۲۸۷۲۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واژگونی تریلر حامل مواد‌ شیمیایی در ورامین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل مواد شیمیایی در ورامین خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه منجر به انفجار نشد اما راننده تریلر دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل مواد شیمیایی در ورامین خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه منجر به انفجار نشد اما راننده تریلر دچار مصدومیت شد.

سید جلال ملکی روز پنجشنبه اظهارکرد: ساعت ۰۲:۴۸ امروز حادثه ریختن مواد شیمیایی در سطح جاده در جاده چرمشهر ورامین به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی شهر تهران اعلام و با توجه به اینکه این منطقه خارج محدوده استحفاظی آتش نشانی شهر تهران قرار دارد اما ماموران ایستگاه ۱۱۱ به همراه تانکر آب و گروه تخصصی حوادث مبارزه با مواد شیمیایی به محل این حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: یک دستگاه تریلر حامل ۲۱ کیسه بزرگ مواد شیمیایی نیترات آمونیوم که در هر کیسه ۱۷۰۰ کیلوگرم مواد شیمیایی قرار داشت به دلایل نامشخص به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از ورود به شانه خاکی جاده به صورت نیمه واژگون درآمد.

ملکی با بیان اینکه تقریبا همه کیسه های مواد شیمیایی در سطح جاده ریخته شده بود افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم وارد عملیات شدند گفت: ابتدا ۱۲ کیسه سالم مواد شیمیایی توسط جرثقیل به یک تریلر بارگیری شد و در ادامه با رسیدن کیسه های جدید آتش نشانان مشغول انتقال این مواد شیمیایی از سطح جاده به درون این کیسه ها شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی نشت گازوئیل تریلر و آغشته شدن آن با این مواد شیمیایی هر لحظه امکان انفجار وجود داشت خاطر نشان کرد: با اقدامات به موقع آتش نشانان این مواد شیمیایی از محل حادثه خارج و خوشبختانه این حادثه منجر به انفجار نشد.

ملکی تاکید کرد: در این حادثه تنها راننده تریلر به دلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان شهر تهران در ساعت ۶:۵۲ صبح امروز به این عملیات پایان دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد: به هنگام بارگیری مواد شیمیایی حتما با علم و دانش لازم و رعایت اصول ایمنی این کار انجام شود تا شاهد بروز حوادث اینچنینی نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج