adexo3
۲۹۷۹۴۹
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تله سیاه ۳ زن برای مردان هوسران

٣ زن طعمه‌اي بودند تا مردان هوسران با خودروهاي شيك در دام دزدان حرفه‌اي بيفتند. ٣ مرد با همدستی ٣ زن تبهکار خودروهای مدل بالا طعمه‌های خود را از استان‌های مختلف کشور سرقت مي‌کردند که در دام ماموران پلیس اصفهان گرفتار شدند.

روزنامه شهروند: ٣ زن طعمه‌اي بودند تا مردان هوسران با خودروهاي شيك در دام دزدان حرفه‌اي بيفتند. ٣ مرد با همدستی ٣ زن تبهکار خودروهای مدل بالا طعمه‌های خود را از استان‌های مختلف کشور سرقت مي‌کردند که در دام ماموران پلیس اصفهان گرفتار شدند.

از سه‌ماه گذشته كارآگاهان پليس درجريان شكايت‌هايي مبني بر سرقت خودروهاي مدل بالا با شگردهاي مشابه در شهر‌هاي اصفهان، كرج و تهران قرار گرفتند که درپي آن سرقت‌هاي مسلحانه‌اي نيز از خريداران اين نوع خودروها در شهر شيراز صورت گرفت. بلافاصله يک تيم تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشكيل و تحقيقات وسيعي در اين زمينه آغاز و مشخص شد تمامي سرقت‌ها با شيوه طعمه قراردادن زنان بدپوشش انجام شده است.

دراين نوع سرقت‌ها زنان بدپوشش، در مسير خودروهاي مدل بالا ايستاده و با طرح دوستي، سوار برآن مي‌شدند اما راننده را به بهانه خريد تنقلات از خودروي خود پياده و بلافاصله با کمک همدستانشان، اتومبيل را به سرقت مي‌بردند. متهمان پس از سرقت، خودرو را به شيراز منتقل و اقدام به تبليغ فروش خودروهاي مدل بالا در سايت‌هاي اينترنتي و درج آگهي در روزنامه‌ها مي‌كردند و وقتي متقاضي با شماره تلفن ارایه‌شده تماس مي‌گرفت، از او مي‌خواستند كه با چك رمزدار به دفتر كار آنها مراجعه كند.

پس از مراجعه متقاضيان به دفتر، متهمان با تهديد سلاح كمري دست و پاي آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزريق آمپول بي‌حسي به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و به يكي از صرافي‌ها مراجعه و چك رمزدار را به پول نقد تبديل و متواري مي‌شدند. با توجه به اهميت اين پرونده و خطرناك بودن نوع سرقت‌هايي كه توسط اعضاي اين باند انجام شده، تحقيقات پليس در نهايت دقت و ظرافت تمام براي دستگيري اين باند ادامه يافت که سرانجام طي دو عمليات مشترك در اصفهان و شيراز، سه متهم مرد و سه زن اين باند شناسايي و دستگير شدند. با دستگيري متهمان، همدست ديگر آنها نيز طي عملياتي در شهرستان كرج، در حالي كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگير شد. از متهمان چهار دستگاه خودروي مدل بالا به همراه ٣٠‌هزار دلار وجه نقد كه در آخرين سرقت به دست آورده بودند، اسپري فلفل و مدارك خودروهاي سرقتی و تعدادي مدارك جعلي خودرو كشف شده است.

متهمان، داراي سابقه سرقت به عنف هستند و آثار جراحات وارده بر بدن شكات، حاكي از خشونت آنهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی اینکه مردای هوسران ماشینشون اینطوری دزدیده شده حقشونه !! چه ابروریزی!؟چطوری روشون شده جریانو به اطرافیانشون تعریف کنن ,اگر هم که متاهل بودن دیگه واویلا ,طرف حال نداره از ماشین پیاده بشه بره داروهای زنشو بگیره اونوقت واسه هوسرانی از ماشین اومده پایین واسه خانم مثلا شیک پوش قاقالی لی خریده!! واقعا اکثر مردا چشماشون حیا نداره!! قبل تز گیر دادن به حجاب خانم ها روی حیای اقایون بیشتر کار کنید!!

      پاسخ ها

      • رضا

        اگه دیدی مردی در خیابان در خودرو را برای زنی باز می کند فقط دو حالت داره: یا خودرو تازست یا زنه تازست
        شما زیاد جوش نکن, خدا اینجور خلق کرده ما مردهارو که تنوع طلب باشیم

      • سلی

        شیر مادرت حلالت گل گفتی

      • بدون نام

        گیر دادن به حجاب خانوما ؟؟؟ واقعاً به حجاب خانوما گیر میدن الان ؟؟؟ اگه گیر میدادن این زنا با اون وضع نمیتونستن کنار خیابون واستن تا کسیو اغفال کنن بعدش یکی دیگرو اغفال کنن که ماشین دزدی رو بخره و ... چشم مردا حیا داره اگه زنای بی حیا بذارن

      • حدیث

        هوسباز بودن خودتو امسال خودتو پای * خدا* نزن...
        همه پاک آفریده میشن این خود آدمه ک اختیار داره بد باشه یا خوب ... اگه اینطور بود پس گناه هرکسی هم گردن *خداست* ...
        فکر کن . حرف بزن...

      • علي

        شما توقع ات رو بيار پايين شوهر خوب هم گيرت مياد.
        كمتر حرص و جوش بزن پوستت خراب ميشه

      • بدون نام

        مردهای هوسران در جامعه باعث بوجود امدن زنهای بدبخت میشوند .

    • مهدی

      لطفا از فاجعه بیمارستان چمران هم گزارش تهیه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهيه كردن. توجه بفرماييد

        منتظر كامنت سبز شما هستيم

    • الون استار

      خودشون مقصر هستند البته این از جرم اون سه تا زن چیزی کم نمیکنه...

    • مجتبی

      از قوه قضاییه خواستار اشد مجازات هستم.چرا تو ایران یه زندان خوفناک مثل تایلند درست نمیکنن که کسی جرات این کارا رو نداشته باشه.بعضیا زندان براشون بهشته .غذا و مکان گرم و خنک.

    • حسین

      خیلی مسخره س .بجای اینکه اون مردهای هرزه و فاسد دستگیر شوند .این زنها را گرفتند .عجب قوانین داریم

    • مریم

      هرزگی مردان متاهل که گاهی از پول زیاده بدجور بیداد میکنه. معلوم میشه روابط ناسالم علت اصلیش تاخیر ازدواج و تجرد نیست، که حانه از پای بست ویران است.

    • محمد

      زن اگر روس مردش را در زناشویی بی بهانه بکشه هیچ مردی هوس ران نمی شه مشکل زنان پرتوقع اند که مرد خسته میشه و...

      پاسخ ها

      • user

        جامعه پره از مردان هوس ران همه زناشون مشکل دارن ؟
        یعنی مردا معصوم هستند و هر وقت مشکلی هم داشتن باید زن رو گناه کار بدونن بابا شماها کی هستین دیگه دریغ از کمی مردونگی

    • باسعادت

      آیاممکنه از مسئولین پلیس آگاهی اصفهان خواهش کنم کمتر ارباب رجوع رامعطل یا امروزفرداکنند؟؟ تا امثال ما که مال باخته ایم وبه چند دلیل امکان هرروز رفتن وآمدنداریم ومتاسفانه مدتیست موضوع را رها کردیم و بخون شهدای عزیزقسم زندگی بدون وسیله،میهمان ومیهمانی و آبرو داری را ازما گرفته و بجایش افت تحصیلی و افسردگی و انزوا و جدل را بخانواده ای متدین ویادگار قافله شهداو رزمندگان آورده است.
      متاسفانه همکارانتان میدانند چگونه به محل زندگی ما واردشدن و بسیار ماهرانه وباسرعت باضربه سنگ برسربنده در حضورکل اعضای خانواده ام مرامجروح وچون همه اتفاقات سریع رخ داد شوهرم و فرزندانم جز انتقال من به بیمارستان بهیچ چیز فکر نکردند!متاسفانه سارقین سابقه دار از فرصت استفاده و تمام مدارک و اثاث زندگی ما را جمع کردن وبردن..
      شباهت این گروه زن ومردسارق فاسد باعث درد دل من شد

    • بدون نام

      کرم از خودِ درخته -زنها بیگناهن آزادشون کنید

    • بدون نام

      اعدامشون كنيد حروم لقمه ها

    • عسل

      حقشونه...
      مردای هوس باز

    • سعید اسکندری

      باسلام.ببینید افرادی که به دنبال فحشا وهرزگی میروند از چه قشری هستند ؟کارمند/کارگر/معلم یا بازاری .منظور من توهین نیست یعنی کسانی که ثروت وپول اضافی دارند.به قول قدیمیا مردی که شلوار پاش دوتا شد به فکر هرزگی میفته.اوناییکه کارمن وحقوق بگیر هستند یا دو شغله هستند وانرژی برای این گونه کثافت کاری ندارند.پس اولین عامل اینگونه معضلات اجتماعی بر اثر فقر واختلاف طبقاتی بوجود میآیید

    • بدون نام

      چشم مردان هرزه کور آن خانم ها معلو م هست چکاره هستند فاحشه خوب اما مردی که سوار میکند یا حالا به هرصورت اسم آن مثلامرد را چی باید گذاشت اون که بدتر است دم آن خانمها گرم

    • محمد

      تمام فساد ازبی حجابی خانو ها است که بابدن شون مردان را وادار میکند تا به زنها نزدیک بشند. مردان بیچاره بدبخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج