adexo3
۳۰۳۱۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرتاب گاز اشک آور به سوی مهاجران سوری

صدها مهاجر و آواره سوری و عراقی در حالی‌که سعی داشتند با عبور از موانع در مرز یونان با مقدونیه وارد این کشور شوند با پرتاب گاز اشک آور پلیس مرزی مقدونیه مواجه شدند.

خبرگزاری فارس: صدها مهاجر و آواره سوری و عراقی در حالی که سعی داشتند با عبور از موانع موجود در مرز یونان با مقدونیه وارد این کشور شوند با پرتاب گاز اشک آور پلیس مرزی مقدونیه مواجه شدند.

به نوشته وبگاه «شبکه خبری صدای آمریکا» پلیس مقدوینه امروز (دوشنبه) به سوی ۳۰۰ پناهجوی و آواره عراقی و سوری گاز اشک اور پرتاب کرد .

بر اساس این گزارش، در حالی‌که پناهجویان فریاد می زدند ، مرزها را باز کنید، دیگر پناهجویان مرد یک نشان فلزی نصب شده بر سیم‌های خاردار خط مرزی ا مقدوینه را کندند و پلیس را وادار ساختند به سویشان گاز اشک آور پرتاب کند. به دنبال این حادثه دست کم ۳۰ نفر از جمله تعداد بسیاری از کودکان نیاز به کمک‌های اولیه پیدا کردند.

این گذرگاه مرزی نقطه اصلی ترانزیت آوارگانی است که در حال سفر به اروپای غربی هستند. نزدیک به ده هزار نفر در اردوگاه موقت کوچکی برای اسکان ۲۵۰۰ نفر حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج