۳۳۳۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جزئیات فیلمی عاشقانه در ژانر دفاع مقدس

تهمینه میلانی این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه اثر جدیدش است. «تنهایی پرهیاهو» اولین فیلم این کارگردان در سینمای دفاع مقدس است که با همکاری بنیاد فارابی قرار است به زودی کلید بخورد.

جزئیات فیلمی عاشقانه در ژانر دفاع مقدس

تماشا: تهمینه میلانی این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه اثر جدیدش است. «تنهایی پرهیاهو» اولین فیلم این کارگردان در سینمای دفاع مقدس است که با همکاری بنیاد فارابی قرار است به زودی کلید بخورد.

سید احمد میرعلایی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، روز گذشته در گفت و گویی با هنر آنلاین با تاکید بر فاخر بودن این فیلم درباره فیلمنامه آن و نوع حمایت های فارابی، گفت: «هنوز فیلمنامه کامل شده «تنهایی پرهیاهو» به ما ارائه نشده است تا در این مورد تصمیم گیری قطعی کنیم اما به طور حتم این فیلم اثر ارزشی و خوبی خواهد بود و از آن حمایت خواهیم کرد. بر طبق صحبت های تهمینه میلانی، می توانیم به ساخت یک فیلم ارزشمند در حوزه سینمای دفاع مقدس امیدوار باشیم.»

تهمینه میلانی هم درباره فیلم جدیدش به تماشا گفت: «فیلمنامه در مرحله بازنویسی است و من برای تکمیل آن باید یک بار دیگر به جنوب سفری داشته باشم چرا که لوکیشن اصلی فیلم من جنوب است و بخش عمده ای از داستان در آن منطقه اتفاق می افتد. فکر می کنم اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود خیلی زود فیلمنامه نهایی ام را به فارابی تحویل خواهم داد.»

جزئیات فیلمی عاشقانه در ژانر دفاع مقدس

کارگردان فیلم های «دیگه چه خبر» و «آتش بس» درباره شباهت نام کتابش با اثر مشهور بهومیل هرابال توضیح داد: «فیلمنامه من هیچ ارتباطی معنایی و محتوایی با این کتاب ندارد. نام اولیه این فیلمنامه هم چیز دیگری بود اما وقتی کتاب هرابال با این عنوان را خواندم با خودم گفتم این نام دقیقا مناسب برای فیلمنامه من است و متعجب شدم از اینکه این اسم چقدر با محتوای فیلمنامه من همخوانی دارد. بنابراین نام فیلمنامه را تغییر دادم و «تنهایی پرهیاهو» را انتخاب کردم.»

میلانی همچنین درباره قصه این اثر گفت: «این فیلم روایت یک عشق ناکام است. فکر می کنم برای اولین بار باشد که فیلمی دفاع مقدسی با موضوع عشقی نافرجام ساخته می شود. شخصیت اصلی این داستان دختر جوان خیاط است.

من موقع نگارش فیلمنامه و همینطور در بازنویسی آن به بازیگران مرد فیلمم فکر کرده ام و برخی از همکاران بازیگر را برای این نقش ها انتخاب کردم اما برای نقش این دختر هیچ گزینه ای ندارم. با توجه به اینکه شخصیت اصلی داستانم ۱۸، ۱۹ ساله است فکر می کنم به احتمال زیاد باید از یک چهره جدید و دیده نشده برای آن استفاده کنم.»

کارگردان فیلم های «دو زن» و «نیمه پنهان» در ادامه درباره انتقادهایی که به فارابی برای اختصاص بودجه به فیلم او شده است، گفت: «من فکر می کنم افرادی که این نگرش را دارند، انحصارطلب هستند و تنگ نظرانه به این مقوله نگاه می کنند. جنگ تحمیلی با عراق در انحصار فرد یا گروه خاصی نیست و همه ایرانیان تحت تاثیر آن قرار گرفتند. مطمئنم که آنها هم می دانند که هنر فقط در یک رقابت سالم رشد می کند و این به نفع فرهنگ عمومی کشور است. به این قصه اعتقاد دارم و مطمئن هستم حتی کسانی که امروز به عناوین مختلف مقابل این فیلمنامه ایستاده اند از تماشای آن تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. این فیلم برای همه ایرانیان فارغ از قومیت، سن و جنسیت است و موضوع آن عشق و ارزش به وطن و سرزمین است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج