adexo3
۱۸۷۰۷۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کیم جونگ اون و کلوپ زنان هوادارش

رهبر جوان کره‌شمالی خود را حامی برابری جنسیت نشان می‌دهد و کلوپی از هواداران زن دارد که او را "قهرمان" می‌دانند.

خبرگزاری ایسنا: رهبر جوان کره‌شمالی خود را حامی برابری جنسیت نشان می‌دهد و کلوپی از هواداران زن دارد که او را "قهرمان" می‌دانند.

کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی پس از مرگ پدرش در دسامبر ۲۰۱۱ سکان هدایت این کشور فقیر شرق آسیا را بر عهده گرفت. وی طرفداران بسیار زیادی در میان زنان دارد و خبرگزاری رویترز نیز یک سری تصاویر از کیم جونگ اون منتشر کرد که زنان زیادی در موقعیت‌های مختلف اطراف وی را احاطه کرده‌اند.

به گزارش ایشیا وان، کیم جونگ اون برای زنان «قهرمان» است و «نماد ملی» محسوب می‌شود. به هر حال کیم جونگ اون خود را حامی برابری جنسیت نشان داده و روز جهانی زن را در کشورش جشن گرفت و سخنرانی کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، برخی از چهره‌های ارشد نظام با "زنان نمونه و مقامات زن و اعضای اتحادیه زنان" در پیونگ‌یانگ دیدار کردند. رهبر کره‌شمالی نیز در جریان بازدید از یک پایگاه هوایی گرچه شخصا با هیچ یک از زنان دیدار نکرد اما به فرماندهی این مرکز گفت که هدایای وی را به زنان بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      وقتی مردمی رااسیریک نفرمیبینم واوراخدا میدانندحالم بهم میخوردچه هون یا اون باشدیاحتی کاسترویافی المثل قذافی ...اما حالاکه قذافی راکشتن ایامردم مرفه لیبی یک لحظه روی آرامش رابه خودمیبینند

    • مهیار

      زنان در کره شمالی فقط به عنوان شخصی برای تربیت فرزند معرفی میشه و کسی که این کارو انجام بده زن نمونه معرفی میشه تو کره . منبع حرفم از مستند کره شمالی هست

    • بدون نام

      شخصیت کیم جونگ اون در فیلم Interview به زیبایی مسخره میشه ، انقدر که در فیلم می بینیم که آهنگای کتی پری رو از حفظ میخونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج