۲۱۶۵۶۰
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

بازداشت ۲ قاچاقچی در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان ۱۶۰ کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان ۱۶۰ کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: این متهمان که در شرق پایتخت به صورت گسترده فعالیت داشتند، با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بازداشت شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۱۶۰ کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

وی افرود: در تحقیقات ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که ۲ تن از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در محدوده شرق تهران ضمن تهیه و توزیع مواد مخدر در این محدوده با قاچاقچیان مواد مخدر شرق کشور همکاری کرده و پس از انتقال مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر به تهران اقدام به توزیع آن در محدوده های شرق تهران کرده اند.

سرهنگ بخشنده گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و متعاقبا طی بررسی های انجام شده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده های تهرانپارس و خیابان سراج شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از چند شبانه روز تحقیقات و با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه، طی یک عملیات ضربتی هر ۲ محل اختفای متهمان مورد بازرسی قرار گرفت و پس از بازداشت این ۲ متهم، ۱۱۵ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین، ۵۰ کیلو تریاک و ۵۵ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، هر ۲ نفر به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر در این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده هر ۲ متهم به دادسرا منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      خدا از رو زمین برشون داره
      اینا از داعشم بدترن
      معلوم نیست تا حالا چند نفرو بد بخت کردن و چند تا خانواده رو از هم پاشوندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج