اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۸۶۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لاریجانی: نامه اخیر رهبری راه را روشن کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره پرونده هسته‌ای گفت: نامه مقام معظم رهبری به موقع، جامع، دقیق، در بعد راهبردی و غیر آن راه را روشن کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره پرونده هسته‌ای گفت: نامه مقام معظم رهبری به موقع، جامع، دقیق، در بعد راهبردی و غیر آن راه را روشن کرد.

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور در صحن علنی امروز (دوشنبه) اظهار کرد: موضوع هسته‌ای که بیش از دو دهه تلاش را در بر دارد، نمودی از روحیه علمی ایرانیان است که پس از انقلاب اسلامی در مسیر اعتلاء قرار گرفت و در این تلاش نقش مقام معظم رهبری بسیار موثر و پیش‌برنده بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف و حوادث گوناگون با امید دادن و پشتیبانی موضوع هسته‌ای را از نظر دانش علمی به پیش بردند و در ۱۲ سال گذشته که غرب با ماجراجویی چالش‌هایی را در مسیر حرکت علمی هسته‌ای ایجاد کرد، رهبری معظم با هدایت خود پایداری ملت را در برابر ستم غرب ساماندهی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: مقام معظم رهبری در مقطع فعلی با نقش هدایتگر و به موقع در هدایت مذاکرات چارچوب‌های روشنی را تعریف کردند و در نهایت با تأیید خود و ضوابط مشخص در اجرا پرونده طولانی هسته‌ای را به سرانجام رساندند. قطعاً این نقش بی‌بدیل در ذهن ملت ایران و تاریخ خواهد ماند.

لاریجانی با اشاره به بخشی از نامه مقام معظم رهبری در مورد طرح مصوب مجلس در اجرای برجام گفت: توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مصوبه مجلس و توجه به تلاش‌های کمیسیون‌ مربوطه و سایر کمیسیون‌ها و همه نمایندگان و توصیف مصوبه مجلس به قانونی محتاطانه که راه درست را پیش پای دولت قرار داد،‌ نشانگر ارزش کار ستودنی نمایندگان است و از طرف دیگر دقت نظر رهبری بر ارکان این امر مهم را نشان می‌دهد که باید در مسیر درستی در کشور به نتیجه برسد که منزل آخر آن تصویب در مجلس بود.

رئیس قوه مقننه در ادامه اظهار کرد: خالی از لطف نیست به نکته‌ای که یکی از همکاران در نوشته خود درج کرده، اشاراتی داشته باشم. ایشان تصور کرده که محتاطانه صفتی است که در آن تعریض است و به نحوی جسورانه را صفت بافضیلت تلقی کرده. حال اینکه بنده در هیچ کتاب اخلاقی نیافتم که محتاطانه را صفتی از جنس رذائل بدانند و در عوض جسورانه را صفتی از جنس فضائل تلقی کنند. این از عجایب روزگار است که برخی جای فضیلت و رذیلت را اشتباه گرفتند.

نمایندگان با تصویب برجام راه گستاخی دشمنان را بستند

لاریجانی ادامه داد: اشاراتی که مقام معظم رهبری در مسائلی مورد تأکید قرار دادند به بندهایی از قانون مجلس با اسم و رسم بندها و گاهی اشاراتی به بندها بدون قید آنها همگی حکایت از همت کار نمایندگان و تصمیم به موقع آنها دارد که از همت عالی نمایندگان سپاسگزاری می‌کنم. آنها در مقطع حساس و تاریخی که دشمنان اسلام به دنبال بهانه‌گیری بودند با اقدامی سنجیده راه گستاخی را بر دشمنان بستند و راه ملت را هموار کردند تا از شرایط سخت تحریم‌ها عبور شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج