اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۲۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امدادرسانی به ۵۶۰۰ سیل‌ زده در ۱۱ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۸ صبح امروز گفت: امدادگران جمعیت در این مدت به ۵۶۰۰ تن امدادرسانی کرده و ۳۴۰ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۸ صبح امروز گفت: امدادگران جمعیت در این مدت به ۵۶۰۰ تن امدادرسانی کرده و ۳۴۰ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.

دکتر ناصر چرخساز در خصوص عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۱۸ آبان ماه تا ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) گفت: در این مدت ۱۱ استان ایلام، سیستان، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، هرمزگان و یزد، ۶۲ شهرستان و همچنین جزیره کیش متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: علاوه بر ۶۲ شهرستان مذکور، ۱۴۵ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین نیز بر اثر این سیل و آبگرفتگی آسیب دیده‌اند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز به ۵هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است و ۳۴۰ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند؛ علاوه بر آن ۱۲ تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، به گفته وی، به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ و لجن‌کش از ۲۳۱ واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.

چرخساز همچنین با بیان اینکه در جریان این سیل و آبگرفتگی به ۳۰ مصدوم امدادرسانی شده است، افزود: ۱۶ نفر درمان سرپایی شده و ۱۴ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج