۲۶۵۶۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس ۷

براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه نماید.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه نماید.

انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7

طبق شایعات، این نسخه «اعلا» از پرچمدار آتی سامسونگ دارای یک نمایشگر ۴K و ماژول دوربین با لنز دوگانه است که توسط سونی ساخته شده و در قلب آن نیز نسخه متفاوتی از چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ می تپد.

اگزینوس ۸۸۹۰ در اصل همان چیپستی است که گفته می شود در تمامی نسخه های تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ به غیر از نسخه های مخصوص چین و ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و آنطور که گفته می شود در این کشورها، موبایل مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد.

اما چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ خود از یک پردازنده دوازده هسته ای Mali-T۸۸۰ بهره خواهد برد و نسخه دیگر آن نیز که گفته می شود در مدل ویژه پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، نوع ۱۴ هسته ای از این پردازنده را در خود جای داده است.

شرکت ARM نیز اعلام کرده که پردازنده گرافیکی این محصول می تواند بین یک الی ۱۶ هسته داشته باشد و درنتیجه اطلاعات مطرح شده در رابطه با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ و تعداد هسته های آن چندان هم دور از ذهن نیست.

منبع این خبر، مطلبی است که در یکی از صفحات سایت Weibo منتشر شده و این یعنی بهتر است تا حد ممکن با دیده تردید به آنها نگریسته شود.

انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج