۲۵۶۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پنجمی‌ ها و ششمی‌ ها «سه معلمه» شدند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ابتدایی، معلمان چندمهارتی‌اند و شرایط تدریس و سختی کار آنها قابل مقایسه با سایر مقاطع نیست گفت: دولت و آموزش و پرورش باید در شرایط سختی کار معلمان و فوق‌العاده‌های ویژه که حداقل زحمات آنها را جبران کند توجه ویژه داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ابتدایی، معلمان چندمهارتی‌اند و شرایط تدریس و سختی کار آنها قابل مقایسه با سایر مقاطع نیست گفت: دولت و آموزش و پرورش باید در شرایط سختی کار معلمان و فوق‌العاده‌های ویژه که حداقل زحمات آنها را جبران کند توجه ویژه داشته باشند.

محمد دیمه‌ور بر لزوم توجه به وضعیت معلمان ابتدایی با توجه به سختی کار آنها تاکید و اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته مختصری به فوق‌العاده شغل همکاران ابتدایی اضافه شد اما کماکان سختی کار آموزگاران دوره ابتدایی قابل مقایسه با دوره‌های دیگر نیست.

وی افزود: معلم ابتدایی پنج روز در هفته ( ۲۵ ساعت) و تقریبا تمام وقت تدریس می‌کند. بسیاری از این معلمان در مناطق دور دست، ناامن، سردسیر، صعب العبور و غیره خدمت می‌کنند و تعداد کتبی که تدریس می‌کنند بیشتر است. یک معلم ابتدایی یک معلم چندمهارتی است که از فارسی، علوم و قرآن گرفته تا ریاضی و مطالعات اجتماعی را تدریس می‌کند و باید از دانش و تخصص لازم بهره‌مند باشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دولت و آموزش و پرورش باید در شرایط سختی کار معلمان و فوق‌العاده‌های ویژه که حداقل زحمات آنها را جبران کند، توجه ویژه داشته باشند.

دیمه‌ور به طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اشاره و عنوان کرد: البته طرح رتبه‌بندی معلمان تا حدودی این موضوع را پوشش داده اما هنوز تا اجرای کامل طرح رتبه‌بندی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فاصله وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در این مقطع انجام شد گفت: امسال در پایه پنجم و ششم درس تربیت بدنی تخصصی است و دانش آموزان یک معلم تربیت بدنی خواهند داشت و دو معلم علوم پایه و علوم انسانی داریم و به عبارتی در این دوپایه دانش آموزان سه معلم تخصصی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از کدوم ابتدایی حرف می زنین جناب؟ پس یک معلم شش پایه باید چکار کنه که حتی فرصت آب خوردن هم نمیکنه؟ خواهشا بجای شعار توخالی کمی عمل کنین لطفا!!!!

    • بدون نام

      معلمان همه کار سخت بی مزایایی دارند بخصوص دوره ابتدایی به همین خاطر همکاران محترم خیلی دوست ندارند ابتدایی بیان .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج