۲۵۶۵۹۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حاصل کار احمدی‌ نژاد چند نوع سرطان بود!

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران معتقد است: «در کمال شوربختی، اقداماتی که دولت قبل در حوزه اقتصاد انجام داده بود، همه آنها مثل سرطان است.»

خبرآنلاین: نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران معتقد است: «در کمال شوربختی، اقداماتی که دولت قبل در حوزه اقتصاد انجام داده بود، همه آنها مثل سرطان است.»

پدرام سلطانی با اشاره به ادامه آثار سیاست‌های غلط گذشته، تاکید کرد: «متاسفانه در کمال شوربختی، اقداماتی که دولت قبل انجام داده بود، همه آنها مثل سرطان است، یعنی هر غده‌ای را که بخواهند از بین ببرند، نیاز به یک جراحی عمیق دارد.»

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، با بیان این‌که در حال حاضر اقتصاد کشور ما گرفتار چندین نوع سرطان است و وضعیت آن را هم شما شاهد هستید، رشد بازار غیرمتشکل پولی را یکی از گرفتاری های دولت یازدهم دانست و افزود: «دولت در رابطه با بازار غیرمتشکل پولی خیلی باید قاطع‌تر از این‌ها عمل کند.»

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تصریح کرد: «تکلیف موسسات مالی و اعتباری و یا تعاونی‌های اعتباری و نیز مجموعه‌های مالی که دارای مجوز نیستند و تکالیف بانک مرکزی را انجام نمی‌دهند، باید روشن شود.»

سلطانی متذکر شد: «هم‌اکنون نظام بانکی قانونمند زیر فشار موسسات غیرمجاز است، چون آنها جذب سپرده می‌کنند، تکالیف قانونی کمتری دارند، سپرده قانونی نزد بانک مرکزی ندارند و خیلی از کارهایی که نظام بانکی مجاز به انجام نیست، به‌راحتی انجام می‌دهند.»

وی عنوان کرد: «آنها رقابت نابرابر با بانک‌های موجود دارند و در حال حاضر خیلی از بانک‌ها در عمل ورشکسته هستند.»

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ادامه داد: «بانک مرکزی بارها و بارها اعلام کرده که بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری که از بانک مرکزی مجوز دارند، اسامی‌شان روی سایت بانک مرکزی است.»

سلطانی خاطرنشان کرد: «سپرده‌گذاران هر چه زودتر باید نسبت به خروج سپرده‌های خود از موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز اقدام کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خستم

      کار همیشگیتونه ٬همیشه هر دولتی که می یاد به جای تلاش و کار وبهبود وضع معشیتی مردم فقط به فکر رو کم کنی و دنبال مقصر گشتنه ٬و مقصرم همیشه دولت قبلی می شه !!!
      بیچاره مردم چی می کشن از دسته شما ها

    • حميد

      خيلي بيجاكرده اين حرفها رو زده.اون حداقل يه كارهايي رو انجام داد ولي شما كه هيج کاری نكرديد بجز تسليم شدن به خواست دشمن. ديكته نانوشته هيجوقت غلط نداره زياد به خودتون نباليد....

    • بدون نام

      كاملا درسته حالا اين سرطان درمان داره يا نه؟؟؟
      احمدي نژاد اون دنيا چقدر بايد جواب پس بده

    • احمد ع ع ع

      شما خودتان. ...... ندارید. می بینید دکتر احمدی نزاد انقدر کار کرده. حی سم پاشی می کنید. بکنید تا جانت در بیاد مردم که چشمشان بازه. حیف نونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج