۲۹۸۷۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نصرالله به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

«سید حسن نصرالله» در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید در مرکز سید الشهدا واقع در بیروت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به امام خامنه ای و رئیس جمهور و مردم ایران تبریک گفت.

خبرگزاری مهر: به گزارش العهد، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید که در مرکز سید الشهدا واقع در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار می گردد، سخنرانی نمود.

وی در این سخنرانی اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به امام خامنه ای و رئیس جمهور و مردم ایران تبریک می گویم. دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز ترور رئیس جمهور «حریری» نسبت به این شخصیت ابراز ارادت کرد و تسلیت گفت.

وی عنوان کرد: مجددا به خانواه های فرماندهان شهید تبریک می گویم؛ زیرا آنها خودشان در حقیقت فرماندهان، نمادها و هدایت گران راه مقاومت به سمت پیروزی هستند.

سید حسن نصرالله گفت: ادبیات رژیم صهیونیستی به صورت کامل با ادبیات رسانه های عربی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس یکسان است.

وی در همین راستا افزود: دشمن خودش را به عنوان دوست، متحد و حمایت کننده «اهل تسنن» معرفی می کند و متاسفانه برخی از کشورهای عربی نیز آن را باور کرده و پذیرفته اند.

دبیر کل حزب الله عنوان کرد: برخی از حاکمان عرب هستند که به دروغ خود را اهل سنت معرفی می کنند اما در قبال حمله به فلسطینی ها سکوت کرده و آن را تایید می کنند.

وی افزود: نتانیاهو نخست وزیر و موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خود را به عنوان حامیان اهل سنت معرفی کرده اند.

وی تصریح کرد: آیا شما رژیمی که شدیدترین جنایات را در طول تاریخ علیه اهل سنت انجام داده و سرزمین سنی نشین فلسطین را اشغال کرده اند، باور می کنید که حامی اهل تسنن باشد؟

سید حسن نصرالله تاکید کرد: از روز اول شروع بحران سوریه، رژیم صهیونیستی به این بحران به عنوان فرصتی در راستای تحقق منافع خود نگاه می کرد.

وی اظهار داشت: دانشمندان و نخبگان در چنین شرایطی وظیفه دارند تا نقشه ها، توطئه ها و نیرنگ های رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کنند؛ زیرا در غیر این صورت فلسطین برای همیشه از صحنه محو خواهد شد.

وی تصریح کرد: روابط پنهانی برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در حال آشکار شدن است و از زیر میز به روی میز منتقل می شود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی دیدارهایی جدی با مقامات عربستان و ترکیه انجام می دهد تا در روند سیاسی حل بحران سوریه مانع تراشی کند و بشار اسد را از نظام سوریه کنار بگذارد.

نصرالله عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال دگرگونی سوریه از طریق تجزیه و تفکیک این کشور در راستای فرقه گرایی و تعصب نژادی است و در این راستا تلاش می کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در سوریه شکست خورده است. زیرا هدف این رژیم، کنار رفتن بشار اسد از قدرت است که محقق نشده است.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: عربستان نیز در سوریه حاصلی جز شکست نداشته است و در حال حاضر جام سرشار از کینه هایش را جرعه جرعه می نوشد.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ارتش سوریه و متحدانش در تمامی سرزمین سوریه مشغول مبارزه با تروریست ها هستند و این امر بدین معناست که سوریه نمی خواهد تجزیه شود. وی افزود: نقشه و توطئه رژیم صهیونیستی مبنی بر تجزیه سوریه با شکست مواجه شده است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: اراده مردم سوریه در پایداری و مبارزه تا کنون موجب پیروزی شده و در حال حاضر نیز حتی با گذشت ۵ سال از این جنگ خانمان سوز، بسیار قوی است.

وی عنوان کرد: باید در کنار ارتش سوریه به صورت متوالی به پیروزی دست یابیم و هرگز به القاعده، داعش، جبهه النصره، آمریکا، عربستان، تمامی طاغوت ها، مستکبرین و رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد تا بر سوریه مسلط شوند و به اهداف خود دست یابند.

دبیرکل حزب الله گفت: ما در حزب الله افتخار می کنیم که به مقدار توانمان در مبارزه با نقشه های سوریه، لبنان و منطقه حضور فعال داشتیم.

وی افزود: این خود مردم سوریه هستند که نظامشان، رئیس جمهورشان، قانون اساسی شان و موقعیتشان در معادلات را تعیین می کنند و سوریه ستون مقاومت در منطقه باقی خواهد ماند.

وی گفت: قدرت رسانه ای جهانی و عربی به دنبال انجام اقدامات شیطنت آمیز علیه حزب الله است تا از این طریق به رژیم صهیونیستی خدمت کند.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اهمیت وطن پرستی برای توافق با جریان ملی آزاد، تصریح کرد: جنگ داخلی سودی برای ما ندارد و ما عقب نشینی نمی کنیم بلکه آمادگی نظامی خود را در برابر رژیم صهیونیستی حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: برخی به دنبال تخریب چهره حزب الله، پاکی و سالم بودن محمود عباس، زهد شیخ راغب، تواضع عمادمغنیه و پیروزی های ما هستند.

وی تصریح کرد: وقتی رژیم صهیونیستی می بیند که در صورت ورود به جنگ با حزب الله شکست خواهد خورد و در لبنان هم مانعی وجود ندارد، اقدام به شروع جنگ نمی کند.

سید حسن نصرالله خطاب به جمع حاضر گفت: شما دارای روحیه مقاومت قوی و پر قدرت در کنار دستاوردهای دفاعی و هجومی جدید هستید که می توانید هر ضربه ای به رژیم صهیونیستی در جنگ پیش رو وارد کنید.

وی افزود: آنچه که موجب خودداری رژیم صهیونیستی از ورد به جنگ با ما می شود، همین روحیه قوی شما و مقاومت مردم و ارتش است که مانع تحقق پیروزی از سوی صهیونیست ها می گردد.

دبیرکل حزب الله لبنان در پایان تاکید کرد: ما برای جنگ تلاش نمی کنیم اما لارم است که آماده باشیم تا مانع بروز آن شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج