اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۶۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

استقبال از بازگشت رشیدپور به تلویزیون

کارگردان سریال تلویزیونی «کیمیا» در اظهاراتی درباره‌ی عملکرد تلویزیون در ایام نوروز، از بازگشت مجریانی همچون رضا رشیدپور و فرزاد حسنی به تلویزیون ابراز خوشحالی کرد و آن را از نقاط مثبت صداوسیما دانست.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان سریال تلویزیونی «کیمیا» در اظهاراتی درباره‌ی عملکرد تلویزیون در ایام نوروز، از بازگشت مجریانی همچون رضا رشیدپور و فرزاد حسنی به تلویزیون ابراز خوشحالی کرد و آن را از نقاط مثبت صداوسیما دانست.

او در عین حال از «دورهمی» و «خندوانه» به عنوان برنامه‌های جذاب تلویزیون در این ایام یاد کرد.

جواد افشار در عین حال شرایط شتابزدگی و نبود زمان و بودجه مناسب برای ساخت کارهای مناسبتی را از نقاط ضعف تلویزیون برشمرد و نکاتی را در این زمینه یادآور شد.

این کارگردان گفت: زمانی که سازندگان درگیر زمان و بودجه می‌شوند، فرصت نگارش را از فیلمنامه‌ها و قصه‌های قوی می‌گیرند. در حالی که باید بیش از پیش بر روی نویسندگان در درازمدت سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، فیلمنامه چند باره نوشته شود تا خروجی لازم دربیاید. اینکه با سرعت زیاد کارها را بنویسیم موفقیت لازم را نخواهیم داشت.

استقبال از بازگشت رشیدپور به تلویزیون

او با اشاره به مجموعه «کیمیا» و نگارش فیلمنامه آن زمان زیادی برد، یادآور شد: نگارش این مجموعه را سعید بهبهانی‌نیا بر عهده داشت که زمان زیادی صرف آن کرد و از طرفی همزمان با نگارش این مجموعه، نگارش فیلمنامه دیگری را برای تلویزیون بر عهده نداشت؛ برنامه‌ریزی در سازمان صداوسیما باید چنین رویه‌ای را پیش بگیرد.

جواد افشار که سریال‌های رمضانی همچون «سی‌امین روز»، «روز رفتن» و «مادرانه» را در پرونده‌ی کاری خود دارد، امسال مجموعه رمضانی «برادر» را که چهارمین کار رمضانی‌اش است برای تلویزیون می‌سازد.

افشار همچنین با اشاره به مجموعه‌ی «برادر» گفت: این مجموعه فیلمنامه‌ای داشت که هشت سال پیش نوشته شده و حتی آن موقع هم پیش‌تولیدش انجام شده ، اما متوقف شده بود که آرش قادری به عنوان نویسنده آن را بازنویسی کرد. این قصه همان قصه نیست، اما شاکله اصلی همان قصه‌ی هشت سال پیش است؛ بنابراین فیلمنامه این مجموعه بارها و بارها در زمان مناسب بازنویسی و صیقل شده است.

افشار درباره روند ساخت این مجموعه توضیح داد: در حال حاضر ۳۰ درصد از کار به سرانجام رسیده است و تصویربرداری تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت.

کارگردان «مادرانه» سپس گفت: قرار است بازیگران جدیدی به این مجموعه ملحق شوند.

بازیگرانی که در سریال برادر ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از:

حسین یاری، پوریا پورسرخ ، لیلا اوتادی و حسن پورشیرازی ، سهیلا رضوی ، رضاتوکلی ، کاوه خداشناس ، سوگل طهماسبی ، مژگان بیات، بیوک میرزایی ، سیدمهردادضیایی ، مجیدواشقانی ، محمدرسول صفری ، حسین توشه ، محمدجوادطاهری ، قدرت صالحی، نسرین نکیسا ، مهرداد ضیایی ، فرشید صمدی ، فرج گلسفیدی ، بهنام قربانی ، علی اصغر نوبخت ، علیرضادرویش نژاد ، عباس محمدی، هادی قمیشی ، افسانه تهرانچی ، سمیرامهدوی شکیب ، زهرافراهانی ، امیرحسین ابراهیمی ، امیدمنصورفلاح ، امیرحسین یاوری و کودک خردسال حنانه شاهرخی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      رشیدپور یکی از بهترین مجریان تاریخ تلویزیون ایران است
      بی پرده
      خنده رو
      با شخصیت
      دوست داشتنی
      هنرمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج