۳۲۲۰۴۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مطهری: احمدی نژاد اول بايد محاكمه شود

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

خبرگزاری ایرنا: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

علي مطهري عصر روز دوشنبه در حاشيه نشست سالانه انجمن اسلامي آرمان دانشجويان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري برگزار شد افزود: ايشان ابتدا بايد در خصوص اقدامات دوران هشت ساله رياست جمهوري خود در دادگاه حضور يافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات رياست جمهوري آينده كند.

وي تصريح كرد: با توجه به عملكرد احمدي نژاد در طول رياست جمهوري اش ديگر رايي نزد مردم نخواهد داشت.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در بخشی دیگر گفت: از مسئولان كسي به اندازه استاد مطهري در خصوص آزادي و آزادي بيان سخنراني نكرده است.

وی درباره طرح نيروي انتظامي با عنوان 'گشت نامحسوس' نيز گفت: من از جزئيات آن مطلع نيستم و قرار است در جلسه اي با مسئولان نيروي انتظامي نظرات آنان را بشنوم.

مطهري گفت: هنوز اطلاعي از ماهيت اين طرح ندارم و در روزنامه هاي مطالبي به چاپ مي رسد كه مسئولان نيروي انتظامي در واكنش به آن مي گويند اينگونه نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      درود براحمدی نژاد . مرگ بر فتنه گران و حامیانشان.

    • اسماعیلی

      ما کاری به خوبی و بدی احمدی نژاد نداریم زیرا زمانی رهبر معظم انقلاب ایشان را حمایت فرمودند واز طرفی رییس جمهورمملکت بوده ولی همین را میدانم درباره آن 11 روز خانه نشنیی و معذرت نخواستن از مقام معظم رهبری سخت مورد انتقاد مردم است و از طرف دیگر ایشان با خودکامگی و خودرا فراتر از قانون به مردم بد کرد و سالها باتید بگذرد تا اقتصاد سالم به مردم کمک کند.بنابراین نیامدن ایشان در صحنه انتخابات و دهن کجی به مردم شایسته تر است.

      پاسخ ها

      • معلم بازنشسته

        سخني دارم در مورد اناني كه خانه نشيني 11 روزه احمدي نژاد را بهانه قرار دادند براي كوبيدن احمدي نژاد . اگر ملاك و معيار نظر خود رهبري است پس چرا تا بحال هيچكس سخني از رهبري بر عليه احمدي نژاد در باره اين خانه نشيني نشنيده است ؟ اما رهبري بارها از خيانت فتنه گران گله كردهاست و اخرين بار انها را موصوف به نانجيبي نمود

    • معلم بازنشسته

      خدمتگزاري براي ملت و از جنس مردم بودن و باج ندادن به بعضي از اقازاده ها و گردن كلفت هاي مملكت جرم نا بخشودني است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج