۲۵۴۶۹۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تقدیر از تدبیر لاریجانی در تصویب برجام

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اقدام مدبرانه رئیس مجلس برای تسریع در تصویب برجام برای جلوگیری از تضعیف دولت در صحنه‌ی بین‌الملل بود.

خبرگزاری ایبسنا: یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اقدام مدبرانه رئیس مجلس برای تسریع در تصویب برجام برای جلوگیری از تضعیف دولت در صحنه‌ی بین‌الملل بود.

محمدرضا تابش گفت: از جنبه‌ی خارجی تعلل در تصویب برجام با توجه به اینکه ۱+۵ خود را برای اجرای مفاد آن آماده می‌کند و شورای نگهبان نیز باید نظر خود را اعلام کند باعث می‌شد دولت ایران در زمینه‌ی اجرای برجام تضعیف شود. تصویب به هنگام طرح مذکور در عرصه‌ی بین‌الملل نشان از پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی و عزم جمهوری اسلامی برای ایفای نقش در عرصه‌های جهانی دارد.

نماینده مردم اردکان شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات مردم و پاسخ به ندای آنان در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، ایجاد امید و انگیزه در ملت را از مهمترین آثار و پیام‌های تصویب برجام در مجلس دانست.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر از ابتدای اجرای تعهداتمان در برجام با نظم عمل کنیم دست بالا را خواهیم داشت؛ بخصوص اگر غرب نقض عهد کند. آنگاه افکار عمومی دنیا متوجه خواهند شد ایران در پایبندی به میثاق خود متعهدانه عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در سایه‌ی اجرای برجام گشایش‌هایی به وجود خواهد آمد، ادامه داد:‌ ایران کشوری است که پذیرفته با دنیا در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی از در تعامل وارد شود. البته نباید ذوق زده باشیم و شتابزده عمل کنیم، اما امید ایجاد شده در دل فعالان اقتصادی و مردم در سایه اجرای برجام موجب منسجم‌تر شدن برنامه‌های اقتصادی می‌شود.

وی تاکید کرد: از بین رفتن شک و تردید در برنامه‌ریزی‌های فعالان اقتصادی از آثار مهم اقتصادی برجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج