adexo3
۲۸۴۷۵۷
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

بیلبوردهای کاملا متفاوت در تهران +عکس

به تازگی بیلبور هایی در حوزه سلامت و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه سالم در شهر تهران نصب شده است که رعایت موارد ذکر شده در این تابلوها کمک شایانی به زندگی سالم می کند.

خبرگزاری ایلنا: به تازگی بیلبور هایی در حوزه سلامت و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه سالم در شهر تهران نصب شده است که رعایت موارد ذکر شده در این تابلوها کمک شایانی به زندگی سالم می کند.

این طرح ها آثار برگزیده گرافیست های برجسته ای است که بر روی بیلبوردها، عرشه های پل و پرتابل های شهری به منظور فرهنگ سازی در حوزه سلامت در معرض دید عموم قرار گرفته است.
لازم به ذکر است طی کارگاهی سه روزه، گرافیست های برجسته به ارایه طرح های خود با موضوع "شهروند سالم" پرداختند که در نهایت آثار برگزیده این کارگاه سه روزه در سطح شهر اکران شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، جملات ارایه شده در این طرحها با همکاری کارشناسان و مسولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و تایید شده است و هدف از آن ایجاد حساسیت در شهروندان نسبت به توجه به سلامت فردی و خانوادگی، مضرات استفاده بی رویه از نمک، چربی های اشباع شده، ترویج تغذیه سالم و دیگر پیامهای سلامت عمومی است.

بیلبوردهای کاملا متفاوت در تهران +عکس

بیلبوردهای کاملا متفاوت در تهران +عکس

بیلبوردهای کاملا متفاوت در تهران +عکس

بیلبوردهای کاملا متفاوت در تهران +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تبلیغات تو شهری که نفس کشیدن هم ممکنه باعث مرگ بشه خنده داره ، این شعارا برا کشورای جهان دوم و اوله ، نه برای ما که هوایی که باید نفس بکشیم هم ناسالمه . حالا معلوم نیست کی از این تبلیغا داره پول در میاره . شاید طراحش فامیل شهردار بوده که تازه فارقالتحصیل شده و بی کار بوده و فامیلشون براش اینجوری کار درست کرده ، والا :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم اگه یه کم تلاش میکردی الان شغل خوب داشتی!
        فارغ التحصیل نه فارق التحصیل!!!

      • غـــــــــــز ل

        اینا همیشه و در همه جا باید باشه چون اگر هوای بدی داریم خوراک بد داشتن بیماریها و گرفتن اونا را برای ما آسونتر و بیشتر می کنه ....هر چیزی در جای خودش نکوست .....گر چه بزرگترین دشمن ما همان هوای ناپاک و نداشتن آب برای سرسبزی و پاکیزه نگه داشتن پیرامون است

      • ...

        توی شهر ما هم ازاین تبلیغات زیاده هوای خوبی نداریم ولی هوای زندگیمونو داریم...

    • کوکنار

      تو این روز و روزگار که بعضی وقتا آدم فکر میکنه کسی به کسی توجهی نداره و هرکی حواسش به کلاه خودشه که باد نبردش...یه جور دلسوزی و دلواپسی برا همدیگه تو این تبلیغات هست که من دوسش داشتم.

    • حمید نیکویی

      واقعاا جای تفدیر و تشکر داره. اینها حداقل اگه از جیب مردم هزینه میشه در راستای سلامت جامعه یه نقشی دار.. و خیلی بهتر از آینه که یه عده بی ملاحظه فقط در راستای اهداف سیاسی مطالبی که اصلاا به ما مربوط نیست به خوردمون میدن

    • جناب خان

      چه پولی به جیب می زنند این بیلبوردی ها

    • بدون نام

      نه، مک رو هم اضافه کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج