اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۴۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت هدیه تهرانی به سینما

هدیه تهرانى بعد از فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز»، به‌عنوان مجرى طرح و بازیگر اصلی، به پروژه «عقربه روى ٢٢٠» به تهیه‌کنندگى و کارگردانی علیرضا امینی پیوست.

خبرگزاری آنا: هدیه تهرانى بعد از فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» به‌عنوان مجرى طرح و بازیگر اصلی به پروژه «عقربه روى ٢٢٠» به تهیه‌کنندگى و کارگردانی علیرضا امینی پیوست، این دومین همکاری این هنرمند با علیرضا امینی محسوب می‌شود که به تازگى موفق به دریافت پروانه ساخت شده است.

على اصغرى فیلمنامه «عقربه روى ٢٢٠» را بر اساس طرحى از علیرضا امینى نوشته است که با کامل‌شدن دیگر بازیگران و عوامل پشت صحنه، در پاییز امسال در تهران کلید می‌خورد.

«عقربه روى ٢٢٠» یک فیلم اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ لیلا بعد از سه سال به خاطر فوت پدرش براى چند روز به مرخصى می‌آید که اتفاق بزرگی نگرش و نگاه او را به زندگى دگرگون می‌کند و...

آخرین حضور سینمایی هدیه تهرانی در فیلم توقیف‌شده «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی در سال ۱۳۹۱ بوده است و پس از آن تنها در نقشی کوتاه در فیلم «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی بازی کرده است. آخرین اثر دیده‌شده او فصل سوم سریال «قلب یخی» ساخته سامان مقدم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج