۲۸۶۲۳
۶ نظر
۵۰۵۹
۶ نظر
۵۰۵۹
پ

شگرد زنان برای اخاذی از مردان پولدار

زن خياباني كه با همدستي پنج زن ديگر يك باند اغفال و اخاذي از مردان را در مشهد تشكيل داده و تحت تعقيب پليس بودند، دستگير شدند.

جام جم آنلاین: زن خياباني كه با همدستي پنج زن ديگر يك باند اغفال و اخاذي از مردان را در مشهد تشكيل داده و تحت تعقيب پليس بودند، دستگير شدند.

رسيدگي به اين پرونده چندي پيش با شكايت مردي عليه يك زن جوان به اتهام اخاذي ميليوني در دستور كار پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.

شاكي گفت: چندي پيش زني به عنوان مسافر سوار خودرويم شد. در گفت‌و‌گو با او متوجه شدم از شوهرش جدا شده و تنها زندگي مي‌كند كه در ادامه ارتباط پنهاني‌مان شكل گرفت.

وي اضافه كرد: يك روز او به من گفت يكي از دوستانش از ارتباط پنهاني ما با خبر است و در اين زمينه فيلم و عكس نيز تهيه كرده و حتي نشاني خانه و محل كارم را مي‌داند.

شاكي در دام زن اخاذ

شاكي يادآور شد: زن جوان تهديدم كرد بايد چند ميليون تومان به او پول بدهم، در غير اين صورت فيلم و عكس‌ها را براي همسرم و همكارانم ارسال مي‌كند و آبرويم را مي‌برد. در پي اين تهديدها، مجبور شدم طي چند مرحله به آن زن پول بدهم. اما او بار آخر باز هم با تهديد از من خواست ده ميليون تومان ديگر به او بپردازم.

در پي اين شكايت، چهره‌نگاري رايانه‌اي از زن اخاذ انجام و جستجو براي دستگيري او آغاز شد. در حالي كه تحقيق در اين باره ادامه داشت، مردان ديگري نيز با حضور در پليس آگاهي شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند.

ردپاي چند زن در اخاذي از مردان

با اطلاعات به دست آمده از شاكيان، معلوم شد همگي به يك شيوه مورد اخاذي زنان جوان قرار گرفته‌اند.

اين در حالي بود كه تصاوير رايانه‌اي به دست آمده از متهمان فراري، به يكديگر شباهت نداشت كه با توجه به اين موضوع، ماموران احتمال دادند زنان اخاذ، اعضاي يك گروه هستند كه مردان را دردام خود گرفتار مي‌كنند.

در مرحله بعدي، تصاوير رايانه‌اي از زنان اخاذ تحت تعقيب پليس در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت.

دستگيري زن اخاذ

جستجو در اين باره ادامه داشت تا اين كه چند روز پيش ماموران گشت پليس در يكي از محله‌هاي جنوبي مشهد زن جواني را مشاهده كردند كه در حال گدايي بود و شباهت بسياري به يكي از زنان اخاذ تحت تعقيب پليس داشت. به اين ترتيب او را دستگير كردند.

زن جوان در بازجويي مقدماتي ادعا كرد شوهر معتادش او و فرزندانش را ترك كرده و براي تامين هزينه زندگي‌شان گدايي مي‌كند و تاكنون از كسي اخاذي نكرده است.

در پي اظهارات متناقض متهم، شاكيان در مواجهه حضوري با زن متهم قرار گرفتند كه تعدادي از آنها، زن متهم را به عنوان فردي كه با آنها ارتباط دوستي پيدا كرده و چند مرتبه اخاذي كرده بود، معرفي كردند. به اين ترتيب زن جوان اعتراف كرد سركرده يك باند از زنان خياباني است.

زن فراري، باند زنان خياباني را هدايت مي‌كرد

متهم جوان با اشاره به نحوه تشكيل باند خود گفت: به دليل اعتياد از خانه‌ فرار كردم. سپس با چند زن آشنا شده و به دام آنها افتادم و در زمينه گدايي، اخاذي و سرقت با آنها همكاري مي‌كردم.

وي اضافه كرد: پس از مدتي تصميم گرفتم يك باند تشكيل دهم. بنابراين زنان خياباني را كه جايي براي ماندن و پولي براي تامين هزينه زندگي‌شان نداشتند، شناسايي مي‌كردم.

اعتراف به آموزش اخاذي

متهم با اشاره به نحوه اخاذي از مردها گفت: چند هفته‌اي به آنها آموزش مي‌دادم و مي‌خواستم با پوشش آراسته سوار خودرو‌هاي مدل بالا شوند و پس از جلب اعتماد و ارتباط دوستي با رانندگان از وضع زندگي آنها اطلاعاتي به دست آورند.

متهم اضافه كرد: سپس از آنها مي‌خواستم در ملاقات با مردهاي پولدار وانمود كنند يكي از اعضاي خانواده‌شان پي به ارتباط آنها برده و در اين زمينه فيلم و عكس تهيه كرده است.

متهم يادآور شد: به اين ترتيب همدستانم، مردان پولدار را تهديد مي‌كردند كه اگر پولي به آنها نپردازند، فيلم و عكس‌ها را براي همسرشان يا همكاران آنها ارسال مي‌كنند و به اين شيوه از آنها اخاذي مي‌كرديم.

در پي اعتراف متهم، پنج زن خياباني كه با او همدست بودند نيز تحت تعقيب پليس قرار گرفتند و دستگير شدند.

در پي اعتراف متهم، پنج عضو ديگر اين باند هم در بازجويي به همدستي با وي در اغفال مردان پولدار و اخاذي از آنها اعتراف كردند و با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقایون چرا تا یه زن مطلقه و تنها رو می بینن باهاش ارتباط پنهانی برقرار می کنن ؟ حالا این اقایون پولدار تنوع طلب هم حقشونه کاش دستشون پیش خانوادشون رو میشد دیگه ادعای جوانمردی هم نمی تونستن بکنن به هر حال اون خانم باید مجازت بشه اما ازگناه اقایون اصلا کم نمی شه هر چند مجازات نمیشن

    • اميرح

      خوب شد.حقتونه اين زن ها همچين بلايي سرتون بيارن.
      اين هم آخر عاقبيت آقايوني كه هوس راني ميكنن.
      گهي زين به پشتو گهي پشت به زين!

      پاسخ ها

      • baran

        امیرح++++++++++++++++++

    • marjan

      vaghti kasi be khanevadash khianat mikone hagheshe har balayi sare biad che hala mard bashe che zan

    • kasra khalvati

      bazi az in zana cheghad sheytunan, nega kon toro khoda,az che rahayi pul dar miaran

    • edvin

      چقدر مشاغل کاذب و پر درامد تو کشور هست بعد از 70 میلیون 60 میلیون بیکارن ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج