adexo3
۳۱۶۴۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خواننده ها علیه دونالد ترامپ

موج مخالفت ها با «دونالد ترامپ» نامزد پر حاشیه جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا وارد فاز تازه ای شده است.

روزنامه هفت صبح: موج مخالفت ها با «دونالد ترامپ» نامزد پر حاشیه جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا وارد فاز تازه ای شده است. آخرین قشری که به مخالفت با ترامپ و سیاست های پوپولیستی اش پرداخته اند، قشر خوانندگان هستند. چندی پیش بود که تعدادی از خواننده ها از کمپین ترامپ خواستند که از آهنگ های آنها برای برنامه های تبلیغاتی او استفاده نکنند.

خواننده ها علیه دونالد ترامپ

«نیل یونگ»، یک گروه راک و حتی «ادل» از جمله کسانی بودند که استفاده از آهنگ های شان را ممنوع کرده و این گونه مخالفت خود را با او نشان داده بودند. حالا «پاری مچ» نوشته است که یک خواننده رپ هم به این جمع پیوسته است. «اریک شرودی» که با نام هنری «اورلاست» خوانده می شود، آخرین خواننده ای است که به جرگه مخالفان ترامپ پیوسته.

او با انتشار متنی روی شبکه اجتماعی فیس بوک دلیل تصمیم خود را توضیح داده است: «نمی توانم بپذیرم که آهنگ های من در کمپین مردی استفاده شود که این گونه با سیاست هایش در پی ترویج اختلاف و دو دستگی بین ملت آمریکاست. موضوع عدم استفاده از آهنگ هایم را با کمپین ترامپ نیز مطرح کرده ام.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج