۳۲۰۳۷۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

داعش ۴۵ نفر را با یخچال اعدام کرد!

تکفیری‌های داعش ۴۵ نفر از اعضای فراری خود از میدان نبرد شهر «هیت» را با قرار دادن در یخچالهای پزشکی قانونی به مدت ۲۴ ساعت، اعدام کردند.

خبرگزاری فارس: تکفیری‌های داعش ۴۵ نفر از اعضای فراری خود از میدان نبرد شهر «هیت» را با قرار دادن در یخچالهای پزشکی قانونی به مدت ۲۴ ساعت، اعدام کردند.

یک منبع آگاه در داخل شهر موصل، پنجشنبه (امروز)، اعلام کرد که داعش ۴۵ نفر از اعضای فراری خود از شهر «هیت» را با منجمد کردن، اعدام کرد.

این منبع در گفت‌وگو با «شفق نیوز»، اظهار داشت: تکفیری‌های داعش ۴۵ عضو فراری این گروه تروریستی از میدان نبرد با نیروهای امنیتی عراق در هیت واقع در استان «الانبار» را پس از دستگیری، محاکمه کردند و با قرار دادن آنها در یخچالهای پزشکی قانونی در شهر موصل اعدام کردند. این افراد ۲۴ ساعت در یخچالهای مذکور باقی ماندند و سپس اجساد منجمد شده آنها از یخچال خارج شدند و در ورودی‌های مناطق و محله‌های مسکونی قرار گرفتند.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق، ۱۴ آوریل جاری اعلام کرد که شهر هیت واقع در غرب استان الانبار را از اشغال داعش خارج و صدها نفر از خانواده‌های عراقی تحت محاصره را آزاد کرده است. هرچند منابع امنیتی اعلام می‌کنند که این شهر کاملا آزاد نشده، اما اغلب مناطق راهبردی آن از اشغال تروریست‌ها خارج شده است و دلیل کند بودن روند آزادسازی کامل این شهر، وجود بمب‌ها و مواد منفجره خنثی‌نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این موجودات شیطان صفت از هر فکر پلیدی که ممکن است به ذهن ادمهای خبیث سر بزند، ابایی ندارند. اینها حقا مجموعه بیماران روانی و عقده ای می باشند که از تمامی کشورها توسط صهیونیسم جمع شده اند و برای کشتار اموزش دیده اند. تا زمانی که ریشه انان که وهابیت، صهیونیستها باشند وجود داشته باشند این موجودات روانی زاییده می شوند.
      خداوند نسل همه انها را ور بیندازد.که خطر انها از تمامی موجودات فضایی، حیوانات، بیماری ها و ... بدتر است.

    • صدای عدالت

      نمیدونم این احمق هایی که عضو داعش هستن چرا با دیدن اینطور صحنه ها باز هم برای این گروه کار میکنند!!! به خودشونم رحم نمیکنند واقعا احمقن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج