adexo3
۲۱۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هدیه تهرانی به قلب یخی پیوست

فصل سوم قلب یخی اگر هیچ شباهتی به فصل اول و دوم نداشته باشد، اما حداقل در یک مورد می تواند با آن رقابت کند و آن هم حضور ستاره های گل درشت است.

هدیه تهرانی به قلب یخی پیوست

تماشا: فصل سوم قلب یخی اگر هیچ شباهتی به فصل اول و دوم نداشته باشد، اما حداقل در یک مورد می تواند با آن رقابت کند و آن هم حضور ستاره های گل درشت است.

شنیده می شود در حال حاضر حضور حسین یاری، بازیگر نقش حامد در فصل اول و دوم این فصل، در فصل سوم هم قطعی شده و او قراردادش را بسته است. از طرف دیگر، هدیه تهرانی، دیگر بازیگری است که در فصل سوم قلب یخی جلوی دوربین سامان مقدم خواهد رفت تا سومین همکاری تهرانی و مقدم شکل بگیرد.

برای اولین بار تقریبا 14 سال پیش بود که مقدم از هدیه تهرانی در فیلمش، «سیاوش» استفاده کرد. بعد از آن در سال 79، تهرانی در «پارتی» به کارگردانی مقدم بازی کرد تا این تعامل دوباره در سال 91 و با یک سریال شبکه خانگی از سر گرفته شود. البته شنیده می شود که مهران مدیری هم احتمال دارد سر و کله اش در قلب یخی پیدا شود. اگر این اتفاق بیفتد. مهران مدیری و هدیه تهرانی، برای دومین بار بعد از فیلم «پل چوبی» در یک پروژه مشترک همکاری می کنند.

هدیه تهرانی به قلب یخی پیوست

در فصل اول و دوم قلب یخی که اولین سریال شبکه خانگی بود، ستاره های زیادی بازی می کردند. حمید فرخ نژاد، الناز شاکردوست، امین حیای، نسرین مقانلو، حسین یاری، مهراوه شریفی نیا، سامیه لک، آشا محرابی، سیدمهرداد ضیایی، حمید گودرزی و... ستاره های این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی بودند اما هنوز توزیع فصل دوم در سوپرمارکت ها و فروشگاه های محصولات فرهنگی به اتمام نرسیده بود که محمدحسین لطیفی از ادامه کار در پروژه قلب یخی انصراف داد و سامان مقدم، به جای او سکان کشتی قلب یخی را در فصل سوم در دست گرفت.

حسین لطیفی دلیل این جدایی را در گفت و گو با تماشا، خسته شدن از فضای خشن و پیچیده قلب یخی عنوان کرد و گفت ترجیح می دهد فضای یک کار ساده تر و روان تر را تجربه کند و به این ترتیب «ساخت ایران» در لبنان به نویسندگی خشایار الوند، یکی از دو نویسنده «قهوه تلخ» ساخته شد که این روزها هم تعدادی از قسمت های این سریال به بازار آمده است.

اما در فصل سوم قلب یخی، علاوه بر محمدحسین لطیفی که دیگر حضور ندارد، حامد عنقا، نویسنده و طراح این سریال هم خداحافظی کرده است. او در گفت و گو با تماشا در این باره گفته بود:

«جدایی من از قلب یخی، مثل جدایی نادر از سیمین نیست که به آن اسکار بدهند. بعد از جداشدن محمدحسین لطیفی از قلب یخی، طبق صحبت هایی که با ایشان و تهیه کننده داشتم، قرار بود ادامه بدهم. صحبت کارگردان های مختلفی برای ساخت فصل سوم شد. ازجمله بهرام بهرامیان، شهرام شاه حسینی و سامان مقدم. من چون با سامان مقدم آشنایی قبلی داشتم، خیلی هم استقبال کردم. مقدم، کارگردان بااستعداد و باسواد و آدم باشخصیت و صاحب نگاه است. اما این به معنای این نیست که نگاه ما دو نفر هم افق است. بیش از همه سید کمال طباطبایی تلاش کرد تا نگاه ما دو نفر را به هم نزدیک کند که نشد. قلب یخی مفهومی دارد که نمی شود از دلش سریال نرم و لطیف مثل «عشق ممنوع» و... درآورد. البته سامان مقدم آن قدر آدم باهوش و توانایی است که مطمئنا به آن سمت نمی رود...».

حالا کار روی فصل سوم قلب یخی به تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی ولی این بار با کارگردانی سامان مقدم، شروع شده است. گویا قرار است اولین بخش این سریال در پلاتویی که در انتهای اتوبان همت در یک سوله ساخته شده، با سه دوربین فیلمبرداری شود.

فعلا از میان بازیگران سری اول و دوم این سریال، تنها حسین یاری دوباره قرارداد بسته است. هرچند ممکن است بازیگران دیگری هم از سری قبل در این پروژه حضور داشته باشند که باتوجه به اطلاع رسانی قطره چکانی تیم جدید، ما بی خبریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عارفه

      من از آقای لطیفی خواهش میکنم به خاطر بینندگان هم که شده دوباره کارگردانی قلب یخی رو در دست بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج