه كارآگاه خصوصي براي خيانت همسرم كه مورد اعتماد باشد بدهيد .سپاس

    • سميرا

      من يك كاراگاه خصوصي براي خيانت همسر مي خواست لطفأ معرفي كنيد

    • عسل

      لطف نیکنید شماره تماستون رو برام بفرستید خیلی نیاز دارم ممنونم ازتون

    • بدون نام

      لطفا به یک کارگاه خصوصی فوری نیازمند هستم .خواهش میکنم کمک کنید .

    • زهراخاوری

      سلام منم یه کارگاه خصوصی میخام حکم جلب دارم شماره تماس خواهراشم دارم کدملیشم دارم احتمالاشمال باشه کمکم کنید توروخدا

    • بدون نام

      2
      خواهش میکنم لطفا شماره تماس یکی از این کارگاهان خصوصی معتبر رو به من ایمیل کنید .
      خیلی خیلی مهم و فوری هست,براى تحقيق ازدواج .

    • بي نام

      لطفاش تلفن يه كارگاه خوب روبدين، تلگرام كنيد

    • بدون نام

      کمکم کنید لطفا...شماره یک کارگاه مطمعن رو میخوام. درمورد خیانت همسر...

    • a

      سلام لطفا شماره یک کارگاه خصوصی را به بنده ایمیل کنید.

    • علیرضا کاظمی اصل

      لطفا شرایط استخدام یک کارآگاه جهت تردد همسرم که در تهران است میخواهم

    • اسيه

      ادرس يك كاراگاه خصوصي در تهران را ميخواستم

    • بدون نام

      میشه یه شماره تلفن از یک کار آگاه خبره به من بدهید

    • مینا

      لطفا یه شماره تلفن از یک کارآگاه خبره و مطمئن در تهران را میخواستم برا مورد خیانت متشکرم

    • الینا

      من هم نیازمند یک کاراگاه هستم در زمینه خیانت شوهرم.شیراز.

    • مریم

      سلام میشه شمارتونو بدین

    • حجت

      نیازمند کارگاه خصوصی

    • حجت

      نیازمند کارگاه خصوصی....

    • سعید

      نیازمند کارگاه خصوصی هستم.

      پاسخ ها

      • علی

        به یک کاراگاه خصوصی نیازمندم

    • علی

      سلام به یک کاراگاه خصوصی نیازمندم خیلی فوری

    • بدون نام

      لطفا به یک کارگاه خصوصی در زمینه خیانت همسر احتیاج دارم خواهش میکنم شماره تلفن بدید

    • شیما

      شماره یه کارآگاه رودرموردخیانت همسرمیخوام لطفا بهم بدین

    • بي نام

      سلام من يك كارگاه خصوص ميخوام فوري اگه ميشه بهم كمك كنيد

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.مشکل شما دقیقا چیه؟ساکن کدام شهر هستید.پاسخ را به ایمیل ارسال نمایید

    • امیر

      سلام احتیاج فوری به به یک کارآگاه خصوصی دارم،لطفأکمکم کنیدهزینه مهم نیست فقط فوری

    • بى نام

      شماره يه كاراگاه خصوصى در تهران ميخوام

    • قاسمی

      سلام من احتیاج به یک کارگاه دارم

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • بدون نام

      به یک کارگاه احتیا ج دارم

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • منوچهری

      به کارآگاه خصوصی متبحر نیاز دارم . چطور میشه ارتباط برقرار کرد ؟

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • کتایون

      سلام .قبل از هر چیزی خدا را شکر میکنم از اینکه بعد از ۷ سال زندگی واقعا بد که به خفت و خواری من توسط شوهرم منتهی میشد خدا منو دوست داره که این راه رو کشف کردم .دستان داره می لرزه و هنوز باور ندارم که روزنه ای پیدا شده که کمکم کنه .شماره شما رو باید از کجا پیدا کنم

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • سلام .بغلت موقعیت هایی بدی که دارم نمی تونستم و اینکه هیچ شماره ای از شما دریافت نکردم نمیدونستم چیکار کنم .با خودم گفتم حتما جواب منو میدید ولی مثل اینکه اصلا نخواندید یادداشت منو ؟!!

      سلام شما رو از کجا باید پیدا کرد یا حداقل تماس گرفت

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • کتایون

      چرا ملت سر کار میزارین؟
      چرا ؟
      من نه شماره این کاراگاه رو دریافت کردم نه کسی به من زنگ زده .در هر صورت میخواستم برای چند ساعت خوشحالی و امیدی که به من دادید واقعا تشکر کنم فکر کردم بالاخره دوران بدبختی و اسارت و خفت من بپایان رسیده .بازم ممنون

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.مشکل شما دقیقا چیه؟ساکن کدام شهر هستید.پاسخ را به ایمیل ارسال نمایید

      • عماد

        من در خدمتم

    • علیرضا

      سلام من احتیاج ب کاراگاه دارم اصفهان نجف اباد پولش مهم نیست شماره بدید

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.مشکل شما دقیقا چیه؟ساکن کدام شهر هستید.پاسخ را به ایمیل ارسال نمایید

    • سارا

      سلام من نیاز فوری به یک کاراگاه خصوصی برای تحقیق در مورد همسرم دارم لطفا بهم کمک کنید

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.مشکل شما دقیقا چیه؟ساکن کدام شهر هستید.پاسخ را به ایمیل ارسال نمایید

      • عماد

        من در خدمتم

    • سکینه

      سلام خواهش میکنم شماره یه کاراگاه خصوصی در شیراز را بهم بدین خیلی فوریه

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.مشکل شما دقیقا چیه؟ساکن کدام شهر هستید.پاسخ را به ایمیل ارسال نمایید

      • عماد

        من در خدمتم

    • سکینه

      سلام خواهش میکنم شماره یه کاراگاه خصوصی در شیراز را بهم بدین خیلی فوریه

    • علي

      شما پيدا كرديد

    • رها

      سلام نیاز فوری به کاراگاه برای خیانت همسرم دارم فوری

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • بدون نام

      تورو خدا شماره یک کارگاه خصوصی میخوام در اهواز خیانت به همسرم

    • بدون نام

      کارگاه خصوصی برای اهواز میخوام فوری

    • پونه

      نیازمند کارا گاه خصوصی

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • بدون نام

      سلام من اهوازی هستم نیاز به کار آگاه خصوصی برای شوهرم دارم

      پاسخ ها

      • حامد

        با سلام.بنده حامد در خدمتم

    • هستی

      نیاز به کاراگاه خصوصی خیانت همسر در کرج فوری لطفا

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • amirSherlock

      بنده یک کارآگاه خصوصی هستم
      حوزه فعالیت:فقط در شهرستان کاشان
      نوع فعالیت:خیانت همسر
      با کمترین قیمت ممکن

      ایمیل کنید

    • بدون نام

      چطور با گارآگاهی در کرج تماس میشود گرفت؟

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • ابراهیم

      سلام بنده درشهر تبریز نیاز به یکنفر کاراگاه خصوصی دارم که بخاطر جرم مالی متواری هستن لطفا شماره ای اگر داریدممنون میشم برام ارسال نمایید

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • م.م

      به یک کاراگاه خصوصی زن نیاز دارم

    • ساحل

      نیاز فوری به کارگاه خصوصی. لطفا شماره تماس بدید

    • ساحل

      نیاز فوری به کارگاه خصوصی. لطفا شماره تماس بدید

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • محمودی

      اگه کسی تو تبریز هست شماره تلفن بزاره ،فوری

      پاسخ ها

      • عماد

        من در خدمتم

    • حمید

      با سلام. اگر کسی در مورد موارد فوق یا امورشخصی و جاری و روزانه خدماتی خواست من در خدمتم

      پاسخ ها

      • عماد

        درباره خدمات کاراگاهی در خدمتم

    • بدون نام

      لطفا تلفن تماس خودتون رو مي فرماييد

      پاسخ ها

      • عماد

        ایمیل بزنین
        hniyavarani69@gmail.com

    • ۰۹۳۸۵۹۸۴۰۱۴

      من در خدمتم

    • مقدسي

      نيز به كاراگاه خصوصي دارم

      پاسخ ها

      • عماد

        در خدمتم

    • علی

      سلام
      من برای مشهد دنبال یک کارآگاه خصوصی هستم اما نتونستم شماره ای چیزی پیداکنم

      به نامزدم مشکوکم و شدیدا نیاز به کمک دارم.

      پاسخ ها

      • عماد

        ایمیل بزنین

    • فرد

      تخفيف در مورد خواستگار

    • فرد

      تخفيف در مورد خواستگار

    • فرد

      سلام یه کارآگاه می خواستم فوری

    • محمود امینی

      برای اثبات وقاداری نیاز به کاراگاه دارم
      در شهراهواز

    • ناشناس

      شماره یا ایمیل لطفا؟

    • سعیده میری

      من به یک کارگاه خصوصی در شیراز نیازمندم می خواهم بدانم شماره تماس یا آدرسی از این افراد هست؟؟

    • رضوان

      احتیاج به یه کاراگاه خصوصی در تهران هستم ؟

    • اذي

      نياز به يك كاراگاه خصوصي دارم لطفا تلفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج