۳۲۳۶۵۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اشرفی‌ اصفهانی: ریاست عارف ریسک است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی‌اصفهانی پیشنهاد داد که هر سال یکی از دو چهره مطرح یعنی لاریجانی و عارف ریاست مجلس را برعهده گیرند.

پایگاه خبری انتخاب: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی‌اصفهانی پیشنهاد داد که هر سال یکی از دو چهره مطرح یعنی لاریجانی و عارف ریاست مجلس را برعهده گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی‌اصفهانی، فعال سیاسی درباره ترکیب مجلس آینده گفت: با توجه به انتخابات دوره دوم مشخص شد که اصلاح طلبان جلوتر از اصولگرایان هستند و با توجه به اینکه اصلاح طلبان در صدر مجلس هستند مشخص است که ریاست نیز به عهده آقای عارف است.

وی ادامه داد: باید اضافه کنم که هم آقای لاریجانی و هم آقای عارف هر دو اشخاص خوبی هستند، مدیریت و عملکرد آقای لاریجانی در مجلس خوب بوده و از همه مهمتر مورد حمایت رهبری و رئیس جمهوری هستند. در بحث برجام نیز آقای لاریجانی با مدیریتی که از خود به جا گذاشت نشان از آن داشت که با برنامه های دولت موافق است. ایشان امتحان خودش را پس داده است.

حجت السلام اشرفی اصفهانی با ارائه این پیشنهاد که «هر سال یک نفر از این بزرگان ریاست را به عهده بگیرد» تاکید کرد: نظر شخصی من، این است؛ چون انتخابات ریاست مجلس سال به سال است، یک سال آقای لاریجانی رئیس مجلس شود و یک سال آقای عارف که حق هر دو از این سمت احیا شود. با این کار اعتبار هر دو نفر نیز حفظ می شود.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که چه کسی بهتر می تواند در بکسال باقی ماند از دوره ریاست جمهوری حسن روحانی، در مجلس، نقش بهتری ایفا کند، گفت: یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی آقای لاریجانی است که هم می یتواند اردوگاه اصولگرایان و هم اصلاح طلبان را جذب کند. با توجه به اینکه سال آخر دولت آقای روحانی است و برای آینده باید برنامه ریزی و سازماندهی شود خیلی می تواند در موفقیت آقای روحانی برای دور آینده موثر باشد.

وی در ادامه افزود: اگر این مسائل که مطرح شد پیاده شود مطمئنا موفقیت آقای لاریجانی از آقای عارف بیشتر خواهد بود. اگر سال آخر نبود می توانستیم روی مدیریت آقای عارف حساب باز کنیم ولی چون سال آخر است این کار ریسک بزرگی بشمار می آید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در مجموع من فکر می کنم، اکثر آرای اصولگرایان و اصلاح طلبان را آقای لاریجانی می تواند به دست بیاورد و با توجه به این موقعیتی که ایشان به دست آورده و امتحانی که ایشان پس داده،، احتمال موفقیت ایشان از آقای عارف بیشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج