۲۸۳۴۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افزایش ۳ برابری سرعت اینترنت آمریکا

در حقیقت باید گفت بر اساس چندین گزارش منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، میانگین سرعت اینترنت در آمریکا در یک بازه زمانی سه سال و نیمه حدود سه برابر بیشتر شده.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: به لطف وجود سرویس های اینترنتی استریم ویدئو همانند نتفلیکس، ارائه دهنده های خدمات اینترنتی یا به اختصار ISPها در ایالت متحده آمریکا مجبور گشته اند به منظور حفظ رضایت مشتری های خود ارتباطات اینترنتی پرسرعت تری را مهیا سازند.

در حقیقت باید گفت بر اساس چندین گزارش منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، میانگین سرعت اینترنت در آمریکا در یک بازه زمانی سه سال و نیمه حدود سه برابر بیشتر شده.

افزایش 3 برابری سرعت اینترنت آمریکا

در این راستا باید بگوئیم جدیدترین گزارش کمیسیون یاد شده نشان می دهد میانگین سرعت اینترنت در سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۱ مگابیت در هر ثانیه بوده و این در حالیست که این رقم در سال ۲۰۱۱ میلادی فقط ۱۰ مگابیت در ثانیه ثبت شده است.

روشن است که اقدامات آی اس پی ها و ارائه اینترنت پرسرعت توسط آنها در این امر بی تاثیر نبوده. به طور مثال، در سال ۲۰۱۱ میلادی حداکثر سرعت دانلود حدود ۱۰ تا ۲۰ مگابیت در ثانیه اعلام گشته اما میانگین همین سرعت دانلود در سال ۲۰۱۴ میلادی بین ۵۰ تا ۱۰۵ مگابیت در ثانیه بوده است.

«تام ویلر» مدیر FCC در این رابطه بیان داشته: «این گزارشات تائید می کنند که پیشرفت فناوری در بهینه شدن سرعت و کیفیت پهنای باند ارتباطات تاثیر بسیار زیادی داشته. هر چه پهنای باند بیشتر و پر سرعت تری ارائه گردد، بدون شک نوآوری های بیشتر و خدمات جدیدتری در این زمینه ارائه خواهد گشت و موجب بهبود زندگی مجازی کاربران نیز خواهد شد.»

یکی از جالب ترین مواردی که در بیانیه کمیسیون ارتباطات آمریکا به چشم می خورد، این است که ۶۰ درصد از ترافیک اینترنتی را ویدئوها تشکیل داده اند و گمان می رود که این روند تا سال ۲۰۱۹ میلادی تا ۸۰ درصد افزایش یابد.

در مقایسه ISPهایی که بهترین خدمات اینترنتی را ارائه می دهند، Cablevision با سرعت ۶۰ مگابیت در ثانیه در رتبه نخست قرار گرفته و پس از آن به ترتیب اپراتورهای ورایزن و چارتر با سرعت ۵۰ مگابیت در ثانیه، Cox با سرعت ۴۰ و Comcast با سرعت ۳۵ مگابیت در ثانیه قرار دارند.

البته باید اشاره کنیم که این میانگین در ایالت های مختلف آمریکا با هم فرق دارند و مثلا نیوجرسی میانگین ۵۷ مگابیت در ثانیه دارد در حالیکه میانگین سرعت دانلود ایالت آیداهو حدود ۱۴ مگابیت در ثانیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج