adexo3
۲۸۸۷۹۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

لغو تحریم، سکوی پرش خودروسازان

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: خودروسازان داخلی باید فرصت همکاری با خودروسازان اروپایی را به سکوی پرتابی برای کیفی شدن محصولات آتی خودشان تبدیل کنند.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: خودروسازان داخلی باید فرصت همکاری با خودروسازان اروپایی را به سکوی پرتابی برای کیفی شدن محصولات آتی خودشان تبدیل کنند.

شهرام آزادی اظهار کرد: با توجه به لغو تحریمها و برقرار شدن سوئیفت، ارتباط مالی مستقیم خودروسازان داخلی با شرکای خارجی مجددا برقرار شده و هزینه‌های خرید و انتقال قطعات کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه علاوه بر آن خودروسازان داخلی باید با ارتباط با خودروسازان اروپایی نسبت به انتقال تکنولوژی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در این زمینه پیشنهاد می‌شود خودروسازان از مزایای ارتباط با خودروسازان اروپایی برای ارتقای سطح تکنولوژی و افزایش کیفیت محصولات آتی که تحت برند خودشان تولید می‌شود، استفاده کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: البته برخی خودروسازان اروپایی در فعالیت گذشته خود در ایران مشکلاتی ایجاد کردند به عنوان مثال شرکت رنو با کارشکنی‌های خود نگذاشت قرارداد تولید ال‌۹۰ به درستی اجرایی شود.

وی افزود: شاید بهترین نوع همکاری صنعت خودروی ایران با خودروسازان اروپایی در گذشته، مربوط به همکاری با پژو و به ویژه تولید خودروی ۲۰۶ بود که البته پژو نیز مشکلاتی چون ایجاد محدودیت در داخلی‌سازی قطعات را ایجاد کرده بود.

آزادی با بیان اینکه با توجه به سطوح قیمتی، تیراژ تولید خودروهای خارجی که تحت لیسانس خودروسازان اروپایی در ایران تولید خواهد شد، بالا نخواهد بود، تصریح کرد: خودروسازان داخلی باید با رفع رسمی تحریمها نسبت به انتقال تکنولوژی برای کیفی‌سازی محصولات آتی خود اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره حتما به عنوان سکوی پرتاب جهت پر کردن جیب خودشون استفاده خواهند کرد.همونطور که قبلا اینکار رو کردن.دریغ از یادگیری ،ارائه طرح،استفاده از نیروی کار متخصص داخلی.بالا بردن دانش تولید

    • خدا

      روشن کنیم،پرش قیمت،پرش کیفیت،پرش گارانتی،پرش ازچه نوع؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج