adexo3
۳۲۰۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتقاد از سوءاستفاده از سخنان اخیر سیف

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: اگرچه متاسفانه جریانی نگاه سیاسی به مصالح نظام و منافع ملی مخصوصا در بخش رونق اقتصاد در این دولت دارند، اما دلسوزان واقعی نظام به‌ویژه نظام بانکی کشور باید همکاری کنند که تولید به روال عادی خود برگردد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن، با اشاره به نقش ویژه بانک‌ها برای برگشت رونق اقتصادی به کشور و تقویت پایه‌های تولید گفت: اگرچه متاسفانه جریانی نگاه سیاسی به مصالح نظام و منافع ملی مخصوصا در بخش رونق اقتصاد در این دولت دارند، اما دلسوزان واقعی نظام به‌ویژه نظام بانکی کشور باید همکاری کنند که تولید به روال عادی خود برگردد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مسائل مربوط به سوئیفت و سوءاستفاده از سخنان اخیر رئیس کل بانک مرکزی را نمونه‌ای از بی‌صفایی و برخورد جناحی و سیاسی بعضی‌ها نسبت به آینده کشور دانست و گفت: به‌گونه‌ای بهانه‌گیری و موضع‌ می‌گیرند تا شکست برنامه‌های دولت را به مردم القا کنند.

وی در ادامه، تعامل با دنیا را از ضرورت‌های پیشرفت در همه بخش‌ها به‌ویژه در بخش اقتصاد دانست و با اشاره به اهمیت بانک‌ها در این تعاملات گفت: تبادلات بانکی زمینه را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی و همچنین رونق صادرات و واردات هموارتر می‌کند.

همچنین به گزارش «ایرنا» آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعی از فعالان سياسي كشور، تاكيد كرد: شرايط كشور ايجاب مي‌كند، دست از اختلافات برداشته شود و امنيت كشور نبايد با نزاع‌هاي كوچك و بي‌اهميت مخدوش شود. او تاكيد كرد: پس از برجام شرايط خوبي در كشور ايجاد شده و اميدوارم نمايندگان منتخب برنامه پنج ساله ششم را به صورت مطلوبي تصويب كنند كه مبناي كارهاي بزرگ در آينده قرار ‌گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج