اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۹۵۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اتهام قتل در پرونده شكارچی زنان ميانسال

مردي كه بعد از آشنايي با زنان ميانسال و ثروتمند از آنها خواستگاري و اموال‌شان را تصاحب مي‌كرد به اتهام قتل يكي از طعمه‌هايش بازداشت شد.

شرق: مردي كه بعد از آشنايي با زنان ميانسال و ثروتمند از آنها خواستگاري و اموال‌شان را تصاحب مي‌كرد به اتهام قتل يكي از طعمه‌هايش بازداشت شد.

مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ ساعت ۱۲ روز ۱۸ مهر سال گذشته به ماموران كلانتري قلهك اعلام كرد مرگ مشكوكي در خيابان شريعتي، خيابان دوست گزارش شده است. ماموران وقتي به محل حادثه رفتند با جنازه زني ۴۴ساله به‌نام سيمين مواجه شدند و اعضاي خانواده وي از فردي به نام داوود كه در خانه متوفي بود شكايت كردند و گفتند او را مسوول مرگ سيمين مي‌دانند.

كارآگاهان جنايي بعد از برعهده گرفتن مسووليت تحقيقات ابتدا به بازجويي از داوود پرداختند. اين مرد در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «حدود ساعت ۹ صبح روز حادثه به منزل سيمين رفتم. او در حال انجام كارهاي عمومي خود و خوردن صبحانه بود. پس از اتمام صبحانه به من گفت باوجود اينكه صبح دارو خورده است اما باز هم حالش خوب نيست.

او گفت بهتر است كمي استراحت كند تا شايد سرحال بيايد اما پس از چند دقيقه زمين افتاد و حالش بد شد. من او را به طبقه بالا بردم و با اورژانس نيز تماس گرفتم.»

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند داوود از حدود دو ماه پيش با وجود آنكه بيش از ۱۰سال از سيمين كوچك‌تر بود از اين زن خواستگاري كرده و اعتماد او را به دست آورده بود. اين مرد دو روز پس از مرگ متوفي، با استفاده از وكالتي كه قبل از مرگ سيمين از وي گرفته بود، اموال اين زن را به نام خودش سند زد.

در حالي‌كه علت مرگ زن ميانسال بر پليس پوشيده بود، پزشكي قانوني با انجام آزمايش‌هاي تخصصي علت فوت را «نارسايي حاد تنفسي ناشي از اصابت جسم سخت به ناحيه سر» عنوان كرد. به همين دليل بار ديگر داوود احضار شد اما در پليس آگاهي حضور نيافت و همين مساله به صدور حكم جلب وي انجاميد. كارآگاهان سپس با مراجعه به محل سكونت داوود در خيابان شيراز جنوبي اطلاع پيدا كردند وي از خانه‌اش نيز متواري شده است.

پس از آن ديگر ردي از متهم به قتل فراري به دست نيامد تا اينكه چندي قبل كارآگاهان باخبر شدند اين مرد در حوالي ميدان سپاه تهران اقامت دارد. ماموران بعد از زيرنظر گرفتن اين محدوده و اطمينان از حضور متهم، او را ساعت ۲۰ روز جمعه دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل كردند.

داوود با وجود اينكه درباره علت فرار چند ماهه‌اش هيچ توجيه قانع‌كننده‌اي نداشت بار ديگر اظهار بي‌گناهي كرد و مدعي شد روز حادثه براي كمك به اسباب‌كشي، نزد سيمين رفته بود كه اين زن بدون هيچ دليلي حالش بد شد و فوت كرد.

با وجود تلاش متهم براي بيگناه نشان دادن خود، بازجويي‌ها از وي ادامه يافت تا اينكه اين مرد صبح ديروز به حقيقت اقرار كرد و درباره چگونگي وقوع قتل به كارآگاهان گفت: «آن روز به منزل سيمين رفته بودم تا براي اسباب‌كشي به او كمك كنم. بعد از صحبت‌هايي كه با هم داشتيم، وي مساله‌اي را مطرح كرد كه باعث عصبانيت من شد. سيمين روي صندلي نشسته بود كه من خواستم از خانه خارج شوم. او آرنج دست مرا گرفت.

من دستم را به قدرت از دستش خارج كردم كه ناگهان سرش با در برخورد كرد و روي زمين نشست و حالش بد شد؛ به تدريج رنگش سياه شد و در همان حال گفت احساس خفگي دارد. من براي نجاتش سريع با اورژانس تماس گرفتم، ولي اين كار فايده‌اي نداشت.»

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران درباره اين پرونده گفت: «با توجه به اعترافات متهم درخصوص ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر شده و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و بررسي اعترافات، در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»

وي با اشاره به برخي اطلاعات به دست آمده در طول رسيدگي به اين پرونده، گفت: «در تحقيقات دامنه‌دار و گسترده‌اي كه در طول چند ماه گذشته صورت گرفته است تعدادي از زنان ميانسال شناسايي شده‌اند.

متهم خود را به آنها تحت عناوين مختلف دولتي و قضايي معرفي و در پوشش درخواست و پيشنهاد ازدواج اقدام به اعتمادسازي كرده و در ادامه، با دريافت وكالت انتقال اموال، اقدام به انتقال دارايي‌هاي آنها به نام خود كرده است. علاوه بر اين با توجه به ثبت ده‌ها شركت از سوي متهم، در حال حاضر رسيدگي به ديگر جرايم ارتكابي اين مرد در دستور كار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هواسیم

      بدبخت چرا اینکار کردی

    • الهام

      الان پسرهای جوون دنبال سرکیسه کردن زنهای مسن و میانسال هستند آخه دزدی تا کی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج