اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۴۰۶۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نخست وزیر عراق دستور آماده باش داد

همزمان با بی‌توجهی آنکارا به اخطار بغداد درباره حضور نیروهایش در موصل، نخست وزیر عراق به نیروی هوایی این کشور دستور آماده باش داد.

خبرگزاری فارس: همزمان با بی‌توجهی آنکارا به اخطار بغداد درباره حضور نیروهایش در موصل، نخست وزیر عراق به نیروی هوایی این کشور دستور آماده باش داد.

یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیری عراق به المیادین خبر داد که حیدر العبادی نخست وزیر این کشور به نیروی هوایی عراق اعلام آماده باش داد.

نیروهای ترکیه‌ای سه روز قبل به بهانه کمک مستشاری به عراق وارد خاک این کشور شده و در اطراف موصل استقرار پیدا کردند.

روز گذشته شورای امنیت ملی عراق در بیانیه ای تاکید کرد که در صورت عدم عقب نشینی نیروهای ترکیه از عراق ظرف ۴۸ ساعت آینده، بغداد این حق را دارد که از هر گزینه‌ای استفاده کند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق هم در واکنش به اظهارت نخست وزیر ترکیه درباره هماهنگی این کشور با دولت مرکزی عراق برای ورود نیروهای ترکیه به موصل عراق، اعلام کرد که آنکارا در این باره هیچ گونه هماهنگی با بغداد نکرده است.

از سوی دیگر، گردان‌های «حزب الله» عراق در بیانیه ای اعلام کرد که «در برابر نفوذ نیروهای ترکیه دست بسته عمل نمی‎کنیم و اگر کسی درباره قدرت ما شکی دارد می‌تواند از آمریکایی ها بپرسد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسئولین ترک احمق به خاطر یه تجاوز دو ثانیه ای روسیه هواپیمای روس را انداختند و الان خودش چطور با پررویی تمام به عراق و سوریه تجاوز میکنه احتمالا یه گوش مالی اساسی نیاز داره .

    • بهزاد

      ترکیه با حمایت های بی دریغش از داعش و جریان معاملات نفتی با داعش قافیه را باخته است و هیچ کشوری دیگر به ترکیه اعتماد ندارد و بنظر من عراق میبایست با قاطعیت بیشتر جواب دندان شکنی به ترکیه بدهد تا دیگر آنها جرات نکنند بدون هماهنگی وارد کشور دیگری بشوند.

    • احمد از سوسنگرد

      ترکیه داعشی به یک بخش جمهوری عراق رفته و نیرو گذاشته ان جا دلیلش اینه که ترکیه با محور مقاومت ایران عراق سوریه و حزب الله لبنان مخالفه و در واقع ترکیه دشمن ایران هست
      خدا شر ترکیه مزخرف را کم کنه
      ترکیه= داعش پرور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج