۲۲۰۲۹۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا بابک جهانبخش تیتراژ ماه عسل را نخواند؟

ساعاتی پس از اینکه رسانه های داخلی از حضور «بابک جهانبخش» به عنوان خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» خبر دادند، این خواننده در صفحه اینستاگرامش توضیح داد که این همکاری به دلایل مختلف به مرحله عمل نرسیده و این خواننده امسال در تیتراژ برنامه «ماه عسل» حضور نخواهدداشت.

چرا بابک جهانبخش تیتراژ ماه عسل را نخواند؟





مجله آهنگ ایده آل: ساعاتی پس از اینکه رسانه های داخلی از حضور «بابک جهانبخش» به عنوان خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» خبر دادند، این خواننده در صفحه اینستاگرامش توضیح داد که این همکاری به دلایل مختلف به مرحله عمل نرسیده و این خواننده امسال در تیتراژ برنامه «ماه عسل» حضور نخواهدداشت.

او بدون اشاره به جزئیات بیشتر درباره این موضوع توضیح داد:

«سلام دوستان بامحبتم. در ارتباط با تیتراز ماه عسل و انتخاب ترانه و ملودی با آقای علیخانی به نتیجه مشترکی نرسیدیم و حق جفت مون بود که مناسبات حرفه ای خودمون رو درنظر بگیریم... ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ماه عسل، خواننده این تیتراژ بنده نیستم.»

دقایقی از این پست نگذشته بود که متاسفانه توهین های بسیاری به صورت عجیب زیر پست این خواننده خودنمایی می کرد. توهین هایی که این روزها بلای جان موسیقی پاپ شده است. جهانبخش مجبور به پاک کردن این پست شد و پس از آن نیز اعلام کرد تا پایان ماه رمضان دیگر در فضای مجازی فعالیت نخواهد کرد.

جهانبخش در ماه های گذشته نیز بارها و بارها با حالت قهرآمیزی صفحه اینستاگرامش را از همه عکس ها پاک کره بود و اعلام کرده بود قصد دارد از فضای مجازی دوری گزیند.

مشابه همین اتفاق در سال 92 نیز پیش از آغاز برنامه «ماه عسل» اتفاق افتاد و در حالی که گفته می شد جهانبخش و فرزاد فرزین قرار است تیتراژ این برنامه را بخوانند، جهانبخش در توضیح کناره گیری اش از این برنامه گفت: «فرزاد فرزین یکی از دوستان خوبم است و اینکه من در این برنامه حضور نداشتم، ارتباطی با فرزاد عزیز نداشت.

قضیه از این قرار بود که احسان علیخانی در ابتدا به من، رضا صادقی و فرزاد فرزین پیشنهاد کرد که آهنگ ابتدایی ماه عسل را اجرا کنیم. حضور رضا صادقی به دلیل اینکه تیتراژ سریال «دودکش» را خواند در ماه عسل منتفی شد و در نهایت قرار شد من، فرزاد فرزین و مهدی یراحی روی این ترانه آهنگسازی کنیم و در آخر کاری که بیشتر به فضای برنامه می آید توسط من و فرزاد فرزین اجرا شود. من زودتر از همه، ملودی ام را تحویل دادم و از نتیجه کار هم خیلی راضی بودم. کار دوستان عزیزم را هم شنیدم و وقتی با احسان صحبت کردم به من گفت ملودی تو خیلی احساسی است و من برای شروع برنامه چنین ملودی احساسی نیاز ندارم.»

جهانبخش معتقد بود: «من هم در جواب گفتم که طرفدار بابک جهانبخش از او انتظار دارد خودش باشد. اگر قرار باشد خودم را شبیه خواننده دیگری کنم زیاد برایم جالب نیست. شاید هرکسی جای من بود به این موضوع نگاه می کرد که قرار است تیتراژ برنامه «ماه عسل» را بخواند اما 3،2 روز مانده به شروع برنامه، با وجود اینکه دوستان می خواستند که این آهنگ دوصدائه اجرا شود، من از این کار عذرخواهی کردم.

من به ملودی که ساخته بودم ایمان داشتم و از نظر حسی بیشتر به شخصیتم نزدیک بود. به هر حال هرکسی خط فکر خاص خودش را دارد و من هم طبیعتا حق داشتم که این کار را انجام ندهم، در ضمن من اولین نفری بودم که بعد از اتمام برنامه ماه عسل به دوست عزیزم احسان علیخانی تبریک گفتم. در هر صورت دوست نداشتم خاطره کار مشترکی که با رضا صادقی منتشر کردم را صرفا به دلیل حضور در برنامه احسان برای مخاطبانم خراب کنم. کار فرزاد و مهدی یراحی هم زیبا بود و از این طریق به دوستان عزیزم تبریک می گویم و امیدوارم همه دوستان در کارشان موفق باشند.»

این خواننده که آخرین آلبومش را به نام«مدار بی قراری» 23 شهریور 93 در بازار موسیقی کشور منتشر کرده بود، امسال کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان روی صحنه برد و با اجرای برنامه های مختلف، به دیدار دوستدارانش رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خداییش یکی از خوانندگان کاربلد وحرفه ای کشورمونه. که همیشه ادب واخلاقش زبانزده

    • بدون نام

      آقای جهانبخش صدای فوق العاده ای داری که خیلی با احساسه منتها این صدای با احساس حیفه که بیشتر برای آهنگهای شاد هدر بره!
      صدای شما انگار ساخته شده برای آهنگای عاشقانه و غمگین ... مثل صدای آقای یراحی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج