adexo3
۲۷۷۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افخمی؛ هر روز تنهاتر از دیروز

حمید گودرزی که با آغاز سری جدید برنامه «هفت» اجرای بخش مصاحبه با عوامل فیلم‌های روی پرده را به عهده داشت، بعد از پخش شدن چند قسمت از این برنامه به علت مشغله‌های شخصی از این برنامه خداحافظی کرد. با رفتن گودرزی، بهروز افخمی خود می‌خواهد اجرای این بخش از برنامه «هفت» را به عهده بگیرد.

آی سینما: حمید گودرزی که با آغاز سری جدید برنامه «هفت» اجرای بخش مصاحبه با عوامل فیلم‌های روی پرده را به عهده داشت، بعد از پخش شدن چند قسمت از این برنامه به علت مشغله‌های شخصی از این برنامه خداحافظی کرد. با رفتن گودرزی، بهروز افخمی خود می‌خواهد اجرای این بخش از برنامه «هفت» را به عهده بگیرد.

سری جدید برنامه «هفت» که از ابتدای پخش آن با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کرده، تا به حال با کناره‌گیری دو تن از اعضای سازنده خود مواجه شده است. بعد از پخش قسمت‌های اول، سید محمد حسین رضوی تهیه کننده این برنامه از سمت خود در برنامه «هفت» استعفا داد. بعد از این استعفا، بهروز افخمی، خود مسئولیت تهیه کنندگی این برنامه را به عهده گرفت.

افخمی بعد از به عهده گرفتن تهیه کنندگی برنامه «هفت» ، این برنامه را در چندین قسمت با اجرای گودرزی ، فراستی و خودش به روی آنتن برد. اما با گذشت چندین قسمت، باز حواشی دست از سر این برنامه برنداشت و این بار حمید گودرزی که اجرای بخش «گفت‌و‌گوی هفته» را به عهده داشت ساز جدایی کوک کرد و روز 8 آذر با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به طور رسمی از این برنامه خداحافظی کرد.

جمعه شب دو هفته پیش آخرین قسمت از برنامه «هفت» در حالی روی آنتن رفت که خود بهروز افخمی به گفت‌وگو با سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما نشست و این هفته هم مصاحبه‌ای را با جلال فاطمی کارگردان و بازیگران فیلم «بچگیتو فراموش نکن» ترتیب داده است.

افخمی که تا به امروز تنها 8 قسمت از برنامه «هفت» را به روی آنتن برده است، با استعفای تهیه کننده و یکی از مجریان این برنامه مواجه شده است و در ادامه خود مسئولیت هر یک از آنها را به عهده گرفته است. البته در آینده نه چندان دور، بعید نیست که فشار منتقدان به مسعود فراستی زیاد‌تر شود و این منتقد سینما هم از اجرای بخش «میز نقد» برنامه «هفت» استعفا دهد و آن‌وقت با توجه به رویه پیش گرفته شده توسط افخمی، این کارگردان، خود اجرای «میز نقد» را هم به عهده بگیرد و برنامه «هفت» را تک و تنها به روی آنتن بفرستد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      به نظرم سری جدید برنامه هفت بهتر از سری قبلی ان است. حداقل در سری جدید مجری برنامه در خصوص مسائل سینما موضع دارد و مثل اقای گبرلو برنامه را به سمت خنثی بودن پیش نمی برد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج