۲۲۰۵۵۶
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

آیا حضور یک مدل در ماه عسل گاف بود؟

فکر نمی کنم این دخترخانمی که به عنوان یک پوزر به برنامه ماه عسل رفته به اشتباه به این برنامه دعوت شده باشد یا مسئولان برنامه نمی دانستند چه کسی را دعوت کرده اند.

آیا حضور یک مدل در ماه عسل گاف بود؟





هفته نامه تماشاگران امروز - تژا میرفخرایی: فکر نمی کنم این دخترخانمی که به عنوان یک پوزر به برنامه ماه عسل رفته به اشتباه به این برنامه دعوت شده باشد یا مسئولان برنامه نمی دانستند چه کسی را دعوت کرده اند.

او بی شک برای اینکه به چنین برنامه ای برود ریا نکرده و تصویری غیرواقعی از خود نساخته و عملا وقتی به برنامه رفته سعی کرده خود را در چارچوب برنامه های رایج صداوسیما عرضه کند. اصلا به نظر نمی رسید او شخصیتی غیر از آنچه هست را تعریف کرده باشد. مدام در گفتن از شغلش همان هایی را می گفت که امکان توضیح دادن درباره اش را داشت. اگر تصاویرش را از اینستاگرامش پاک کرده هم حتما تلاشی بوده برای کم کردن فار از روی میزبانش.

آیا حضور یک مدل در ماه عسل گاف بود؟

اما آنچه سبب می شود تا چنین چالشی ایجاد شود تضادی است که میان دو نسل افتاده. نسل سنتی و فرزندان شان. نسل خانواده های مذهبی و فرزندان شان. نسلی که هنوز پایبند به اصول و ارزش ها هستندن و چنین اتفاقاتی را در تضاد با اصولی می بینند که سال ها برایش جنگیده اند، از زندگی شان گذشته اند و سختی کشیده اند ولی فرزندان شان که در ناز و نعمت بزرگ شده اند و همیشه هر چه خواسته اند برای شان فراهم بوده.

فرزندانی که اگرچه غیرممکن است باورهای مذهبی قوی داشته باشند اما مثلا اعتقاد دارند به مهمانی های اشرافی. آنها که ماشین های میلیاردی سوار می شوند و لباس عروس چند ده میلیونی یا کت و شلوارهای گرانقیمت به تن می کنند. پس برای مهمانی های آنچنانی شان هم نیاز به مشاورانی از جنس این خانم دارند، مهمانی هایی که اساسا ممکن است کاملا زنانه باشند یا حتی نه.

احسان علیخانی یکی از این طبقه است. او که احتمالا با خیلی از این بچه های نسل دوم که هم سن و سال هایش هستند، می نشیند، حرف می زند و ایده می گیرد، پس فکر می کند اگر این آقازاده ها چنین رفتار می کنند و از اینها می گویند، چه ایرادی دارد که در تلویزیون هم برای برنامه اش به سراغ چنین سوژه هایی برود. پس دل را به دریا می زند و چنین مهمانی را انتخاب می کند. آنها می آیند و جلوی دوربین می روند و تازه از آنجاست که نسل پدران و مادران صدای شان درمی آید. آنها که باور نمی کنند اینچنین میان باورها و اصول شان با گروهی از فرزندانشان فاصله افتاده است.

شاید یک نمونه کامل از این نوع شکاف را در رفتار همسر خانم مهناز افشار که پسر محمد علی رامین است با عقاید پدرش بتوان دید؛ اتفاقی که حسابی هم رسانه ای شد و بازتاب های فراوانی داشت. پس آنچه در ماه عسل رخ داده را نباید در قصد یک دختر با شغل مدلینگ جستجو کرد که باید ریشه اش را در شکاف میان عقاید دو نسل دید؛ نسلی که یک گروهش منتقدان دعوت از چنین مهمانی هستند و گروه دیگر احسان علیخانی و دوستانش که احتمالا باور دارند چنین مشاغلی در اجتماع داریم و چرا نباید درباره شان سخن بگوییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسل سوخته

      الان دقیقا منظورتون کدون نسله؟کدوم نسل تو این کشور تو نازو نعمت بوده؟؟نویسنده محترم اگر منظورت آقا زاده ها هستن اونا نه تو این نسل جا دارن نه تو دل هم سنو سالاشون فقط یه گروهن که خوب میپوشن خوب میچرخن از زندگیشون لذت میبرن ولی نسل سوخته من و بعد از من تنها چیزی از زندگی یاد گرفته عقده بوده همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عین واقعیت بود گل گفتی

    • مونا

      با نظرشما موافقم ،گرچه می تونستید بیشتر بنویسید

    • خدا

      مدل هم اینقدر زشت می شه؟؟؟؟

    • asal

      برید عکس های خانم مدل رو ببینید متوجه می شید گاف بوده یا نه؟؟
      اونوقت علیخانی بر میگرده میگه یک سال زحمت کشیدم سوژه پیدا کردم !

    • بدون نام

      به نظر من مدل لباس عروس بودن عيبي نداره.اگه اين خانم نباشه خارجيشو بايد ببينيم

    • masoud

      بابا ولكنين يه اشتباهي كردن ديگه خوبه ماه رمضان هست . در ضمن اينقدر اين خانم به اصلاح مدل رو گندش نكينيد دقيقا امثال اينها همين و ميخوان الان هيچكس نيست كه ديگه اين خانم نشناسه بخدا يه سري حركتا زشته . واقعا بايد تاسف خورد

    • بدون نام

      آخه ابن شغل برازنده زن ایرانی وتحصیلکردس .خودش باید خجالت بکشه که گفت واسه پوله.

    • لیلا

      خودت خجالت بکش !!!مگه دزدی کرده که خجالت بکشه

    • طاهره

      سلام عالی بود درسته موافقم صد در صد
      اصلا ما تو این 30 و اندی سال اینقدر بی جنبه شدیم که اصلا نمیتونیم باور کنیم این هم یه شغله واسه خودش. فکر میکنیم مردم نمیدونن و ما اگه بگیم تازه میفهمن و بعد وای که همه شون منحرف میشن و دیگه بهشت نمیرن...
      آخه چرا؟

    • شهاب

      آیا این خانم در ایران زندگی نمیکند؟آیا فقط باید افراد خاص در تلویزیون معرفی شوند؟آیا نباید با وجود این همه بیکاری در جامعه به دنبال مشاغل جدید باشیم؟آیا معرفی مشاغل موجود گناه است که بخاطرش زحمت گروهی از زحمتکشان را باید نادیده گرفت و توبیخشان کرد؟واقعاً برای گروهی کج اندیش که در این جامه هسند بای احساس تاسف کرد.در ژایان باید گفت احسان عزیز خدا قوت.

    • هدیه

      احسان جان عزیزم بخاطراین سوژه های عالی ومتفاوتت ممنون واز اینکه به همه قشرهای جامعه اهمیت میدی واحترام میذاری بازم ممنون.... و خانم محترم شماهم که به عنوان مدل کار می کنید به شما هم خسته نباشید می گویم امیدوارم هذیانهای این کج اندیشان شمارا ناراحت نکرده باشد.... موفق باشید سرکارخانم

    • بدون نام

      آقا وقتی این افراد با این مشاغل هستن چرا نباید نشونشون بدیم و بگیم نه نداریم...

    • بدون نام

      با تمام احترامی ک برای آراء افراد قائلم نظر خودم رو مینویسم،من هم جوانم و متعلق ب نسل جوان جامعه، اما با حضور یک مدل و تریج چنین تشریفاتی کاملا مخالفم و ب نظرم اعتراضات پیش آمده بعد از این برنامه ب علت شکاف بین دو نسل نیست بلکه ب علت شکاف بین طبقات جامعه و همچنین چند فرهنگی شدن جامعه و نیز تظاهر برخی را نشان میداد؛ من جوانم و خیلی هم متعصب و مذهبی نیستم اما در جامعه ی اسلامی زندگی میکنم و دوست دارم در رسانه ی ملی چارجوب های مورد قبول آحاد جامعه حفظ شود نه این ک در برنامه ای ک ویژه ی ماه رمضان است و همیشه سعی شده بسیار+ و طرفدار اسلام دیده شود از یک مدل دعوت شود؛ این یک توهین بزرگ تلقی شده و نشانگر این است ک برنامه مختص قشر ثروتمندی ک مخالف با مبادی اسلامند می باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج