۳۳۸۷۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اوباما با رقیب کلینتون دیدار کرد

اوباما برای متقاعد کردن برنی سندرز به کنار کشیدن از رقابت با هیلاری کلینتون و هموار کردن مسیر وزیر خارجه سابق خود به سمت کاخ سفید، در دفترش با سندرز دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: «برنی سندرز» رقیب هم‌حزبی هیلاری کلینتون امروز به دعوت «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید رفت تا رایزنی‌های انتخاباتی اوباما وارد مرحله جدیدی شود.

هنوز از محتوای مذاکرات طرفین خبری منتشر نشده ولی «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید دو روز پیش گفته بود که اوباما مایل است نقش عامل وحدت در میان دموکرات‌ها را بازی کند.

هیلاری کلینتون دیروز و با پایان یافتن انتخابات درون‌حزبی، امتیاز لازم برای معرفی به عنوان نماینده را حائز شد و اگر سندرز راضی شود که از رقابت درون‌حزبی با هیلاری کلینتون دست بردارد، کار کمیته مرکزی حزب دموکرات برای معرفی رقیب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری، آسان خواهد شد.

برنی سندرز پیش از این گفته بود که به رغم شکست در انتخابات درون‌حزبی، در گردهمایی ملی دموکرات‌ها، تلاش خود را برای جلب نظر اعضای بلندپایه حزب به کار خواهد بست.

اوباما تنها دموکراتی نیست که تلاش می‌کند سندرز را به ترک میدان رقابت متقاعد کند. برنی سندرز امروز عصر (به وقت محلی) با «هری رید» رهبر اقلیت دموکرات سنا دیدار خواهد کرد.

سندرز که در جریان رقابت‌های مقدماتی بیش از ۱۰ میلیون رأی کسب کرده، حامیان خاص خود را دارد که بسیاری از آن‌ها حاضر به رأی دادن به کلینتون نیستند. اوباما و دیگر مقامات حزب تلاش می‌کنند تا با جلب حمایت سندرز، حامیان وی را مجاب کنند که در انتخابات نهایی به کلینتون رأی دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج