اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۹۳۶۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مسی سفیر جهانی «هواوی» شد +عکس

شرکت هواوی سال گذشته یکی از موفق ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان بود.

وب سایت تک شات: شرکت هواوی سال گذشته یکی از موفق ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان بود.

این شرکت نه تنها سومین تولید کننده برتر اسمارت فون‌ها در سراسر جهان شد، بلکه موفق شد برند موفق شیائومی را در چین تحت فشار قرار دهد.

شیائومی هم چنان بزرگترین تولید کننده اسمارت فون در چین است، اما هواوی با سرعت هرچه تمام تر برای بدست آوردن این جایگاه تلاش می‌کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت در سال جاری میلادی به چه موفقیت‌هایی خواهد رسید.

شرکت‌های هواوی و شیائومی امسال هم مانند سال‌های گذشته به فروش دستگاه‌های هوشمند جدید خود ادامه داده‌اند و کارشناسان منتظر فرا رسیدن پایان ماه مارس و ارزیابی عملکرد اولین سه ماهه این دو شرکت‌ در سال ۲۰۱۶ میلادی هستند.

مسی سفیر جهانی «هواوی» شد +عکس

هواوی دیروز خبر بسیار جالبی را منتشر کرد که برای هواداران دنیای فوتبال نیز جالب توجه خواهد بود. هواوی اعلام کرده است که لیونل مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان که به تازگی توپ طلای فیفا را دریافت کرده، سفیر جهانی برند هواوی شده است. مسی یک فوتبالیست آرژانتینی است که در باشگاه فوتبال بارسلونا بازی می‌کند.

رئیس بخش گوشی‌های هوشمند هواوی در این زمینه گفت: لیونل مسی به برند ما کمک خواهد کرد تا کاربران را به تمرکز، پشتکار و دستیابی به موفقیت ترغیب کنیم و با قدرت هر چه تمام تر به فعالیت های خود به خصوص در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین ادامه دهیم. هر دوی ما به مسیری که تا به امروز طی کرده‌ایم افتخار می‌کنیم و با رویارویی با چالش‌های جدید، تعهد خود را برای پیدا کردن مسیر موفقیت، تجدید می‌کنیم.

لینل مسی نیز در ادامه گفت: باید برای دستیابی به اهدافمان بجنگیم. باید فداکاری کنیم و همواره به دنبال رسیدن به کمال باشیم. اگر روزی فرا رسید که حس کردیم چیزی برای ارتقا و بهبود وجود ندارد، باید برای رسیدن به دستاوردهای جدید تلاش کنیم.

مسی در حال حاضر یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال است و این همکاری به هواوی کمک خواهد کرد تا آگاهی مردم از برند خود را در بازار کشورهای مختلف جهان افزایش دهد. البته مسی اولین بازیکنی نیست که هواوی با او وارد همکاری شده و بارسلونا نیز اولین تیم فوتبالی نیست که با این برند همکاری می‌کند. هواوی اسپانسر چندین تیم ورزشی از جمله اتلتیکو مادرید، آرسنال و آ.ث. میلان بوده و با چندین ستاره فوتبال از جمله روبرت لواندوفسکی و الکسیس سانچز همکاری داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من رفنم هواووی بخرم :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج