adexo3
۳۰۱۰۶
۲ نظر
۵۰۲۵
۲ نظر
۵۰۲۵
پ

گرو کشی جدید روس ها در قبال ایران

ولادیمیر پوتین ایران را تهدید کرد در صورتی که این کشور شکایت خود را بابت عدم تحویل سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ از روسیه پس نگیرد ، مسکو آماده است تا از حمایت از برنامه های هسته ای ایران دست بردارد.

عصر ایران: یک منبع نزدیک به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ایران را تهدید کرد در صورتی که این کشور شکایت خود را بابت عدم تحویل سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ از روسیه پس نگیرد ، مسکو آماده است تا از حمایت از برنامه های هسته ای ایران دست بردارد.

یک منبع نزدیک به پوتین که نامی از او آورده نشده به روزنامه کومر سانت چاپ مسکو گفته است که در صورت اینکه ایران شکایت خود را از روسیه پس نگیرد مسکو در قبال برنامه هسته‌ای ايران موضع سخت‌گيرانه‌تری اتخاذ خواهد کرد.

این مقام روسی گفته است : ما بارها برای ايران روشن کرديم که این گونه شکايت‌ها به توسعه روابط دو کشور کمک نمی‌کند. اما تا کنون درخواست‌های ما برای این که ایران شکايت خود را از دادگاه پس بگیرد بی‌پاسخ مانده است.

این منبع روسی در ادامه با اشاره به اینکه مسکو پیش از دور جدید مذاکرات ایران و با اعضای گروه ۱+۵ ( اواخر ماه اوت ) هیئتی را برای اعلام مواضع روسیه به تهران خواهد فرستاد ، افزوده است که در صورتی که تهران خواست های روسیه را نپذیرد در حل مساله هسته ای خود در جهان تنها خواهد ماند .

روسیه دو سال پیش به بهانه تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه تهران اعلام کرد که از ارسال سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ به ایران معذور است .

ایران می گوید پول پرداختی بابت تحویل سامانه اس ۳۰۰ را از مسکو دریافت کرده و برای دریافت خسارات وارده نیز دادخواستی تنظیم کرده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • edvin

      این روسا خیلی پرو شدن تو وزنه برداری کم اوردن می خواهند اینجوری جبران کنن

    • سمي

      جرا خاكمونو ازشون پس نمي گيرن؟ مگه عهدنامه تركمانچاي تموم نشده؟
      خاك رفته اين چندرغاز چه ارزشي پيش خاكمون داره
      بي زحمت واسه پس گرفتن سرزمينمون اقدام كنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج