۳۱۴۵۱۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اوباما: نابودی داعش اولویت اول ماست

رئیس جمهوری آمریکا در جریان دیدار با ژنرال‌های ارشد ارتش این کشور به بررسی مساله اصلی و اولویت اول دولتش که مقابله با گروه تروریستی داعش است، اشاره کرده و گفت: ما این گروه را شکست می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری آمریکا در جریان دیدار با ژنرال‌های ارشد ارتش این کشور به بررسی مساله اصلی و اولویت اول دولتش که مقابله با گروه تروریستی داعش است، اشاره کرده و گفت: ما این گروه را شکست می‌دهیم.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در نشستی با مقامات نظامی این کشور در کاخ سفید گفت: درگیری و جنگ با داعش اگرچه هنوز سخت است اما من مطمئنم که این جنگ به پیروزی ما ختم می‌شود.

وی ادامه داد: داعش در حال از دست دادن مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه است و از نظر مالی نیز رو به زوال می‌رود. ما آنها را شکست خواهیم داد.

رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با کارتر اشتون وزیر دفاع، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش و فرماندهان ضربت آمریکا همچنین به بررسی مجدد استراتژی‌های دفاعی و هزینه‌های نظامی برای مقابله با داعش پرداخت و گفت: این دیدار فرصتی است برای تشکر و قدردانی از اعضای ارتش آمریکا به خاطر اقداماتشان علیه داعش و قربانیان این جنگ.

باراک اوباما در ادامه صحبت‌هایش به این مساله اشاره کرد که داعش از ترکیه تا بلژیک فعالیت دارد و همچنان قادر است حملات تروریستی خطرناکی علیه کشورهای مختلف در سراسر جهان انجام دهد. اما اولویت اصلی ما مقابله با این گروه تروریستی است و ما در نهایت می‌توانیم آن را شکست دهیم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: ایالات متحده در اروپا و برای مطمئن ساختن متحدانش در ناتو و با توجه به افزایش اقدامات تهاجمی از سوی روسیه در اروپا به تقویت دفاعی خود می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همش دروغه

    • بدون نام

      اوبامای ریا کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج