adexo3
۲۷۸۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ضرر ۱۱ میلیاردی ترکیه از تنش با روسیه!

حزب جمهوریخواه خلق ترکیه با انتشار گزارشی اعلام کرد که این کشور از تنش با روسیه سالانه متحمل حدود ۱۱.۵میلیارد دلار خسارت خواهد شد.

ایرنا: حزب جمهوریخواه خلق ترکیه با انتشار گزارشی اعلام کرد که این کشور از تنش با روسیه سالانه متحمل حدود ۱۱.۵میلیارد دلار خسارت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جمهوریت، در گزارش حزب جمهوریخواه خلق بزرگترین حزب مخالف در مجلس ترکیه آمده است: ضررهای مستقیم تنش میان آنکارا و مسکو به بخش اقتصاد ترکیه سالانه حدود ۶.۵ میلیارد دلار برآورد می شود.

این گزارش که از سوی دو تن از اقتصاددانان حزب یاد شده تهیه شده است، اضافه می کند: با احتساب ضررهای ناشی از 'تجارت چمدانی' میان این دو کشور ( صادرات کالاهای همراه مسافر از ترکیه به روسیه) این خسارت به ۸.۵ میلیارد دلار می رسد.

در این گزارش با اشاره به کاهش چشمگیر سفر جهانگردان روس به ترکیه ، آمده است: در آمد سال گذشته ترکیه از سفر حدود ۳.۵ میلیون شهروند روسیه برای گردشگری به ترکیه ، حدود ۲.۹ میلیارد دلار بود که با احتساب این رقم به عنوان ضرر ، خسارت وارده به اقتصاد ترکیه سالانه به حدود ۱۱.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

در پی اقدام ترکیه در سرنگون کردن جنگنده روسی در سوریه، روابط آنکارا و مسکو رو به تیرگی نهاد و روسیه تحریمهایی را در زمینه های تجاری ، گردشگری ، کشاورزی و مواد غذایی و فعالیتهای علمی علیه ترکیه به مورد اجرا گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گزارش حزب جمهوریخواه خلق بزرگترین حزب مخالف در مجلس ترکیه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج