اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۶۹۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زمان برگزاری انتخابات سوریه

استفان دی‌میستورا، نماینده سازمان ملل در سوریه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه بعد از ۱۸ ماه از پایان مذاکرات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: استفان دی‌میستورا، نماینده سازمان ملل در سوریه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه بعد از ۱۸ ماه از پایان مذاکرات برگزار خواهد شد.

دی‌میستورا پیشتر اعلام کرده بود که مذاکرات صلح سوریه از ۱۴ مارس تا ۲۴ برگزار می‌شود و بیش از این تاریخ نیز ادامه نخواهد یافت.

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه با بعید دانستن تجزیه سوریه بر غیر قابل تغییر بودن توافق ژنو تاکید کرد و گفت: توافق ژنو درخصوص حل‌و‌فصل بحران سوریه "کتاب مقدس" است.

به گزارش شبکه الجزیره، استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه گفت: همه سوری ها تجزیه را رد می‌کنند اما می‌توان در جریان مذاکرات درباره فدرالی شدن کشور مناقشه کرد.

وی نسبت به دور جدید مذاکرات ابراز خوشبینی کرد و افزود: شانس دستیابی به راهکاری برای حل بحران سوریه اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

دی‌میستورا پیشتر گفته بود: مذاکرات غیر مستقیم ژنو با اولین هیاتی که حاضر شود آغاز می‌شود و مهم‌ترین روز مذاکرات دوشنبه آینده خواهد بود بطوریکه مسائل مختلفی مطح می‌شود از جمله مساله رئیس‌جمهوری، قانون اساسی جدید و انتخابات.

وی ضمن بیان اینکه مذاکرات بیش از ۲۴ ماه جاری میلادی به طول نخواهد انجامید ابراز امیدواری کرد که پیش از موعد تعیین شده به توافقی دست یابند. وی افزود: وضعیت سقف زمانی مذاکرات امر مثبتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج