۲۱۱۷۶۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

۱۳۷زائر از میان شعله‌های آتش نجات یافتند

آتش سوزی مهیب در یکی از هتل آپارتمان‌های شهر مشهد تعداد ۱۳۷زائر را در میان شعله‌های آتش و دود گرفتار کرد که با اقدام به موقع آتش‌نشانان تمامی محاصره شدگان نجات یافتند.

خبرآنلاین: یک واحد مجموعه اقامتی و پذیرایی واقع در خیابان طبرسی مشهد دچار آتش سوزی شد که به واسطه این حادثه بیش از ۱۳۷زائر و پرسنل این مرکز اقامتی به دلیل زبانه‌های آتش و دود متصاعد شده به محاصره درآمدند.

زبانه‌های آتش در این هتل آپارتمان موجب شد تا عملیات امداد و نجات بیش از ۲ساعت به طول بیانجامد و تعداد ۶۰ آتش نشان در این عملیات حضور پیدا کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در همین رابطه و در تشریح جزئیات این حادثه گفت: طبقه همکف این مجموعه اقامتی دو طبقه دچار حریق شد که آتش به دلیل وجود مواد قابل اشتعال به سرعت سایر نقاط این هتل آپارتمان را فرا گرفت.

«آتشپاد مسعود ظهوریان» کانون این آتش سوزی را رختکن این هتل آپارتمان و در طبقه همکف عنوان کرد و افزود: در این عملیات گروه‌های اعزام شده بی‌درنگ به ۲‌گروه تقسیم شدند و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم نیز به انتقال زائران به بیرون از هتل و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام کردند.

وی بیان کرد: نیروهای امداد و نجات این سازمان در این عملیات تعداد ۱۳۷نفر از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و نردبان از طریق پشت‌بام، پنجره و درب ورودی به محل امن منتقل کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حریق عمدیه و کار همون عواملی که زائرین عرب رو مسموم کردن . هدف ناامن جلوه دادن مشهد و جلوگیری از ورود زائرین شیعه هست به تلافی جلوگیری از رفتن حجاج به حج عمره. این آتیش ها ار گور عربستان بلند میشه

    • بدون نام

      خدا به نیروهای پرتلاش آتشنشانی قوت بده.دست مریزاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج