۲۷۱۴۴۷
۴۶ نظر
۵۰۰۶
۴۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مرگ دختر جوان با انتشار عکس‌ خصوصی

مرگ دختر جوان پرده از مزاحمت‌های اینترنتی یک مرد دروغگو برداشت.

روزنامه ایران: مرگ دختر جوان پرده از مزاحمت‌های اینترنتی یک مرد دروغگو برداشت.

نیلوفر ۲۴ ساله بود و احساس دلتنگی عجیبی می‌کرد. او چندی پیش با پسر یکی از آشنایان نامزد شد. اما به علت اختلاف‌هایی که دو خانواده پیدا کردند رابطه آنها شکر آب شد و جدا شدند.

این شکست سنگین با روحیات شکننده‌ای که نیلوفر داشت و همچنین دغدغه‌های خانواده‌اش او را آزار می‌داد. تصور می‌کرد همه به چشم تحقیر نگاهش می‌کنند و دنبال راهی می‌گشت تا هر چه زودتر ازدواج کند و سر و سامان بگیرد.

نیلوفر وارد یک سایت همسریابی شد. او در این شبکه با جوانی آشنا شد که خود را مردی تحصیلکرده و باوقار معرفی می‌کرد. مدتی از این رابطه گذشت. مرد جوان ادعا کرد که اگر از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه با هم در ارتباط باشند هزینه کمتری پرداخت می‌کنند و می‌توانند بیشتر با هم آشنا شوند.

دختر ساده لوح فریب چرب زبانی‌های مرد حقه باز را خورد و آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کردند. او صادقانه درمورد مشکلی که در گذشته برایش به وجود آمده توضیح داد و مرد جوان نیز ادعا می‌کرد این مسأله هیچ تغییری در تصمیم او برای ازدواج ایجاد نخواهد کرد.

اشتباه نیلوفر این بود که عکس‌های خصوصی‌اش را به خواسته پسر جوان برای او ارسال کرد. مدتی گذشت و مرد جوان دیگر مثل گذشته ابراز عشق و علاقه نمی‌کرد و کمی سرد شده بود.

او خواسته شومی از دختر جوان داشت و زمانی که با پاسخ منفی نیلوفر روبه‌رو شد تهدید کرد عکس‌های خصوصی وی را منتشر خواهد کرد. دختر ۲۴ ساله به این رابطه خاتمه داد ولی پس از چند روز متوجه شد مرد جوان عکس‌های او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. او که دچار اضطراب و نگرانی شدیدی شده بود در اقدامی باور نکردنی مرتکب اشتباه دیگری شد و به زندگی خود پایان داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      دیگه هیچکس به فکر هیچکس نیست
      انسان که هستیم!!! ؟
      آخه این چه کاریه با هم میکنیم ؟
      یعنی ما که یک جامعه هستیم نباید همدیگرو دوست داشته باشیم ؟
      اونجا که میگن خدا ما رو یه احظه به حال خودمون وامگذار اینجاست !

      پاسخ ها

      • غــــــــــــــز ل

        درد درست از جایی آغاز میشه که برخوردهای آنی و درخور با این گونه مردنماها نمیشه ....اگر آبروی چنین کسانی را همچون کاری که کردن در همه ی رساناها با بردن نام و نام خانوادگی و دیدن چهه اشون با همکاری پلیس ببرند اینگونه کارها بسیار کمتر می شود..... حضرت علی (ع) : هر سنگ دشمن را از همان جایی پاسخ دهید که بدخواهی را پاسخی نیست مگر بدخواهی.... و کسی چنین دشمنی خود بر مردم را نمایانده چشم به راه چه هستیم هزاران بی گناه که به جای سامان یافتن به مرگ و نابودی برسند؟

      • الهام

        دقیقا همین طوره. هیچ کس به فکر دیگری نیست. لطفا دیگه از این عبارت زشت که دخترا همش دنبال شوهر می گردن استفاده نکنید. خیلی از اوقات نگاه جامعه باعث این مشکله. خداروشکر ما تو خانواده مون از این مسائل نداریم. اما خیلی از خانواده ها رو دیدم که بچه هاشون رو برای ازدواج تحت فشار میزارن. یکی از بچه های دانشگاه می گفت تو خانوادشون اگر دختری تا نهایت بیست سالگی ازدواج نکنه حرف هایی پشت سرش میزنند که شرم داشت بگه. تو همین مورد بالا، فشارهای خانواده و اطرافیان برای ازدواج سریعتر رو داریم. این در حالیه که با توجه به طول مدت رابطه قبلی، حداقل دو سال یا بیشتر نباید وارد رابطه جدیدی شد. اصلا مگه میشه به این زودی، خاطرات یا مسائل قبلی را از یاد برد و به شخص دیگه ای فکر کرد. تو مرگ اون دختر یه جامعه سهیم اند. خانواده اش و اقوامش سهیم اند. گاهی یه حرف، تا عمق روحت رو آتیش میزنه. بیاین از خودمون شروع کنیم و نگاه منصفانه تری به اطرافیان داشته باشیم.

    • بدون نام

      طفلی:-( خدا لعنت کنه اون مرتیکه رو.

    • فرزانه

      خدایاجوونهای ماروبه راه راست هدایت بفرما

      پاسخ ها

      • حمزه

        خدا دیگه چیکار کنه؟جوونا دیگه حال فکر کردن ندارن.یه کمی به اطرافتون دقت کنید.کوچه خیابون فامیل دانشگاه خانواده.دیگه پر شده از دخترهای رپر و پسر های ابرو بردار.دیگه زندگیشون شده عیاشی و بی خیالی.دیگه شده خالکوبی و شلوار و مانتو و مدل موی مذخرف.دیگه شده جلوی آینه ایستادن و با جیب بی پول دنبال دختر تور کردن و مدل لباس عوض کردن.بی هدف.منم جوونم.نه بسیجی هستم نه هیچ کاره که بگید نفسش از جای گرم بلند میشه.از این حکومت نه یقرون گرفتم و نه یقرونی به این مملکت بدهکارم.جای منم یکی دیگه رفت سرکار.هزار جور بدبختی رو رد کردم مثل همه.اما دیگه خودم و که نفروختم به شرایط.ریش هم نمیزارم.تلوزیون ایرانم نگاه نمیکنم اصلا شغل دولتی هم ندارم.هیچ وامی هم نتونستم بگیرم که بگید دلش خوشه.

      • yara

        درسته آقاحمزه، باهات موافقم. اگه به یه جوون که از حرکاتش میشه فهمید عاقبتش چیه یه راهنمایی کوچیک بکنی هزارتا وصله بهت می چسبونه، بدون اینکه فکر کنه تو هم یکی هستی مثل خودش که فقط یه خرده از مغزت استفاده می کنی.

    • بدون نام

      جدیدا داستهای آبکی زیاد تعریف می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سر خواهرتم بیاد میشه آبکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        راست ميگه من اين خبر رو تو هيچ جاي ديگه اي نديدم,معلومه ساختگيه

      • بدون نام

        این هم ساختگی باشه هزارتا خبر قبل از این رو هزارجا خوندی و شنیدی . این اتفاق خاص نیست و تمومی هم نخواهد داشت متاسفانه

    • محسن

      درسته که دختره اشتباه کرده بود ولی باید اینجور مردهای اشغال اعدام کرد فقط اعدام. در غیر اینصورت یا باز جان دختر دیگه رو خواهد گرفت یا روزگارشو سیاه خواهد کرد

    • بدون نام

      مساله اصلی حجاب هستش
      ایناکه چیزی نستن ..... !!
      واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      ای مظلومه

    • بدون نام

      تقصیر دختره هم کمتر پسره نیس چرا رفت سایت همسریابی

      پاسخ ها

      • حمزه

        امیدوارم هیچوقت تحت فشار عاطفی قرار نگیری.اینجاس که پدر مادر ها آدم رو برای شرایط سخت و بحرانی آماده نمیکنن.تربیت ادب یاد دادن و دزدی نکردن و رفتار خوب داشتن نیست فقط.تربیت بعدهای دیگه ای هم داره.شرایط سخت رو برای فرزند شبیه سازی کردن.چه عاطفی چه اقتصادی.آدم باید یاد بگیره اول از همه کنترل شرایط و یاد بگیره.

      • بدون نام

        تقصیر دختره این بود ک الکی الکی نشناخته اعتماد کرد وعکس های خصوصیشو واسش فرستاد

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع را

    • بهنام

      از اینکه کار اون مرد اشتباه بوده و باید تاوانشو بده شکی نیست . ولی دخترای جامعه در چنین مواقعی که دچار بحران روحی میشند بهتر از مشاور اجتماعی یا بزرگتر راهنمایی بگیرند تا اینکه خودشون برای حل مشکلشون اقدام کنند .

    • بدون نام

      آقا بهنام نظرتون درسته ولی تو این جامعه اکثرا دخترا با اشتباهی کوچک طرد میشن حتی از سمت پدر و مادر

    • علی

      ناسلامتی مملکت پلیس داره. میشد به پلیس مراجعه کنه و بعد از شکایت هم تصاویرش رو از شبکه های اجتماعی حذف میکردند خودکشی که نشد راه و روش فرار کردن از اشتباه. در هر صورت خدایش بیامرزد...

      پاسخ ها

      • علی دیگه

        پلیس خوبه ولی عواطف روحی و فشار اطرافیان ، و.و.و. چقدر میشه تحمل کرد اگر انسان نیستیم باید حکم بازدارنده باشد مثلا اگه 10سال پیش حکم اسید پاش خانم آمنه قاطع وزود اجرا می شد تا امروز هنوز اسید پاشی تیتر خبرها نبود

      • خاطره111

        بعدش سرکوفت های خانوادشو چجوری تحمل میکرد؟نگاه های سنگین و حرف های نیش دار من و شما رو ....تحقیر شدن ها رو....هزارجور انگ و تهمت و .....

    • محمود

      متاسفم.تورو خدا خانم های کشورم ساده نباشین و با چند کلمه دوستت دارم همه زندگیتون رو به پای کسی که رسما نیومده خواستگاری نریزین...بسیار بسیار باهوش باشین و با تقوی..مردها هم مردونگی رو سرلوحه زندگیشون قرار بدن...چوب خدا صدا نداره

    • محمد حسین

      دلم برای دختره سوخت ولی همین اشتباهات خود ادمه که فرصت را برای ادمای بی وجدان فراهم میکنه تا ضربه بزنن.اگر عکسشو نداده بود .....
      کاش لااقل بقیه دختر ها ببینند و دوباره یه نفر دیگه اینجور قربانی نشه...

    • حسینی

      واقعا گند بازاری هستند این شبکه های اجتماعی باور می کنید من از ترس این مسائل گوشی هوشمند تا حالا نخریدم...چون می دونم شیطان در کمینه ...منم انسانی ضعیف...خدایا خودت به خیر راضی باش دست دخترهای ما را بگیر..مردهای بیمار وهرزه را نیز شفا بده

    • سانی

      نباید تا به مرحله ازدواج نرسیده اید واز رابطه مطمین نشده اید به این مرتیکه های حقه باز اعتماد کنید.فرستادن عکس همانو شروع هوس بازی همان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر قراره با چند تا عکس اینجوری از خود بی خود بشیم که دیگه هیچی ...

      • نوا

        معمولا آدامای بی اصل ونسب حتی با یک عکسم از خود بی خود میشن.

      • خاطره111

        اینجور ادما از اول از خود بیخود هستن و از عکس برای تهدید و مجبور کردن استفاده میکنن.

    • lمريم

      بيچاره دختره خودشو هر دري ميزده از دسته حرف مردم راهت شه دلم سوخت ديگه درموردش چيزي نگين

    • ایمان

      این خانم بخاطر مشکل روحیش لینکارو کرده،مگر نه بیرون درز کردن عکس امروزه با اینهمه وسایل ارتباطی یه چیز طبیعیه

    • بلبل

      ای بابا شوهرهای غیره سایتی چی در می ایند که شوهره خوب و وفادار از سایت دربیاد!!! زمونه خیلی بد شده! دختر و پسر عجله نکنید و پنهانی از همه ابعاد زندگی هم اگاهی و بررسی لازم را بدست بیارید که فردا مشکل ساز نشه. هر دو طرف اول ادم باشیم و دارای اخلاق و ایمان و بعد پولی مختصر.

    • حامد

      این نامرد شیطان صفتو باید اعدامش کرد. تا درس عبرتی بشه واسه جامعه بیمار ایران.

    • فری

      جدای از تقصیرهای این مرد و زن، انهایی هم که عکس این دختر رو دست به دست چرخاندند و محفل های مجازی شان را با این عکس ها گرم کردند، مقصرند...
      سر سلسله آن مرد بوده ولی بقیه سلسله جنبان بودند!

      پاسخ ها

      • خاطره111

        نکته بسیار بجایی بود.احسنت.
        وجدان و انسانیت هم خوب چیزیه

    • amir

      اعداااااااااااااااام باید گرد هر کی هر کی اذیت کرد اعدام کنید منم اعدام کنید خودتونم اعدام کنید کلا دنیا از دس ما ایرانیا راحت شن سر نوشت ما مثل قوم لوت میشه اخرش نابود میشیم بعدا فقط تو کتابا میگن اره ی این جوری بودن

    • حسن

      عزيزان،‌ دوستداران عدالت و نظم، طرفداران مظلوم! لطفا تا از خبري بطور كامل و با همه جوانبش آگاه نگشته و در باره آن خوب فكر نكرديد، هيجان زده و يا جوگير نشده و زود قضاوت نكنيد!
      آيا به نظر شما اين دختر مرحومه فقط بخاطر پخش شدن چند عكس شخصي دست به خودكشي زده و علت يا علل ديگري نداشته؟ و بايد تمام تقصير را گردن آن مرد ملعون انداخت؟
      اصلا اين عكسها چقدر شخصي و خصوصي بوده و مگه حالت پورنوگراف داشته كه اينقدر آن مرحومه را بهم ريخته!!؟

      پاسخ ها

      • خاطره111

        شما که خبر ندارین تو بعضی شهرا و بعضی خانواده ها پخش شدن یه عکس پرسنلی هم میتونه فاجعه محسوب بشه با اینکه الان سال2015 هم داره تموم میشه ولی بازم هستن همچین جوامعی.

    • frzad

      مرد نما تو این دوره زمونه زیاده .... ولی من خودم به شخصه هر وقت یه مشکلی برام پیش میاد دنبال این مگردم که کجای کار خودم اشتباه بوده.... آخه سایت همسریابی میشه دنبال شوهر رفت!!!!!!!!! بعد خوب از لحاظ اعتقادی ضعیف بوده که عکسای شخصی خودشو به یه نامحرم نشون میده و خدا میدونه چجور عکسایی بوده که حاضر شده خودکشی کنه.... اگه انسان معتقد باشه هیچ وقت براش چنین مشکلایی به وجود نمیاد ولی متأسفانه بسیاری از دختر پسرای زمونه ما بی اعتقادن محرم و نامحرم سرشون نمیشه .... و به نظر من کسی که محرم و نامحرم براش مهم نباشه هر بلایی سرش بیاد حقشه....

    • هرمز درختچی

      فقط اعدام جوابگوست

    • mahdi

      خدا لعنت کنه اون مرد حرومي رو دختر بيچارهT_T

    • حسين از المان

      در اينچنين مواردى شخص يا اشخاص مقصر نيستند( دليل نمى شود كه اين پست فترت به سزاى اعمالش نرسد.) بلكه دلايل در ساختار اشتباه جامع است. براى روشن شدن مسئله يك مثال مى زنم! ايا اگر اين اتفاق در المان و براى يك خانم المانى مى افتاد،او هم خودكشى مى كرد! جواب مطلقا منفى مى باشد. چرا؟( سو تفاهم نشود! من شخصيت و بزرگوارى خانم هاى ايرانى والاتر از بى بندبارى اكثر خانمهاى اروپايي مى بينى و بهمين دليل هم باوجود ٣٧ زندگى در المان خانمى ايرانى دارم كه عاشقق هستم و نوكرش.)
      ١. خانم هاي المانى از نظر مالى استقلال دارند. خانمهايي ايرانى هم دارند! اكثر خير و محتاج كرامت اقايان هستن.
      ٢. يك خانم المانى مى تواند به راحتى شغلى براى خود پيدا كند بدون انكه كسى جرائت دستدرازى به او را داشته باشد. خانم ايرانى چى؟ اكثرا شغلى پيدا نمى كنند. خيلى از خانمها از كار كردن صرف نظر مى كنند، چون اكثرا جاهايي كه مى روند بشرط به انها كار مى خواهند بدهند.
      ٣. يك خانم المانى بدون هيچ مشكلى مى تواند براى خود خانه اى اجاره كنند و حتى در بعضى از موارد به يك خانم مجرد بهتر خانه مى دهند چون ازار واذيتش كمتر است. يك خانم ايرانى چى؟ ٩٩٪‏ نمىتواند بعنوان مجرد خانه اى اجاره كند.
      ٣. يك خانم المانى مى تواند به تنهايي به مسافرت برود، اكثرا بدون هيچ ترسى. يك خانم ايرانى چى؟ هرگز.
      ٤.يك خانم المانى مى تواند مجرد بماند تا زمانى كه زوج مورد علاقه اش را پيدا كند بدون انكه جامعه و قانون تفاوتى برايش بعنوان يا انسان قائل شوند. خانم ايرانى چى؟ در جامعه ما همينكه خانمى سنش از ٢٣ يا ٢٤ بالتر رفت و هنوز مجرد باشد، سوظن ها و تهمتها شروع مى شود تا جايي كه حتى اين خانم باور مى كنند كه اين يك عيب است و سعى مى كنن كه بهر درى بزند تا از اين شرايط نحات پيدا كند.
      اين مسائل باعث بوجود امدن شرايط مناسب براى اين حيوان صفتان مى شود( ابلته من تا به امروز هيچ حيوانى را نديدم كه با حيوان دگري اين كارها را انجام دهد.
      اگر ما بتوانيم همه با هم اين ٤ علت را برداريم، مطمناً اين حيوانات دستشان كوتاه تر مى شود. البته خانم ها خود بايد بيشتر براى رسيدن به اين مسائل تلاش كنند چون حق گرفتنى است و نه دادنى. به اميد انروز

      پاسخ ها

      • خاطره111

        5.فکر نمیکنم تو المان با پخش شدن یه عکس حتی اگه خیلی ناجور باشه زندگی یه خانوم از نظر برخورد اطرافیان تبدیل به جهنم بشه تا منجر به خودکشی هم بشه.

    • ناشناس

      بحق چیزهای نشنفته

    • آرش

      چه اشتباهی . واقعا تاسف انگیزه ...چرا تو جامعه ما اینقدر مسئله عکس و پخش آن نگران کننده است .اگر فرهنگ سازی شود که عکس عکس است ولی پخش کننده آن یک بیمار روانی این مشکلات بوجود نمیاید ..هر شخصی عکسهای خصوصی دارد و حالا اگه یک روانی بخواهد انرا پخش کند ادم باید دست به خودکشی بزند این همه عکس ...متاسفانه در سایتهای اجتماعی فرهنگسازی نشده است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج