اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۵۷۳۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

یارانه این افراد در سال ۹۵ قطع می شود

محمدحسن آصفری گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال ۹۵ قطع می‌شود که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و ۵۰ درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه در سال ۹۵ از خدمت سربازی معاف شدند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اعلام کرد در کمیسیون تلفیق مقرر شد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه‌های تعیین شده از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت زیر دیپلم با پرداخت جریمه ۱۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دیپلم با پرداخت جریمه ۱۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌دیپلم با پرداخت جریمه ۲۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت لیسانس با پرداخت جریمه ۲۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌لیسانس با پرداخت جریمه ۳۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری پزشکی با پرداخت جریمه ۳۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری غیرپزشکی با پرداخت جریمه ۴۰ میلیون تومان و همچنین مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری فوق‌تخصصی با پرداخت جریمه ۵۰ میلیون تومان، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ بر همین اساس یادآور شد: البته این مبالغ جریمه به صورت اقساط در سال ۹۵ هم قابل پرداخت است.

آصفری همچنین یادآور شد: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال ۹۵ قطع می‌شود که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و ۵۰ درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راها

      درآمد سالانه بالا '!؟!'!؟ مثلا یک میلیون در سال ... نه غلااااام؟؟؟؟؟

    • حامد

      قانون ما همیشه برای کسانی که از قانون تعدی کرده اند احترام قائل است و با دریافت پول از قانون گریزی آنها تشکر کرده است . بیچاره آن ندار بدبخت که به خاطر قانون موقعیتهای تحصیلی و کاری را در اوج جوانی ول کرد و رفت سربازی .

    • ایرانی

      به جای این حرف ها بروید به وضعیت معیشت مردم برسید!
      مردم را تهدید می کنید و مملکت بش از پیش در سقوط و رکود فرو مرده است

    • مجیدع

      فصل جنگ آمد تماشاگر شدند... صلح آمدلاله پرپر شدند... زمان جنگ خدمت سربازی وظیفه خانواده فقراه .... زمان صلح هم وظیفه اغنیا هم نیست این چه قانونی است تصویب میکنیدتادل هزاران خانواده شهدا جانبازان وآزادگان را به دردمی آوریند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج