adexo3
۲۷۴۷۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ماجرای ۱۵ ساعت مصاحبه با مهرجویی

«کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی»‌ به کارگردانی مانی حقیقی از ۱۰ دی، در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد او به تماشاگران سینمای هنر و تجربه نوید دیدن فیلمی خوب را داده است.

خبرآنلاین: «کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی»‌ به کارگردانی مانی حقیقی از ۱۰ دی، در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد او به تماشاگران سینمای هنر و تجربه نوید دیدن فیلمی خوب را داده است.

مانی حقیقی، کارگردان مستند «کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی» از اکران این مستند، از ۱۰ دی ماه خبر در گروه هنر و تجربه خبر داد.

او به خبر آنلاین گفت: «کارنامه چهل ساله» فیلم خیلی خوبی از آب درآمده . این فیلم حاصل چندین سال کار من است. زمان زیادی طول کشید تا فیلم به مرحله فیلم‌برداری برسد.

کارگردان « پذیرایی ساده»، از استقبال تماشاگران از«کارنامه چهل ‌ساله» در اکران‌های خصوصی و جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از فیلم استقبال خوبی خواهد شد.

مانی حقیقی درباره کتاب «کارنامه چهل ساله» و تفاوت آن با فیلم گفت: برای ساخت فیلم، چیزی حدود ۱۵ ساعت با داریوش مهرجویی، مصاحبه کردم. علاوه بر این مصاحبه‌هایی با سی نفر از اهالی سینما، منتقدان و بازیگران و کارگردانان انجام دادم که همه‌ی این متریال در فیلم قابل استفاده نبود.

او افزود: چون گفتگوهایی که برای فیلم انجام شده بود ارزشمند بود، ‌آنها در در قالب یک کتاب به نام «کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی» منتشر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج