adexo3
۳۱۹۳۷۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

بازنشستگان آموزش و پرورش تجمع کردند

بازنشستگان آموزش و پرورش سریال تجمعات صنفی مقابل مجلس را ادامه دادند.

خبرآنلاین: بازنشستگان آموزش و پرورش سریال تجمعات صنفی مقابل مجلس را ادامه دادند.

جمعی از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش امروز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار توجه نمایندگان مجلس به وضعیت معیشتی خود شدند.

این تعداد از معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی از نمایندگان مجلس خواستند نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان این وزارتخانه با سایر نهادها، اقدام کنند.

پیش از این، سخنگوی دولت اعلام کرده بود همسان سازی حقوق شاغلان این وزارتخانه آغاز شده و در مراحل بعدی، درباره بازنشستگان نیز برای ترمیم حقوق دریافتی بازنشستگان اقدام می شود.

همچنین امروز ادامه تجمع بازنشستگان صنعت فولاد در اعتراض به پرداخت نشدن به موقع حقوق آنها در مقابل مجلس شکل گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بازنشسیته

      چه خوب است قبلا اطلاع رسانی کنید تا در شهرستانها هم این تجمع ها در یک مکان مشخص انجام شود بخدا 4 ماهه مردم برای یک کیلو گوشت

    • بدون نام

      هنوز عیدی موظفین راه اهن پرداخت نشده
      این که حقوق بازنشسته و موظفین را بخورند و به موقع پرداخت نکنند نهایت بی اخلاقیه
      این یعنی توهین به شعور و نجابت مظلومترین اقشار جامعه!

      پاسخ ها

      • بازنشسته

        دقیقا . پدر منم بازنشسته راه اهن هستش ولی عیدی هنوز هم پرداخت نشده . به نظرم عیدی ما رو عید فطر قراره پرداخت کنن :) !!!!

    • دهلران

      آقای رییس جمهور به حرمت انسانیت به بهبود عدالتی وتبعيض در دهلران پایان دهید تبعیض وبی عدالتی در چینش مدیران ادارات و استخدام افراد در حق قوم لر که ساکنان اولیه دهلران هستند تا جایی که در انتخاب هیات اجرایی حتی حاضر نشدند یک لر در ترکیب هیات اجرایی باشد آیا یک یک لر مسلمان در دهلران وجود نداشت آقای روحانی از خدا بترسید و بازرس بفرستید هیات اجرایی در دهلران همه از حامیان نماینده ی کنونی هستند که با هماهنگی معاون سیاسی استانداری ایلام که رفیق نماینده است انتخاب شده اند

    • اوس تقی بازنشسته

      اگر دولت خدمتگزار به درمان بی عدالتی اقدام نکند این امر باعث ناخشنودی بروردگارعالم خواهدشد زیرا ستم ازشرک بدتراست .فرهنگیان محترم اقشار قانع و خادمی هستند که با معیشت نامناسب نقل محافل شده ودرطول خدمتشان به اندازه کافی تحقیر شده اند .لذا میطلبد متولیان اموزش برورش در برقراری معیشت مناسب انها چه شاغل وچه بازنشسته سریعا اقدام کنند درغیر اینصورت چیزی جز ندامت و قهر الهی نصیبشان نخواهد شد ودود این داستان به چشم نسل حاضر و اینده خواهد رفت .

    • ارسطو بهزادي گودري

      بنده پس از سي سال خدمت صادقانه سال ٨٠ بازنشسسته شده ام حقوق وعايله مندي مجموعه در ياقتيم حددود ١٤٠٠٠٠٠ تومان است كروهم ١٤ درجه شغليلم كارشناس مسول نظارت كارمند سازمان نوسازي وتوسعه وتجهيز مدارسم هر كجا فرياد زدم مسموع نبود ديپلمه اد را در اداره خودمان ميشناسم ورانندگان زحمت كشمان از من بيشتر دريافتي دارند مسولين بخوانند و...............شغلم را از سپاهي دانش تا مهندسي راه وساختمان با زحمت وپشت كار به او مروز رسانده ام لطفبفرماييدرسيدگي نماييد محل پايان خدمتم استان هرمزگان بوده است.

    • بدون نام

      کجای کارید بابا ...هنوز پاداش پایان خدمت بازنشستگان. سال 1393 آموزش وپرورش رابطور کامل تسویه نکرده اند.

    • بدون نام

      در حالی که هنوز حقوقهای نجومی پرداخت می شود اما بازنشستگان ازحقوق قانونی خود محرومند هرچه سریعتر نسبت به این مهم یعنی یکسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین بطور واقعی اقدام نمایید

    • بدون نام

      در حالی که هنوز حقوقهای نجومی پرداخت می شود اما بازنشستگان ازحقوق قانونی خود محرومند هرچه سریعتر نسبت به این مهم یعنی یکسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین بطور واقعی اقدام نمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج