adexo3
۱۸۴۰۸۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

روایت قربانی از لحظه قصاص فرد اسیدپاش

قربانی اسید پاشی در خیابان مجیدیه تهران با بیان اینکه اجرای حکم قصاص متهم ۲ ماه به تعویق افتاد گفت: قرار بود خودم متهم را قصاص کنم.

خبرگزاری فارس: قربانی اسید پاشی در خیابان مجیدیه تهران با بیان اینکه اجرای حکم قصاص متهم ۲ ماه به تعویق افتاد گفت: قرار بود خودم متهم را قصاص کنم.

داوود روشنایی قربانی اسیدپاشی با اشاره به این که امروز صبح قرار بود حکم قصاص متهم اسید پاشی وی در زندان رجایی شهر صورت بگیرد گفت: ساعت ۹:۳۰ صبح برای اجرای حکم داخل زندان رجایی شهر شدیم که جای خیلی مخوفی هم بود در ابتدا گفتند باید تنها داخل بروی و من تنها نرفتم و آنها لطف کردند اجازه دادند پدرم هم داخل شد.

وی افزود: شرایط اتاق عمل در زندان رجایی شهر مهیا شده بود و وسایلی که برای اجرای حکم قصاص لازم بود نیز آماده بود.

روشنایی تشریح کرد: ماده بیهوشی را به متهم وصل کرده بودند و از من پرسیدند که خودت حکم را اجرا می‌کنی یا دکترها حکم را اجرا کنند و گفتم خودم حکم را اجرا می‌کنم.

قربانی اسید پاشی ادامه داد: در لحظه اجرای حکم پدر متهم و برادرش با چند همراه دیگر با حالت گریه وارد شدند و شخصی درخواست کرد که به حرمت ایام فاطمیه اجرای حکم را ۲ ماه به تعویق بیندازیم.

وی درباره نحوه اجرای حکم قصاص گفت: قصاص به صورت فیزیکی و با بیهوشی متهم همراه است و همچنین با وسایل پزشکی قرار بود چشم چپ تخلیه و لایه گوش راست نیز قطع گردد.

روشنایی اظهار داشت: برادر متهم کمی سر و صدا به راه انداخت و فقط به فکر بخشش هستند اما نمی‌دانند که هزینه‌های درمان من چقدر است و از دولت آقای روحانی می‌خواهم که اگر امکان دارد مرا حمایت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروزان

      درسته که قسم دادن ولی نباید قبول میکرد اون آدم باید باید قصاص میشد این جور آدما همیشه یه راهی واسه وقت گرفتن پیدا میکنن تا سرانجام طرف ببخشتشون دو ماهم دیگه هم متوسل به یه مناسبت دیگه میشه

    • بانو

      چرا رضایت داد باید قصاص میشد،حداقل بزارید یکی از این اسید پاش ها درد و رنج شما رو تجربه کنند ،طرف شیشه مصرف میکنه جون یکی رو میگیره اونوقت میگن دست خودش نبود ،آخه چرا چرا،تو رو خدا همه چی رو به هم ربط ندید ،به خدا بعد یه مدت پشیمون میشید

    • حدیث

      اصلا هم منصفانه نیست...
      *خداجون* توی قرآن میگه حقتون هرچی ک هست بگیرید ولی بخشش بهتره چون امکان داره وقت گرفتن حق کاری صورت بگیره ک شما اینبار ظالم بشید. مثلا ی سیلی خوردی می تونی بری ی سیلی بزنی ولی اگه سیلی ک زدی محکمتر از سیلی باشه ک خوردی اینجا تو ظالمی پس بخشش بهتره. شاید اینجام کمو زیاد شد. البته قربانی دردو حس کرده ولی این بیهوشه... !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت بودی میبخشیدی؟

    • بدون نام

      خوب اينم معلوم شد ميبخشه،،،، كلا مثل اينكه اسيدپاشى هيچ جزايى نداره و آزادِ!!!!!!!

    • بدون نام

      یه حکم اعدام براش بزارن درست میشه چطور قاچاقچیا رو اعدام میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا وقتی قاچاق مواد مخدر اعدام داره اینم باید اعدام داشته باشه

    • علی

      بابا باید این اسیدپاشارو مثل اراذل و اوباش اول تو شهر گردوندشون و بی حیثیتشون کرد مثل اون افتابه تو گردن انداختنا، بعدم اعدامشون کرد که دیگه با زندگی کسی بازی نکنن والا اینا همشون دارن بخشیده میشن اینطوری..

    • بدون نام

      این افراد شرور باید بدون استثنا به مجازات حبس ابد بدون بخشش و تخفیف تا پایان عمر محکوم شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج