adexo3
۱۸۹۳۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازداشت یک عنصر جاسوسی داعش در لبنان

نیروهای ارتش لبنان، محمود شیخو معروف به ابوالحور الشامی از عناصر اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش را در شهر طرابلس در شمال لبنان بازداشت کردند.

خبرگزاری ایرنا: نیروهای ارتش لبنان، محمود شیخو معروف به ابوالحور الشامی از عناصر اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش را در شهر طرابلس در شمال لبنان بازداشت کردند.

به گزارش شبکه خبری المنار، شیخو از اهالی شهر طرابلس که تحت پیگرد قضایی قرار داشت، با گروه تروریستی تکفیری داعش بیعت کرده و مسئول مرکز اطلاع رسانی این گروه با عنوان « مرکز اطلاع رسانی عائشه» است.

این مرکز فیلم های ویدئویی ونوارهای صوتی مربوط به جنایات تروریستی داعش را در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد وهمچنین مسئولیت توزیع بیانیه ها و اطلاعیه های ویژه این گروه در خصوص عملیات انتحاری و اسامی کشته های آن را برعهده داشت.

المنار خاطرنشان کرد که شیخو در ارتباط مستقیم با دو برادر لبنانی با نام های ( محمد و احمد .ا.) از اهالی طرابلس بوده است که اکنون در شهر الرقه سوریه مقر اصلی گروه تروریستی تکفیری داعش هستند و در جنایات آن مشارکت دارند.

این شبکه خبری لبنانی افزود: پدر شیخو اعتراف کرده است که فرزندش با استفاده از تلفن گزارش های خاص مربوط به جنایات داعش را در نوارهایی ضبط و نگه داری می کرده است.

وی همچنین تایید کرده است که شیخو صفحه ای را در توئیتربا نام ابوالحور الشامی داشته و مدتی است که مطالبی در حمایت از داعش و همچنین فیلم های عملیات آن را منتشر می کند.

یکی از فیلم هایی را که شیخو منتشر کرده مربوط به درخواست از داعش برای ورود به لبنان و اشغال این کشور بوده است.

او ضمن تبلیغ داعش و سرکردگان آن علیه ارتش لبنان مطالب تحریک آمیز منتشر می کرده اما ازحدود دوهفته قبل فعالیتش متوقف شده است.

در همین حال روزنامه لبنانی النهارنوشت که ابوبکر الصیادی از اهالی شهر طرابلس لبنان و عضو گروه تروریستی تکفیری داعش چند ساعت قبل در شهر کوبانی سوریه و در درگیری بین عناصر این گروه و نیروهای کرد مردمی به هلاکت رسیده است.

خبرگزاری ملی لبنان هم گزارش داد که حسام طراد یک تروریست تکفیری عضو داعش معروف به ابوبکر با همدستی یک گروه مسلح ، احمد طعان عاصی تبعه سوریه را از مقابل منزلش در مرکز شهرک عرسال در شرق لبنان ربوده و او را با تهدید سلاح به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج