adexo3
۲۶۹۳۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بروکسل در بالاترین سطح هشدار امنیتی

هشدار امنیتی در پایتخت بلژیک به دلیل آنچه تهدیدهای «جدی و قریب‌الوقوع» اعلام شده همچنان تا یک هفته دیگر در بالاترین حد خود یعنی «سطح چهار» باقی خواهد ماند.

خبرگزاری ایسنا: هشدار امنیتی در پایتخت بلژیک به دلیل آنچه تهدیدهای «جدی و قریب‌الوقوع» اعلام شده همچنان تا یک هفته دیگر در بالاترین حد خود یعنی «سطح چهار» باقی خواهد ماند.

شارل میشل، نخست‌وزیر بلژیک اعلام کرد، برای دیگر شهرهای بلژیک هشدار امنیتی در سطح سه به اجرا گذاشته خواهد شد که به معنای وجود تهدید «ممکن و محتمل» است.

به گزارش یورو نیوز، وی افزود: هشدار امنیتی در پایتخت همچنان تا یک هفته دیگر در بالاترین حد خود یعنی «سطح چهار» باقی خواهد ماند و این وضعیت ۳۰ نوامبر بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نخست‌وزیر بلژیک در ادامه گفت: با توجه به وضعیت کنونی که مراقبت و هشیاری بالایی را می‌طلبد، ما هرآنچه لازم باشد را انجام می دهیم تا جریان زندگی را به تدریج به حالت عادی بازگردانیم. بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده، مدارس از روز چهارشنبه بازگشایی می‌شوند و تدابیر امنیتی مضاعفی در اطراف مراکز آموزشی در نظر گرفته شده است. خطوط مترو نیز از روز چهارشنبه کار خود را از سر خواهند گرفت.

مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه ها و مدارس عالی همراه با مراکز تجاری و مترو روز دوشنبه همچنان در بروکسل بسته بود و نیروهای امنیتی در شهر به عملیات گشت و جستجو ادامه دادند.

متروی بروکسل از صبح روز شنبه پس از اعلام برقراری بالاترین سطح هشدار امنیتی در این کشور به روی مسافران بسته شد. پس از حملات خونبار پاریس، مقامات بلژیک نگرانند مراکز تجاری و مکان‌های پر رفت و آمد در این کشور هدف حملات مشابه قرار گیرد.

پلیس بلژیک دست‌کم ۲۱ تن را در جریان عملیات‌های ضد تروریستی روز دوشنبه بازداشت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج