۳۲۴۸۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای وام ازدواج

مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید كشور گفت: دو هزار میلیارد ریال از منابع این صندوق در سال جاری صرف ارائه تسهیلات مالی ازدواج به زوج های جوان می شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید كشور گفت: دو هزار میلیارد ریال از منابع این صندوق در سال جاری صرف ارائه تسهیلات مالی ازدواج به زوج های جوان می شود.

اصغر نورالله زاده بعدازظهر سه شنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با شرایط آسان در اختیار متقاضیان دریافت وام ازدواج قرار می گیرد.

وی با بیان اینكه امسال بین یك تا یك هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع صندوق كارآفرینی امید نیز صرف ارائه تسهیلات اشتغال زایی می شود، اظهاركرد: این تسهیلات در اختیار بنگاه های اقتصادی خرد و كوچك قرار می گیرد.

مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید یادآور شد: معمولا ۹۰ درصد از منابع این صندوق صرف ارائه تسهیلات مالی در زمینه خوداشتغالی و باقی به وام های ازدواج اختصاص می یابد.

نورالله زاده با بیان اینكه امسال ورودی جدیدی برای منابع مالی صندوق كارآفرینی امید پیش بینی نشده است، گفت: منابع سال جاری این صندوق از محل بازگشت اقساط سال های گذشته تامین می شود.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای ایجاد صندوق های محصولی زیرمجموعه صندوق كارآفرینی امید در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به وجود اشكال در تامین نظام مالی مربوط به بنگاه های اقتصادی، تلاش داریم تا با ایجاد این صندوق ها بویژه در صنایع و تولیداتی كه در آنها دارای مزیت هستیم، مشكل نقدینگی بنگاه های اقتصادی را تا حد بضاعت برطرف كنیم.

نورالله زاده با بیان اینكه با ایجاد صندوق های محصولی مانند صندوق چرم، سنگ و صنایع دستی، صندوق كارآفرینی امید به تدریج از شعبه داری فاصله می گیرد، افزود: صندوق های محصولی كار تامین مالی برای زنجیره تولید هر محصول و كالا را برعهده می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مبلغوبه تومن بنویسیدکه مابیسوادهاگیج نشیم ،دویست میلیاردتومن بهتره تادوهزارمیلیاردریال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج