اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۷۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سكه تحويل مهر از مرز ۹۰۰ هزارتومان گذشت

در معاملات بورس كالاي ايران، پنجشنبه هفته گذشته سكه تحويل مهرماه كه دو هفته از عرضه آن مي‌گذرد، از مرز ۹۰۰ هزار تومان گذشت و به قيمت ۹۰۵ هزارتومان معامله شد.

خبرگزاری ایسنا: در معاملات بورس كالاي ايران، پنجشنبه هفته گذشته سكه تحويل مهرماه كه دو هفته از عرضه آن مي‌گذرد، از مرز ۹۰۰ هزار تومان گذشت و به قيمت ۹۰۵ هزارتومان معامله شد.

سكه تحويل مهرماه كه ۲۴ خردادماه ابتدا با قيمت ۷۸۰ هزار تومان به بازار تقاضا فروخته شد پس از ۴ روز عرضه به ۸۰۰ هزارتومان رسيد و سير صعودي را همچنان ادامه داد.

البته اين بالا رفتن قيمت سكه تحويل مهر همراه با سكه‌هاي تحويل تير، مرداد و شهريور بوده است و همه بيش از ۴ درصد رشد قيمت داشته‌اند، به گونه‌اي كه سكه تحويل تير با ۴.۶۲ درصد رشد به ۷۸۰ هزارتومان رسيد.

همچنين سكه تحويل مرداد ماه با ۴.۷۹ درصد رشد به ۸۱۷ هزارتومان و سكه تحويل شهريور با ۴.۵ درصد رشد به ۸۷۱ هزارتومان فروش رفت.

البته اين رشد قيمت بي تاثير از افزايش قيمت طلا و ارز نبوده است، اين درحالي است كه بورس اوراق بهادار با افت تقاضا روبه رو شده است و مردم ترجيح داده‌اند تا پول خود را در سكه و ارز و همچنين سكه آتي سرمايه‌گذاري كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج