adexo3
۳۱۹۳۷۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش نهاوندیان به رخدادهای اخیر

رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به رخدادهای خبری اخیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به رخدادهای خبری اخیر واکنش نشان داد.

محمد نهاوندیان در این پست اینستاگرامی نوشته است:

۱- هرکس که با هدف فتح قله‌ای؛ کوهنوردی کرده باشد می‌داند که در میانه راه؛ برای «ادامه تلاش» باید مرتبا به قله بالای سر چشم دوخت و راه نرفته را دید و همزمان برای «شکر و تداوم امید» باید به راه پیموده زیرپا نظر کرد.

هرکس که توفیق کار مثبت و موفق داشته است؛ می‌داند که هم نیمه پر لیوان واقعیت است و هم نیمه خالی آن. نیمه پر دستاورد است و نیمه خالی دستور کار.

هرکس که هنر مناظره و مدیریت مذاکره را آموخته و آزموده است؛ می‌داند که با حریف؛ باید از کاستی‌ها و نواقص کار او سخن گفت و مطالبه بیشتر و بهتر کرد و با یاران و همراهان؛ از توانایی‌ها و توفیق و عنایات.

۲- بخشی از فهم سخن ؛ فهم زمینه سخن و مخاطب سخن است.

اگر می خواهیم کمک کنیم و پیروزی بر حریف را قطعی کنیم راه آن تنگ کردن میدان بر دوست و پژواک خواسته دشمن یا تصویر دشمن ساخته نیست.

۳- تحریم‌های کور؛ نه تنها راه را بسته بودند بلکه پل‌ها را نیز شکسته بودند. اینک که سنگ‌ها از سر راه برداشته شده است؛ باید پل‌ها را هم ساخت و راه بلند کوتاهی‌ها را هم پیمود. ویرانی به ساعتی ممکن است و ساختن و آبادانی گاهی به سالیانی محتاج است.

اگر همه درست کار کنیم؛ کار سالیان به سالی شاید. پس همتی باید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      بسیار پست عالی بجایی بود
      دقیقا مردم ایران فهیمند و میدونند که چرا دکتر سیف رییس بانک مرکزی و یا دکتر ظریف وزیر خارجه ما با اورپا و امریکاییا میگه تحریمها رفع نشده و .. اینکه برخی اقایان در داخل کشور این رو نمیفهمند که مخاطب اینها کیه با اینککه خودشون رو به نفهمی زدن دو تا بحثه و بگذریم... زمستان میگذره و روسیاهی به زغال میمونه ..
      قطعا تاریخ در مورد تصمیمات مسئولین ما در هر برهه ای تصمیم میگیره و مشخص میشه چه کسانی خواسته و ناخواسته مسبب این همه مشکل برای ایران و ایرانی هستند... فقط حیف که عمر ما با این نوع بدفهمیها تموم میشه و رنج و عذاب رو باید تحمل کنیم...

    • بدون نام

      اقای بنده خدا,اول اینکه چراشما به جای مردم حرف میزنید.نیازی نیست که توجیه بکنیدواتفاقات رابه اینده حواله کنید.بنده به عنوان یکی,ازان مردمی که شما به جای انها حرف میزنیدمی بینم که دربرجام مابه تمام تعهداتمان که یکی ازانهاپرکردن قلب راکتوراراک بابتون بودعمل کردیم ولی طرف مقابل به تعهداتش عمل نکر ده ,درداخل هم حرف دولتمردان ما متناقض است وهرکدامشان یک حرفی می زند,حالا شماچطوردیگران رابه نفهمی متهم می کنید.نیازبه فهمیدن بعضی ازواقعیتهای تلخ هیچ نیازی نیست منتظراینده بمانی,لطفا خودمان راگول نزنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله شما هم مثل من مردم هستید... ولی اگر به حرفهای من شک دارید چندین راه برای اثباتش وجود داره.. بهترین راه اینه که مسئولین در خصوص عملکرد و ادامه برجام رفراندوم بذارن.. اینکه اصلا موافقند یا نه؟ دوم این کار که بعید میدونم انجام بشه.. ثانیا مردم با انتخابات ریاست جمهوری وقتی اقای جلیل رو رد میکنن و اقای روحانی رو انتخاب میکنند یعنی ایکه حرف بیشتر مردم همون ادامه برجام و بعبارتی حرف اقای نهاوندیانه بزرگوار... پس من مجازم حداقل از طرف خیلی ها که تعدادمون بشتر از شماست حرف بزنم براساس سند انتخابات اخیرا و ریاست جمهوری...
        ضمنا بسیار ساده لوحانه است که شنا این همه سال ایران هراسی از خارج و اینکه ویرانی 8 سال دوره ریاست جمهوری قبلی رو بخواهید با یک برجام و سریع برطرف بکنید.. باید زمان بدید تا ابادی ایجاد بشه.. با نرمال شدن شرایط ایران و سایر کشورها... با جلوگیری از ایجاد تحریمهای هسته ای حداقل، و همین کارهاییکه الان داره انجام میشه... اگر تفرات اقای ظریف و روحانی و مشاورانشون نبود معلوم نبود چه اینده ای در انتظارمون بود.. خواهشا بعد از 8 سال دیگه بهانه نیارید... ایران به بیکاری و فساد و .. رسیده همه اینها بخاطر اینه که برخی افراد مسئول فکر میکنن اگر با امریکا و غرب روبطمون عادی بشه دیگه عزت نفسو استقلالمون از بین میره... اینها همه عوام فریبی یا اینکه تفکر نادرسته... استقلا واقعی اینه که در میدان عمل و با سیسات درست همرا با عزت نفس باشه این همه بیکار این همه فساد این همه بی خانمان نتیجه اینه که نمیخوام واقیعات زندگی امروزی و تغییر عمده تفکر مردم ایران حداقل بیشتر مردم ایران رو ببینیم و قبول کنیم.. حرف برای گفتن زیاد ولی وقت و بستر سیبار کم... الخیروفی ماوقع...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج