adexo3
۲۵۵۳۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میزان درآمد سالانه داعش از فروش نفت

روزنامه فایننشال تایمز تحقیقی را درباره درآمدهای نفتی از داعش علیرغم حملات هوایی که تاسیسات این گروه را هدف قرارمی دهد، منتشر کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم: روزنامه فایننشال تایمز تحقیقی را درباره درآمدهای نفتی از داعش علیرغم حملات هوایی که تاسیسات این گروه را هدف قرارمی دهد، منتشر کرد.

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به گفتگو با کارگران بخش نفت و منابع اطلاعاتی غرب نوشت گروه داعش در سال به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار تولید نفت دارد.

براساس این گزارش، درآمدهای نفتی داعش از درآمدهای آن درفعالیت های دیگر از جمله جمع آوری مالیات و تجارت آثار مسروقه بیشتر است.

ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا نتوانسته است تاسیسات نفتی را درمناطق تحت اشغال داعش ویران کند و همین مساله باعث شده است که داعش با بهره برداری از نفت، ازطریق تولید و قاچاق آن کسب درآمد کند.

دراین تحقیق آمده است که به گفته اهالی محلی، پالایش نفت در صدها پالایشگاه نفت صورت می گیرد و اهالی می گویند که گروه داعش از خودروهای عادی برای انتقال نفت استفاده می کند و همین مساله، هدف قرار دادن آن درحملات هوایی را مشکل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج